SPOILERJa doei.
Eenschquote:Op zondag 21 maart 2010 15:14 schreef _Calimero_ het volgende:
Laatste punt waar ik nog wat over kwijt wou: Het gedrag jegens Sarabi. Onafhankelijk van hoe we hier op persoonlijk niveau over elkaar denken, vind ik dat we met respect met elkaar om moeten gaan, ook als je iemand wat minder mag. Ik heb soms het idee dat er echt een aantal mensen ligt te wachten tot ze iets zegt waar weer over gevallen kan worden. Zodra Sarabi iets zegt van verkeerd opgevat kan worden, liggen er een paar havikken klaar om hier gelijk op te springen en af te maken. Dat vind ik persoonlijk niet zo'n prettige houding.
Heb zelf ook veel te veel dingen die ik niet gebruik. Als ik dingen verstandiger aanpak hou ik bakken met geld over.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:27 schreef Rituals het volgende:
[..]
Verschillende redenen:
[..]
![]()
![]()
Inmiddels ga ik er een stuk verstandiger mee om! Ik wacht nu met (zomer)kleding kopen tot ik weer op gewicht ben en koop dan spullen die ik écht leuk vind. Dat moet dan ook wel, want ik heb nog geen zomerkleding in de maat van mijn streefgewicht.
ik denk dat dat getal de mannenhoeveelheid was...quote:Op zondag 21 maart 2010 15:30 schreef loveli het volgende:
[..]
500g carbs, da's +/- 2500 kcals (berekening uit de losse pols waarbij in al het zoete wat uit de bakkerij/snoepfabriek komt +/- 500 kcals per 100 gram bevat). Kan me moeilijk voorstellen dat bij een standaard eetpatroon met ook nog wat kcals uit vet en eiwitten de carbs niet als vet worden opgeslagen. Ofzo.
Da's je rekeningnummer, maar dan voor een internationalee transactie. De gegevens van je bank zitten er ook in verwerkt. Als je op je internetbankieren kijkt, kun je 'em gewoon vinden.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:32 schreef Rituals het volgende:
Weer een offtopic marktplaatsvraag:
Iemand vraag om mijn Iban nr. Weet iemand wat dit is en of het kwaad kan om die te geven?
Da's prbly een Belg? Of andere buitenlander? Je IBANnummer is hetzelfde als je bankrekeningnummer maar dan met wat codes ervoor, zodat ook mensen uit het buitenland je kunnen betalen. Als het goed is vroeg hij/zij je ook naar een BICnummer.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:32 schreef Rituals het volgende:
Weer een offtopic marktplaatsvraag:
Iemand vraag om mijn Iban nr. Weet iemand wat dit is en of het kwaad kan om die te geven?
Misschien doe ik dat, maar ik heb het gevoel dat ze ook voor mij bedoeld zijnquote:Op zondag 21 maart 2010 15:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik geloof dat je dingen persoonlijk opvat die niet voor jou bedoeld waren.
mijn eetprobleem en ik eten vandaag te weinig, maar daardoor kon ik me vanmiddag wel als lunch een heerlijke in de pan gebakken ham-tosti (zonder kaas) veroorloven SMUL!quote:Op zondag 21 maart 2010 15:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb ook neiging om alleen lijstjes te posten als ze oké zijn. Terwijl het juist werkt als je het ook doet als het idiote lijstjes zijn, want je bent er dan bewuster mee bezig en alleen dat helpt al. En ik denk dat we elk op onze eigen manier wel een soort van eetprobleem hebben.
Neeee joh!! En anders geef ik je wel support als ze gemeen doenquote:Op zondag 21 maart 2010 15:28 schreef Goodbye het volgende:
Zo, even gauw de keuken opgeruimd. Lente, kom er maar in! Het wordt mooi weer deze week!
En ik had gewild dat ik niet vandaag had bedacht om weer eens actief ontopic mee te posten, want de helft vindt me nu een bitch volgens mij![]()
Ik probeerde uit te leggen hoe het volgens mij werkt. En ik vertelde dat ik probeer om niet te veroordelen, en dat lukt me in veel gevallen ook (zeker mbt eten/uiterlijk omdat ik door verschillende redenen weet dat er vaak veel meer schuilgaat dan je kunt zien) behalve als ik dus moe/sjaggo ben. Maar met andere dingen kan ik bijvoorbeeld wel weer heel snel mijn oordeel klaar hebben staan (bijvoorbeeld accenten, als ik iemand met een plat utregs accent hoor, betrap ik mezelf er vaak op dat ik diegene lager inschat qua intelligentiequote:Op zondag 21 maart 2010 15:28 schreef conleche het volgende:
@ Calimero: als je net zegt dat je probéért om niet te veroordelen, zegt dat niet eigenlijk dat je dat toch doet, maar niet wilt doen?
Want jouw mening is dan wel de politiek correct en misschien ís het wel de 1e hamburger die iemand eet in 10 jaar, maar die kans is heul klein. Miniem klein, anders had er wel een minder dik iemand voor je gestaan. En dan mag je toch best denken dat dat zonde is en dat zo iemand er wat aan moet doen? En dat het best kan zijn dat iemand er wat aan doet, maar dat die kans wederom klein is, aangezien hij/zij aan een hamburger zit ipv een smoothie?
Ik vind overigens de vergelijking met Marrokanen juist helemaal misplaatst. Maar goed, dat is mijn mening.
Shit, ik zou gaan werken.(Da's echt een mindere eigenschap van me, ik weet niet snel van ophouden.)
Zonde eigenlijk hè! Naast deze spullen die ik nu ga verkopen, heb ik ook nog een hele vuilniszak vol kleding weggegooidquote:Op zondag 21 maart 2010 15:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb zelf ook veel te veel dingen die ik niet gebruik. Als ik dingen verstandiger aanpak hou ik bakken met geld over.
nou dan zal ik t een keer duidelijk zeggen, wat mij betreft ging het alleen om het kinderachtige gepest van moblo en viking, die zodra ze maar kunnen iets zo lullig mogelijk interpreteren van sarabi, en daarmee wat mij betreft soms echt te ver gaan.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat, maar ik heb het gevoel dat ze ook voor mij bedoeld zijn![]()
Ik heb al een lekker receptje gevonden voor deze week. En nog één.
Als je zoals Cali het omschreef klaarligt om Sarabi aan te vallen, dan misschien wel. Ik had niet de indruk dat dat bij jou het geval is.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat, maar ik heb het gevoel dat ze ook voor mij bedoeld zijn![]()
toch maar nietquote:Op zondag 21 maart 2010 15:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb ook neiging om alleen lijstjes te posten als ze oké zijn. Terwijl het juist werkt als je het ook doet als het idiote lijstjes zijn, want je bent er dan bewuster mee bezig en alleen dat helpt al. En ik denk dat we elk op onze eigen manier wel een soort van eetprobleem hebben.
Kijk, ik kon niet inzien wie nou vond wie vervelend deed en ik ging mezelf daardoor op voorhand maar verdedigen. Dat is het nadeel van geen namen noemen als je gedrag afkeurt.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou dan zal ik t een keer duidelijk zeggen, wat mij betreft ging het alleen om het kinderachtige gepest van moblo en viking, die zodra ze maar kunnen iets zo lullig mogelijk interpreteren van sarabi, en daarmee wat mij betreft soms echt te ver gaan.
het enige wat ik van jou vond was dat je je aanstelde door het je zo persoonlijk aan te trekken allemaal, en dat dreigen met weggaan vond ik suf. maar dat is vooral projectie, want ik trek me ook altijd alles veel te veel aanen ik vind je lief en ik wil graag dat je blijft meeposten.
en nou niet meer je aangesproken voelen, want ik weet vrij zeker dat calimero en pf het ook niet over jou hadden.
Ik had hetieder geval nergens over jou hoor!quote:Op zondag 21 maart 2010 15:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb al een lekker receptje gevonden voor deze week. En nog één.
disclaimer: ik eet er nog wel wat bij![]()
Dat is bij mij niet het geval, in zulke situaties praat ik er nog wel eens met haar over hoe dat gaat enzo. Maar er kwam een vrij venijnige opmerking van haar zelf terug natuurlijkquote:Op zondag 21 maart 2010 15:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je zoals Cali het omschreef klaarligt om Sarabi aan te vallen, dan misschien wel. Ik had niet de indruk dat dat bij jou het geval is.
Maar dan moet die voorraad om te beginnen wel leeggetrokken zijn!quote:Op zondag 21 maart 2010 15:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik denk dat dat getal de mannenhoeveelheid was...
ik kan me zomaar voorstellen dat je, als je je hele dagbehoefte aan energie uit pure KH haalt, je geen vetopslag hebt, omdat alles in je glycogeenvoorraad post ja.
ja, dat is waar. maar goed, ik eet ook geen 500 gram KH op een dagquote:Op zondag 21 maart 2010 15:44 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Maar dan moet die voorraad om te beginnen wel leeggetrokken zijn!
opnemen en inzenden voor Fok! Idols!quote:Op zondag 21 maart 2010 15:48 schreef _Calimero_ het volgende:
En nu ga ik heel hard muziek draaien, alle ramen openzetten en vals meebleren terwijl ik mijn afwas ga doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |