Alsof 'ie een keuze heeft...quote:Op maandag 22 maart 2010 22:52 schreef camaron het volgende:
En dat je vriend ook al zo'n watje eend(ekuikent)jesliefhebber is, laat zich zomaar lenen om brood te strooien, een net op te hangen....
hehehequote:Op maandag 22 maart 2010 22:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Alsof 'ie een keuze heeft...
Ik vrees dat ik jullie een hele dag in onzekerheid moet laten; ik vertrek morgen om 7.00 en verwacht niet voor 19.00 terug te zijn...quote:Op maandag 22 maart 2010 23:01 schreef Harajuku. het volgende:
Gil je wel even zo gauw ze er weer zijn?
Ik heb geen cam en weet niet hoe ik zou moeten streamen...quote:Op maandag 22 maart 2010 23:11 schreef Sneijder5 het volgende:
Kun je geen webcam plaatsen en die dan streamen?
Als je een cam hebt wil ik evt. wel hosting aanbieden, maar ik zou niet goed weten hoeveel bandwith het zal gebruiken. Je kunt natuurlijk ook om de minuut een foto laten posten op de ftp.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik heb geen cam en weet niet hoe ik zou moeten streamen...
We doen het gewoon net als voetbal.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:14 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind de fotoverslagen veel leuker. Als ik ze de hele dag kan zien zitten is het niet zo speciaal meer. + die webcam zal wel niet van briljante kwaliteit zijn.
Ja, heb ook nog wel een oude pc. Toch vraag ik me af of je iets te zien krijgt, die cam staat achter glas en een meter of 5 van het (hopelijke) nest af...quote:Op maandag 22 maart 2010 23:20 schreef Sneijder5 het volgende:
Ja, dat is wel weer zo. Of misschien heb je nog ergens anders een oude computer staan?
Evt. doe je het alleen op de dag dat de kuikens waarschijnlijk uit gaan komen.
Nou ja, ik zal trouw foto's blijven maken.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:24 schreef Sneijder5 het volgende:
Dan zal het inderdaad niet van goede kwaliteit zijn.
Jammer, zou wel mooi geweest zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |