Neuh, die komen nu echt niet meer naar beneden denk ik. Zal (hopelijk) morgen weer zijn.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Hebben ze het brood al ontdekt?
Ja.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ze liggen er nog steeds!
Vorig jaar kwamen ze in het begin zo nu en dan eventjes langs. Zelfs toen de eerste eieren er al lagen, waren ze er niet eens de hele dag. Zou dit dan betekenen dat ze hier weer tot ergens in mei zitten?
Is daar geen deel 2 van?quote:Op maandag 22 maart 2010 09:01 schreef Turbomuis het volgende:
En natuurlijk weet voor de broodnodige ontspanning tijdens het volgen van dit topic:
[ link | afbeelding ]
Die heb ik vroeger ook gespeeldquote:Op maandag 22 maart 2010 09:18 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Nee, de maker volgt kennelijk dit topic niet en is niet op de hoogte van de TSE-tuinperikelen
Ik vond wel deze:
[ link | afbeelding ]
ik zit weer eens vast bij 15.. die ene grote eend midden in mn blauwe water... nergens in het water een plekje te vinden en heb geloof ik ook op elke plek van de eend lopen drukken.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:01 schreef Turbomuis het volgende:
En natuurlijk weet voor de broodnodige ontspanning tijdens het volgen van dit topic:
[ link | afbeelding ]
Die grote eend opzij slepen meen ikquote:Op maandag 22 maart 2010 12:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zit weer eens vast bij 15.. die ene grote eend midden in mn blauwe water... nergens in het water een plekje te vinden en heb geloof ik ook op elke plek van de eend lopen drukken.
tsss ik maar fanatiek klikken... was het weer eens zo simpelquote:Op maandag 22 maart 2010 12:56 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Die grote eend opzij slepen meen ik
Hogere planten is een goed idee.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Emma en Eduard hebben vannacht heerlijk op het dak geslapen en dobberen sinds vanochtend in de vijver. Ik ga zo even naar een tuincentrum om toch wat hogere planten te kopen en iets van een camouflagenet om het nest beter van eksters af te schermen.
Overigens zag ik Emma net al nieuwsgierig in de buurt van het nest wandelen. Ik hoop dat ze het een leuk plekje vindt!
Hoezo dat? Zijn dezelfde dingen als vorig jaar.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:47 schreef Tegan het volgende:
Jaag je ze niet weg door van alles in de tuin te zetten?
ik denk dat ze een beetje afscherming juist wel prettig vindenquote:Op maandag 22 maart 2010 17:47 schreef Tegan het volgende:
Jaag je ze niet weg door van alles in de tuin te zetten?
Ja, daarom lijken wat planten om het hoekje heen me niet heel verkeerd. Maar ik ben geen eendexpert.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:52 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik denk dat ze een beetje afscherming juist wel prettig vinden
Ik bedoel dus die nieuwe planten enzo.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoezo dat? Zijn dezelfde dingen als vorig jaar.
Nou ja, vorig jaar hadden ze daar veel meer planten, dus ik denk niet dat ze nu wat plantjes erg gaan vinden, eigenlijk.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoel dus die nieuwe planten enzo.
Stro enzo is ok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is anders wel een heel lang rondje...quote:Op maandag 22 maart 2010 21:09 schreef purplerose het volgende:
Ze wachten volgens mij echt ff netjes tot jullie de boel weer in orde hebben gemaakt voor ze!![]()
![]()
Ze zijn gewoon een rondje vliegen omdat ze zien dat het prepareren goed gaat en ze nog een rondje kunnen doen
Maar vorig jaar gingen ze toch ook best vaak de hort op?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het is anders wel een heel lang rondje...
Jawel, maar ze zaten al vanaf gisterochtend in de tuin...quote:Op maandag 22 maart 2010 21:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar vorig jaar gingen ze toch ook best vaak de hort op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |