quote:Op dinsdag 23 maart 2010 04:14 schreef EDkataantje het volgende:
[..]
Track composed by James Hannigan, Album by Frank Klepacki, James Hannigan & Timothy Michael Wyn - published by EA.
http://www.funnycommercia(...)commercial-3542.htmlquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:13 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe heet dat liedje uit die nieuwe reclame van Axe? Waar die jongende hele tijd veranderd?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:19 schreef TjilpTjilp het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar het liedje uit de reclame van WNF Lifeguard, die hieronder staat. Op internet kan ik echt NERGENS een titel of artiest ofzo vinden...
Ik ben al een tijdje op zoek naar het liedje uit de reclame van WNF Lifeguard, die hieronder staat. Op internet kan ik echt NERGENS een titel of artiest ofzo vinden...
Geen dankquote:
Wild guess, misschien iets van Requiem for a dream?quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:16 schreef Arcee het volgende:
Ik heb hier op FOK! ooit eens een klassiek nummer vandaan gehaald. De file heette 'Requiem'. Ik kan het niet meer terugvinden. Het is een redelijk up-tempo melodieus nummer met afwisselend een vrouwen- en mannenkoor, die aan het einde samen zingen .
quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:13 schreef spiderweb1 het volgende:
Zag zojuist een 'horloge' reclame, is me alleen gelijk ontschoten welk merk het was.
Nummer werd afgespeeld had refrein 'Its alright, its okay' en het klinkt erg sterk als The White Stripes.
via google krijg ik hits van ene Ashley Tisdale, maar dat is het zeker niet !
Neuh, een echt klassiek stuk is het.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:30 schreef kvd het volgende:
Wild guess, misschien iets van Requiem for a dream?
Nee, geen The Kooks.quote:
Wilde hem net posten.quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:50 schreef SexyDexie het volgende:
Ik hoorde net op een reclame, ben ff kwijt waarvan, echt een nice nummertje. Beetje hiphop-breakbeat achtig, maar dan ook weer net anders. Tekst wordt gezongen door vrouwenstem:
why can't this be love, i wanna know why this can't be love..
meer kan ik niet vertellen, het is wel een reclame die nú op TV is zeg maar.
het is niet i wanna know what love is, en zeker ook niet why can't this be love van Van Halen.
anyone?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |