Ah, k.quote:
De telling is hetzelfde. Je kan nu 8 punten extra halen door nummer 9 en 10 goed te voorspellen.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, k.
Hoe heb je de telling dan nu aangepast?
Ah kquote:Op zondag 28 maart 2010 14:48 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
De telling is hetzelfde. Je kan nu 8 punten extra halen door nummer 9 en 10 goed te voorspellen.
Dan word het ook weer zo voorspelbaarquote:Op maandag 29 maart 2010 04:47 schreef Tarado het volgende:
zo, ik had er niet op gerekend te winnen na deze onverwachte uitslag van de race, toch leuk, maar nog belangrijker was dat het een leuke race was, ze zouden eigenlijk ieder circuit voor de race nat moeten maken
1 2 3 4 | Ret 10 Nico Hulkenberg Williams-Cosworth 0 Accident Ret 23 Kamui Kobayashi BMW Sauber-Ferrari 0 Accident Ret 18 Jarno Trulli Lotus-Cosworth 0 Hydraulics |
Dat hoef je toch niet te voorspellen?quote:Op maandag 29 maart 2010 11:21 schreef Sally het volgende:
ColtZ, wat heb je eigenlijk gerekend als 'eerste uitvaller'?
F1.com zegt Lotus van Trulli, maar niet werd de pits in gereden vanaf de grid en ging niet eens van start.
Alle uitvallers van de eerste ronde:
[ code verwijderd ]
Lijkt mij dan toch echt de eerste uitvaller!quote:Op maandag 29 maart 2010 11:21 schreef Sally het volgende:
ColtZ, wat heb je eigenlijk gerekend als 'eerste uitvaller'?
F1.com zegt Lotus van Trulli, maar niet werd de pits in gereden vanaf de grid en ging niet eens van start.
Alle uitvallers van de eerste ronde:
[ code verwijderd ]
Trulli met z'n Lotus heb als eerste uitvaller staan. F1.com daar hou ik mij aan.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:04 schreef Sally het volgende:
De vraag is:
Het team dat als eerste 1 wagen langs de kant heeft (2 punten)
-
Dus dan zou Trulli het wel kunnen zijnDie stond aan de andere kant van de pitwall
Maar je kunt het ook anders uitleggen. Vandaar mijn vraag
Oke, thnxquote:Op maandag 29 maart 2010 13:15 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Trulli met z'n Lotus heb als eerste uitvaller staan. F1.com daar hou ik mij aan.
Ja, zondequote:Op maandag 29 maart 2010 13:35 schreef sasquatsch het volgende:
Weer hopeloos en dat door een losse wielmoer en een niet oplettende Webber.
Hoe kan je uitvallen als je niet gestart bent?quote:Op maandag 29 maart 2010 11:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Lijkt mij dan toch echt de eerste uitvaller!
i willquote:Op zondag 28 maart 2010 12:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Genoeg![]()
Maar wrs alleen van belang voor de FOK! Formule 1-manager![]()
[..]
Gewone users kunnen de edit history van forumposts niet zien, vandaar dat ColtZ liever niet heeft dat je je post edit. Doen dan een quote met daaronder duidelijk wat je wijzigt.
Anders maak je kans op strafpunten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |