Oh, wat erg man.quote:
Die chick komt mij ook bekend voor, volgens mij uit Spangas ofzo.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:20 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Oh, wat erg man.
Wel heel toevallig dat die man heel erg lijkt op een Nederlandse acteur die ook in tv-series als Vuurzee speelt.
quote:Op zondag 21 maart 2010 12:20 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Oh, wat erg man.
Wel heel toevallig dat die man heel erg lijkt op een Nederlandse acteur die ook in tv-series als Vuurzee speelt.
Schijnt dat hij nooit moslim is geweest.quote:
en dat maakt het minder erg ofzo?quote:Op zondag 21 maart 2010 12:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Schijnt dat hij nooit moslim is geweest.
Moet je kijken naar die twee jongens naast hem. Degene die aan het woord is is de intellectueel.quote:
Het maakt zijn verhaal ongeloofwaardig. Niet minder erg als het waar is.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en dat maakt het minder erg ofzo?
in dat filmpje hoor ik nergens dat ie zelf moslim is geweest overigens.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het maakt zijn verhaal ongeloofwaardig. Niet minder erg als het waar is.
Maak d'r maar grapjes over. Waar is die goede oude tijd van 1 tegen 1quote:Op zondag 21 maart 2010 11:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Samen sta je sterk! Dat hebben ze overgenomen uit de Nederlandse cultuur.
Het is weer eens wat anders dan al die Wilders bash topicsquote:
Net of er geen Marokkanen-bash topic zijnquote:Op zondag 21 maart 2010 14:50 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Het is weer eens wat anders dan al die Wilders bash topics
Oh wacht. Ik zie nu dat dit niet in ONZ staat
Dat is Fok! toch al?quote:Op zondag 21 maart 2010 14:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Net of er geen Marokkanen-bash topic zijn
heb het ook een keer gegeten bij een turkse vriend. lekker hoorquote:Op zondag 21 maart 2010 14:55 schreef Synthesist het volgende:
[..]
een tosti met halal runder salami
moet niet veel gekker worden hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |