quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het spijt me. Bak een taart/koekje in mijn naam en eet hem op. Als goedmakertje.
Ohquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Alkmaar is nog wel 1,5 uur van deur tot deur denk ik
quote:
Ik ben wel Wicked, maar Vickyquote:
Soms mooi, soms niet.quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben wel Wicked, maar Vicky? Zo heet mijn nichtje, niet ik
.
Niet dusquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:48 schreef Rookert het volgende:
Vicky heeft wat weg van Priscilla, Cheryl en Rowanda
Ja hè hè!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:47 schreef Ayca het volgende:
The Artist In The Ambulance is ook wel vet btw
Hmm, als ik er nu over nadenk eigenlijk niet, meer een beetje leeghoofdig minzaam tutje, maar dat is ook niet positief gok ikquote:
Ja, ik ben wel een beetje boosquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:05 schreef Rookert het volgende:
Whehe, Ayça, ben je nog steeds vriendloos?![]()
*kruipt weg..*
Beetje dubbel. Vroeger was ik er dol op, tegenwoordig niet zo. Maar af en toe is het wel lekkol jaquote:
Beetje rare smaak houd jij erop na. Goede bands daar niet van, maar geef mij dan maar deze nummersquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Stiekem vind ik dit liedje van Sum 41 ook wel leuk:
Maar ja, trusten dan maar, morgenochtend vroeg naar de gym.
quote:Het was alleen lastig om het zijn familie te vertellen. "Mijn ouders zeggen: je bent bezig met iets, toch? Wat is het? Dan zeg ik: ja ja, eh, is er nog thee?''
Wat een onzinquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:17 schreef msnk het volgende:
Nederland is binnenkort een Halal online seksshop rijker
[..]Herkenbaar.
Als ze zeggen "we komen zo", dan kom je toch gewoon?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
achik had het misschien iets beter moeten afspreken
Nouja dat zeiden ze niet echtquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als ze zeggen "we komen zo", dan kom je toch gewoon?
En hoezo is dat herkenbaar?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:17 schreef msnk het volgende:
Nederland is binnenkort een Halal online seksshop rijker
[..]Herkenbaar.
Volgens mij komt het er uiteindelijk gewoon op neer dat je ze nooit hebt gebeldquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nouja dat zeiden ze niet echthet was sowieso een wat vaag gesprek
Dat welquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Volgens mij komt het er uiteindelijk gewoon op neer dat je ze nooit hebt gebeld
Studeren! Mag niet van Allah! Want iedere moslim moet akkers ploegen en zoveel mogelijk kinderen maken bij vier verschillende vrouwenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:24 schreef Ayca het volgende:
[..]
En hoezo is dat herkenbaar?wat doe jij dan?
Droeftoeterquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat wel![]()
Maargoed ik ben zelf ook wel eens schuldig van niet op komen dagen![]()
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:27 schreef msnk het volgende:
[..]
Studeren! Mag niet van Allah! Want iedere moslim moet akkers ploegen en zoveel mogelijk kinderen maken bij vier verschillende vrouwen
Debiel.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:27 schreef msnk het volgende:
[..]
Studeren! Mag niet van Allah! Want iedere moslim moet akkers ploegen en zoveel mogelijk kinderen maken bij vier verschillende vrouwen
lolquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:27 schreef msnk het volgende:
[..]
Whehequote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik voorspel een discussie tussen AryaMehr en Bortecinem wie het programma als eerste had
Marokkanenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:44 schreef Rookert het volgende:
Er stond een stuk in het weekblad van NRC Handelsblad vandaag over straattaal, hadden ze een foto van 4 straatjochies van volgens mij Marokkaanse afkomst met bontkragen en kettingen, maar de meest rechter had volgens mij zijn wimpers gedaan, het zag er echt te gay uit![]()
Billen en borsten = Asserix en Boebelix_!
Weinig verstand van de Islam dus. De islam zegt dat je altijd naar de kennis moet gaan, al is ze in China.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:27 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom er serieus op in werd gegaan, zeker gezien je eerdere posts, ik bedoel, een serieuze moslim heeft geen hiphop verleden tochquote:Op zondag 21 maart 2010 00:20 schreef msnk het volgende:
Ik had van jullie toch wel verwacht dat jullie sarcasme zouden herkennen, laat maar zitten zeg damn
Ditquote:Op zondag 21 maart 2010 00:25 schreef IHVK het volgende:
Sorry, ik heb de afgelopen tijd misschien iets teveel bash reacties gezien om sarcasme te herkennen.
Bovendien is sarcasme herkennen op internet nog best tricky af en toe.
Misschien moet je er even tussenuit gaan, IHVK. Dat is beter voor iedereen.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:25 schreef IHVK het volgende:
Sorry, ik heb de afgelopen tijd misschien iets teveel bash reacties gezien om sarcasme te herkennen.
Bovendien is sarcasme herkennen op internet nog best tricky af en toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 maart 2010 00:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Misschien moet je er even tussenuit gaan, IHVK. Dat is beter voor iedereen.Aso ben jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 maart 2010 00:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Van je collega's moet je het hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pwhehequote:Op zondag 21 maart 2010 01:15 schreef IHVK het volgende:
Mensen sturen deprimerende liedjes naar mij.![]()
Die heeft ook een leuke plottwist, kijkenquote:Op zondag 21 maart 2010 01:04 schreef Ayca het volgende:
Nope, die staat ook nog op mijn laptop niks te doen....
Zal ik doenquote:Op zondag 21 maart 2010 01:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Die heeft ook een leuke plottwist, kijken![]()
Nu slapen
maar het was een Marokkaans meisje van ongeveer 12 dat via het internet met een Nederlandse jongen had afgesproken, dat was/is echt iets raars in mijn ogen en dan ook nog al die gore zoenfoto's..quote:Op zondag 21 maart 2010 10:29 schreef Rookert het volgende:
Naja, ik vind zoenfoto's ook maar lame, maar goed, het is niet echt schokkend ofzo
Oh via internet ontmoet ook? Op die leeftijd is dat wel domquote:Op zondag 21 maart 2010 10:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar het was een Marokkaans meisje van ongeveer 12 dat via het internet met een Nederlandse jongen had afgesproken, dat was/is echt iets raars in mijn ogen en dan ook nog al die gore zoenfoto's..
ze had ook nog een super kinderlijk uiterlijk vergeleken met die jongen, prachtig..quote:Op zondag 21 maart 2010 10:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oh via internet ontmoet ook? Op die leeftijd is dat wel dom
Whehe, die internetsoaps zijn leuk jaquote:Op zondag 21 maart 2010 10:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
Op een gegeven moment kwam ze ook niet meer online vanwege problemen thuis ofzo, dus ik dacht ze is betrapt, vond het stiekem wel leuk om al die avonturen te volgen.
quote:Op zondag 21 maart 2010 10:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ze had ook nog een super kinderlijk uiterlijk vergeleken met die jongen, prachtig..
Nee iets veel nerderigs (denk ik)quote:Op zondag 21 maart 2010 10:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Dat forum was superdudes(of die meisjesvariant erop) of zo?
nee, je moet het echt in een andere "hoek" zoeken, ik wil het niet verklappen, kijken of je er zelf achter kunt komenquote:
www.nederlandsemoslimpartij.nl? nmo.nl?quote:Op zondag 21 maart 2010 10:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee, je moet het echt in een andere "hoek" zoeken, ik wil het niet verklappen, kijken of je er zelf achter kunt komen
nee het is juist totaal geen huppelkut site..quote:Op zondag 21 maart 2010 10:36 schreef Rookert het volgende:
Fancy, ElleGirl en dat soort huppelkutdingen?
Welke fora zijn er nog, vertel gewoonquote:Op zondag 21 maart 2010 10:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee het is juist totaal geen huppelkut site..
kennisnetquote:Op zondag 21 maart 2010 10:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Welke fora zijn er nog, vertel gewoon
quote:Op zondag 21 maart 2010 10:46 schreef Rookert het volgende:
Bij mij KennisnetIk vond het al heel gaaf dat ik "zomaar op de site van de FBI
" kon komen
![]()
Ja, voor mij begon het in groep 6 een klein beetje ofzoquote:Op zondag 21 maart 2010 10:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar internet was voor jou toch ook "later", voor mij was het in groep 3 ofzo
Weet je niet?quote:Op zondag 21 maart 2010 10:52 schreef maartjeh het volgende:
[..]
GunaydinNiets bijzonders haha.
[..]
ik heb geen flauw idee.
quote:Op zondag 21 maart 2010 09:37 schreef Bortecinem het volgende:
Het kwam vast door die Marokkaanse merquez worstjes.Een Turk die 'kofta' zegt i.p.v. 'köfte'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De invloed van een Griek of Pers?quote:Op zondag 21 maart 2010 11:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een Turk die 'kofta' zegt i.p.v. 'köfte'.![]()
Dat heb je met die Turkse jongens.. deel het met ons.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:06 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Haha ik vind het trouwens lief dat je me abla noemt.![]()
Bilmiyorem, garip hikaye..
[..]
Nee.
Ach, hoeft ook niet altijd, enjoy je rustige zondag, ik ga douchenquote:Op zondag 21 maart 2010 11:06 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Haha ik vind het trouwens lief dat je me abla noemt.![]()
Bilmiyorem, garip hikaye..
[..]
Nee.
Dat gebeurt nog steeds hoor. Gisteravond nog. Hij werkt voor mijn ouders dus we zien elkaar sowieso heel veel. Dat maakt het ook wel moeilijk, dat mijn ouders hem elke dag zien en dat zijn ouders een winkel hebben bij mijn Oma. Is gewoon vervelend. We kunnen elkaar niet vaak alleen zien, met z'n tweeën zeg maar. Iedereen zit er altijd bovenop.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat heb je met die Turkse jongens.. deel het met ons.![]()
Wel opvallend trouwens hoe jullie konden blijven afspreken
Maar wil je dan echt alleen met hem zijn? Het is toch over?quote:Op zondag 21 maart 2010 11:10 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Dat gebeurt nog steeds hoor. Gisteravond nog. Hij werkt voor mijn ouders dus we zien elkaar sowieso heel veel. Dat maakt het ook wel moeilijk, dat mijn ouders hem elke dag zien en dat zijn ouders een winkel hebben bij mijn Oma. Is gewoon vervelend. We kunnen elkaar niet vaak alleen zien, met z'n tweeën zeg maar. Iedereen zit er altijd bovenop.
Dat willen we allebei. We willen niet dat het over is, en dat is het ook niet helemaal. Het speelt veel langer dan iedereen denkt en weet, ama ailem onunla konusmami istemiyor.. Onun benim için iyi degil demek. Tenminste, dat zeggen mijn ouders. (Weet niet of die laatste zin helemaal goed getypt is, maar hopelijk begrijp je 'm.)quote:Op zondag 21 maart 2010 11:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar wil je dan echt alleen met hem zijn? Het is toch over?
Anladim, ama niye oyle diyorlar?quote:Op zondag 21 maart 2010 11:16 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Dat willen we allebei. We willen niet dat het over is, en dat is het ook niet helemaal. Het speelt veel langer dan iedereen denkt en weet, ama ailem onunla konusmami istemiyor.. Onun benim için iyi degil demek. Tenminste, dat zeggen mijn ouders. (Weet niet of die laatste zin helemaal goed getypt is, maar hopelijk begrijp je 'm.)
Begreep het al.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:19 schreef maartjeh het volgende:
Even nagevraagd..
'Onun benim için iyi degil demek.' moet o benim için iyi biri degil zijn.
Typefouttt!!!quote:Op zondag 21 maart 2010 11:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een Turk die 'kofta' zegt i.p.v. 'köfte'.![]()
Omdat.. ehm, tsja. Annem zegt dat ze hem al 6 jaar kent en dat ze genoeg heeft gezien op het werk om dat te weten. Terwijl zij hem heel anders (oppervlakkiger?) kent dan hoe ik hem ken. Ik bedoel, mensen zijn anders op de werkvloer. Mijn moeder is ook een heel ander mens als ik haar daar zie, dan hoe ze thuis is.quote:
Al 6 jaar werkt hij bij jouw ouders? Misschien is hij in die tijd toch gewoon veranderd en zegt je moeder ook wat ze van hem heeft gezien? Je ouders zijn de reden dat het niet goed loopt tussen jullie?quote:Op zondag 21 maart 2010 11:25 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Omdat.. ehm, tsja. Annem zegt dat ze hem al 6 jaar kent en dat ze genoeg heeft gezien op het werk om dat te weten. Terwijl zij hem heel anders (oppervlakkiger?) kent dan hoe ik hem ken. Ik bedoel, mensen zijn anders op de werkvloer. Mijn moeder is ook een heel ander mens als ik haar daar zie, dan hoe ze thuis is.
Onze ouders zijn gewoon de belangrijkste personen in onze levens en als die mensen er niet achter staan dan zorgt dat echt soms voor heel veel twijfels. Dan kun je nog heel erg gek op elkaar zijn, maar dat staat soms gewoon toch in de weg.
Wel klote dan. Denk je dat je ze kunt overhalen? Of zijn ze overtuigd?quote:Op zondag 21 maart 2010 11:25 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Omdat.. ehm, tsja. Annem zegt dat ze hem al 6 jaar kent en dat ze genoeg heeft gezien op het werk om dat te weten. Terwijl zij hem heel anders (oppervlakkiger?) kent dan hoe ik hem ken. Ik bedoel, mensen zijn anders op de werkvloer. Mijn moeder is ook een heel ander mens als ik haar daar zie, dan hoe ze thuis is.
Onze ouders zijn gewoon de belangrijkste personen in onze levens en als die mensen er niet achter staan dan zorgt dat echt soms voor heel veel twijfels. Dan kun je nog heel erg gek op elkaar zijn, maar dat staat soms gewoon toch in de weg.
Ja, bijna 6 jaar nu. Hij is absoluut veranderd. Wel in positieve zin vind ik. Ik denk wel dat dat de reden is ja. Want het is gewoon heel duidelijk dat we nog steeds gek op elkaar zijn, en graag bij elkaar zijn, maar ik denk dat we allebei gewoon niet goed weten wat we hiermee aan moeten.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Al 6 jaar werkt hij bij jouw ouders? Misschien is hij in die tijd toch gewoon veranderd en zegt je moeder ook wat ze van hem heeft gezien? Je ouders zijn de reden dat het niet goed loopt tussen jullie?
Ze zijn overtuigd. Dat waren ze vanaf het begin al. Toen mocht ik nog wel met hem omgaan (hij mocht alleen niet hier thuis komen), al vonden ze het niet leuk en dat lieten ze ook wel duidelijk merken. Maar wij hadden zoiets van; we gaan er gewoon voor samen, en ze zullen vanzelf wel zien dat hij wel goed voor mij is. Ik kwam wel gewoon bij zijn familie thuis en daar werd ik ook met open armen ontvangen.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wel klote dan. Denk je dat je ze kunt overhalen? Of zijn ze overtuigd?
Maar je zegt niet wat je moeder slecht van hem vindt... als dit de reden is, snap ik niet dat jullie niet gewoon verder gaan, al weet ik niet hoe erg je moeder er tegen is.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:31 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja, bijna 6 jaar nu. Hij is absoluut veranderd. Wel in positieve zin vind ik. Ik denk wel dat dat de reden is ja. Want het is gewoon heel duidelijk dat we nog steeds gek op elkaar zijn, en graag bij elkaar zijn, maar ik denk dat we allebei gewoon niet goed weten wat we hiermee aan moeten.
Geloof mij; als mijn moeder ergens tegen is of iets echt niet wil, dan moet het echt niet tóch gebeuren.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar je zegt niet wat je moeder slecht van hem vindt... als dit de reden is, snap ik niet dat jullie niet gewoon verder gaan, al weet ik niet hoe erg je moeder er tegen is.
Ik heb het gevoel dat je ouders meer reageren op hun onderbuikgevoel. Ik bedoel, als hij veranderd is en jullie al een lange tijd met elkaar gaan, dan zouden ze toch wel moeten inzien dat het meer is dan alleen een verliefdheid? En dat 'verlaten van een Nederlandse vrouw voor een Turkse vrouw' is meer iets van de jaren 80 enzo. Tegenwoordig komt dat niet zo heel vaak meer voor hoor, en vaak weet je wel wat voor jongens dat zijn. Als jij er in gelooft, en hij ook, dan zou ik er toch voor gaan.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:32 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ze zijn overtuigd. Dat waren ze vanaf het begin al. Toen mocht ik nog wel met hem omgaan (hij mocht alleen niet hier thuis komen), al vonden ze het niet leuk en dat lieten ze ook wel duidelijk merken. Maar wij hadden zoiets van; we gaan er gewoon voor samen, en ze zullen vanzelf wel zien dat hij wel goed voor mij is. Ik kwam wel gewoon bij zijn familie thuis en daar werd ik ook met open armen ontvangen.
Maar hun mening is niet veranderd. M'n moeder zegt dat hij mij 'toch wel gaat verlaten voor een Turkse vrouw'.Ik weet dat die dingen vaker gebeuren, maar Annem gaat bij hem alleen maar van het slecht uit, altijd.
Pm maar.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:35 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Geloof mij; als mijn moeder ergens tegen is of iets echt niet wil, dan moet het echt niet tóch gebeuren.
Ik wil hier liever ook niet openbaar ingaan op wat mijn moeder slecht van hem vind. Ik wil het je best PM-en als je het graag wilt weten. Maar het is sowieso ook een stukje cultuur/geloof waarvan mijn moeder zoiets heeft van 'je kunt het het beste bij je eigen geloof houden, want dat werkt gewoon het beste.'.
Dat laatste is niet zo raar hoor. Turkse ouders denken er net zo over. Maar het is wel jammer dat je moeder na zo'n lange tijd nog steeds niet inziet dat het best goed gaat tussen jullie.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:35 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Geloof mij; als mijn moeder ergens tegen is of iets echt niet wil, dan moet het echt niet tóch gebeuren.
Ik wil hier liever ook niet openbaar ingaan op wat mijn moeder slecht van hem vind. Ik wil het je best PM-en als je het graag wilt weten. Maar het is sowieso ook een stukje cultuur/geloof waarvan mijn moeder zoiets heeft van 'je kunt het het beste bij je eigen geloof houden, want dat werkt gewoon het beste.'.
Ik wil er absoluut voor gaan, maar ik vind het ook dubbel. Ik heb altijd geleerd dat je familie op de eerste plaats komt, en dat je geen jongen/man daar voor moet laten gaan. Dat het belangrijk is dat je ouders achter je beslissingen staan etc., en dat wil ik ook graag. Maar ik ben ondertussen al 2 jaar gek op hem en zij kennen hem ook al bijna 6 jaar. Die 'verliefdheid' is niet over gegaan bij mij, en dat zegt voor mij genoeg. Ik word 'nooit' verliefd, en nu ben ik 't al 2 jaar aan één stuk. En voor het eerst in m'n leven.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je ouders meer reageren op hun onderbuikgevoel. Ik bedoel, als hij veranderd is en jullie al een lange tijd met elkaar gaan, dan zouden ze toch wel moeten inzien dat het meer is dan alleen een verliefdheid? En dat 'verlaten van een Nederlandse vrouw voor een Turkse vrouw' is meer iets van de jaren 80 enzo. Tegenwoordig komt dat niet zo heel vaak meer voor hoor, en vaak weet je wel wat voor jongens dat zijn. Als jij er in gelooft, en hij ook, dan zou ik er toch voor gaan.
Tuurlijk, en dat vind ik ook wel logisch ergens. Misschien is de kans van het slagen van een huwelijk ook wel groter als je het bij je 'eigen cultuur/geloof' houdt. Maar de andere kant is dat ik nog nooit een toekomst met een Nederlandse man voor me gezien heb, en wél met deze (Turkse) jongen. Dat hij Turks is staat daar misschien los van, ik weet het niet. Maar hij is de eerste persoon waarmee ik mezelf wel oud zag worden en daar hadden we het ook vaak over.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat laatste is niet zo raar hoor. Turkse ouders denken er net zo over. Maar het is wel jammer dat je moeder na zo'n lange tijd nog steeds niet inziet dat het best goed gaat tussen jullie.
Een klote situatie. Ook klote van je ouders dat ze jullie zo tegenwerken. Ik weet verder niet wat ik moet zeggen.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:42 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik wil er absoluut voor gaan, maar ik vind het ook dubbel. Ik heb altijd geleerd dat je familie op de eerste plaats komt, en dat je geen jongen/man daar voor moet laten gaan. Dat het belangrijk is dat je ouders achter je beslissingen staan etc., en dat wil ik ook graag. Maar ik ben ondertussen al 2 jaar gek op hem en zij kennen hem ook al bijna 6 jaar. Die 'verliefdheid' is niet over gegaan bij mij, en dat zegt voor mij genoeg. Ik word 'nooit' verliefd, en nu ben ik 't al 2 jaar aan één stuk. En voor het eerst in m'n leven.![]()
Ik wil echt voor hem gaan, maar ik vind het heel moeilijk omdat m'n ouders er niet achter staan. Hij mag hier niet thuis komen, en hij vind het moeilijk om te werken bij mijn ouders, wetende dat zij hier ('ons') niet achter staan. En dat begrijp ik ook.
Soms denk ik echt dat het gewoon beter is om het maar gewoon te laten gaan en te vergeten, maar dat heb ik al verschillende keren geprobeerd maar we komen steeds weer bij elkaar uit en het gaat gewoon niet over.
Over ons samen als stelletje weet ik niet echt, ik heb het ze nooit gevraagd. Maar ik dronk regelmatig koffie/thee met zijn moeder alleen, als hij weg was/ging douchen etc. En toen hij in Turkije zat met zijn moeder, dronk ik koffie bij zijn vader in de winkel. Zijn ouders hebben me afgelopen zomer meegevraagd naar Turkije, en toen het na de zomer even over was tussen ons had zijn moeder gevraagd wat er met mij was gebeurd.quote:
Maar weten zijn ouders ook hoe jouw ouders erover denken? En heeft hij nooit gezegd hoe ze over jou denken?quote:Op zondag 21 maart 2010 11:46 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Over ons samen als stelletje weet ik niet echt, ik heb het ze nooit gevraagd. Maar ik dronk regelmatig koffie/thee met zijn moeder alleen, als hij weg was/ging douchen etc. En toen hij in Turkije zat met zijn moeder, dronk ik koffie bij zijn vader in de winkel. Zijn ouders hebben me afgelopen zomer meegevraagd naar Turkije, en toen het na de zomer even over was tussen ons had zijn moeder gevraagd wat er met mij was gebeurd.
In december hadden we een meningsverschil waar zijn broer bij was en toen vroeg zijn broer aan hem wanneer hij zijn ogen eens ging openen, dat hij eens goed moest nadenken over mij en dat ik niet 'zomaar een meisje' was, maar dat ik écht om hem geef enzo.
Dat weet ik niet, of zijn ouders dat weten. Ik wilde een paar maanden geleden naar zijn ouders toe om te praten, maar ik durfde niet.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar weten zijn ouders ook hoe jouw ouders erover denken? En heeft hij nooit gezegd hoe ze over jou denken?
Zo lief.
Dat klopt.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:56 schreef Bortecinem het volgende:
Volgens mij zit het wel goed tussen jullie en zijn ouders. Het probleem ligt volgens mij meer bij jouw ouders. Btw, wat voor Turkse familie zijn ze eigenlijk? Erg gelovig?
Dan denk ik niet dat geloof een groot probleem zal zijn. Zijn het Alevieten?quote:Op zondag 21 maart 2010 11:57 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Dat klopt.
Mwua, valt mee. Zijn broer is wel verloofd en getrouwd en samenwonend geweest, maar die is ondertussen weer gescheiden en woont weer thuis. Ze doen geen van allen aan de ramadan en gaan vrijwel nooit naar de moskee.
Dan geeft je moeder het ook geen kans.. of ze wil niet accepteren dat het wel goed kan gaan.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:52 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, of zijn ouders dat weten. Ik wilde een paar maanden geleden naar zijn ouders toe om te praten, maar ik durfde niet.![]()
Mijn moeder wilde trouwens wel zijn ouders ontmoeten 'als het dan echt zo serieus was tussen ons' en hij vond dat ook okay, maar het is er nooit van gekomen, want puntje bij paaltje zou annem toch niet gegaan zijn.
Hij heeft wel eens een opmerking gemaakt over dat zijn moeder me een leuk meisje vond enzo. Zij knuffelde me ook altijd en pakte me altijd helemaal vast enzo, haha. En als ik koffie dronk met haar was ze helemaal bezorgd omdat zwarte koffie niet goed voor m'n maag zou zijn, haha.Superlieve vrouw, echt.
quote:Op zondag 21 maart 2010 11:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
Voor welke partij zijn ze? Waar komen ze vandaan?
Dat geeft ze het ook niet. Dat klopt.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dan geeft je moeder het ook geen kans.. of ze wil niet accepteren dat het wel goed kan gaan.
Nee.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan denk ik niet dat geloof een groot probleem zal zijn. Zijn het Alevieten?
Haha sjongejonge.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
Weet je niet voor welke partij ze zijn? Een partij kan soms veel zeggen hoor.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:01 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Dat geeft ze het ook niet. Dat klopt.
[..]
Nee.![]()
[..]
Haha sjongejonge.Ze komen uit Cappadocie/Ürgüp.
Ik denk dat hun pincode ook wel relevant isquote:Op zondag 21 maart 2010 11:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik had eerst serieus gereageerd.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Weet je niet voor welke partij ze zijn? Een partij kan soms veel zeggen hoor.
Onzin.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik denk dat hun pincode ook wel relevant is
Ik denk ook dat alle dingen waar je 'bang' voor kan zijn omdat hij Turks is (quote:Op zondag 21 maart 2010 12:06 schreef Bortecinem het volgende:
Maar maartjeh, als hij en zijn ouders helemaal niet praktiserend zijn, dan zie ik niet wat het probleem is? Is je moeder bang dat er elke avond sarma/borek en kebab gegeten zal worden ipv stampot? Ik bedoel, cultuurverschillen zullen er altijd zijn, maar ik denk niet dat die zo groot zijn dat het voor problemen kan zorgen, aangezien de cultuurverschillen die vaak voor problemen zorgen vaak het geloof is.
Ja precies!quote:Op zondag 21 maart 2010 12:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik denk ook dat alle dingen waar je 'bang' voor kan zijn omdat hij Turks is () bij zijn familie vrijwel afwezig zijn. Dan ligt het eerder aan de persoonlijkheid van je Turk waar ze over vallen dan de rest lijkt het..
Hahahaha zij eten ook gewoon aardappels en kip en groente thuis hoor.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:06 schreef Bortecinem het volgende:
Maar maartjeh, als hij en zijn ouders helemaal niet praktiserend zijn, dan zie ik niet wat het probleem is? Is je moeder bang dat er elke avond sarma/borek en kebab gegeten zal worden ipv stampot? Ik bedoel, cultuurverschillen zullen er altijd zijn, maar ik denk niet dat die zo groot zijn dat het voor problemen kan zorgen, aangezien de cultuurverschillen die vaak voor problemen zorgen vaak het geloof is.
Dat weet ik echt niet.quote:
Ja. En deels 'ons' verleden. Maar verleden is niet voor niets verleden.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:07 schreef Bortecinem het volgende:
Het probleem hier zijn de vooroordelen van je moeder. Niet jij, niet hij, niet het Turks zijn.
quote:Op zondag 21 maart 2010 12:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
Dat z'n ouders niet praktiseren en er geen belangrijke cultuurverschillen zijn, betekent niet alles. Het kan ook zijn dat haar moeder niet wil dat zij haar bloed mengt...
Dit vind ik zo Middeleeuws hequote:Op zondag 21 maart 2010 12:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
Dat z'n ouders niet praktiseren en er geen belangrijke cultuurverschillen zijn, betekent niet alles. Het kan ook zijn dat haar moeder niet wil dat zij haar bloed mengt...
Volgens mij ligt het eerder daaraan ja, hij had net zo goed uit Volendam kunnen komen (hoewel als dat bij mijn zus zou gebeuren wel tegen de borst zou stuitenquote:Op zondag 21 maart 2010 12:12 schreef Bortecinem het volgende:
Of je moeder mag hem gewoon helemaal niet en gebruikt ze het Turks zijn als smoes.
Het was om iets duidelijk te maken, ik erger me aan Nederlanders die zeggen dat Turken zich afsluiten voor de buitenwereld en niets anders accepteren dan een Turk, terwijl ik genoeg Nederlanders ken die hetzelfde doen..quote:
Waarom zou ik mij aangevallen moeten voelen? Ik ben toch niet Nederlands.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het was om iets duidelijk te maken, ik erger me aan Nederlanders die zeggen dat Turken zich afsluiten voor de buitenwereld en niets anders accepteren dan een Turk, terwijl ik genoeg Nederlanders ken die hetzelfde doen..(verder niet aanvallend bedoeld ofzo)
Voor maartjeh.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom zou ik mij aangevallen moeten voelen? Ik ben toch niet Nederlands.
Hahaha.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het eerder daaraan ja, hij had net zo goed uit Volendam kunnen komen (hoewel als dat bij mijn zus zou gebeuren wel tegen de borst zou stuiten)
Ach ik heb voor hem één vriendje gehad, en die vond m'n moeder ook niets. En dat was gewoon een Nederlandse jongen, hij had zelfs de achternaam 'Koe'.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het eerder daaraan ja, hij had net zo goed uit Volendam kunnen komen (hoewel als dat bij mijn zus zou gebeuren wel tegen de borst zou stuiten)
Ja, ik ken ook genoeg Nederlanders die dat doen.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het was om iets duidelijk te maken, ik erger me aan Nederlanders die zeggen dat Turken zich afsluiten voor de buitenwereld en niets anders accepteren dan een Turk, terwijl ik genoeg Nederlanders ken die hetzelfde doen..(verder niet aanvallend bedoeld ofzo)
En de hoofdreden daarvoor was...?quote:Op zondag 21 maart 2010 12:17 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ach ik heb voor hem één vriendje gehad, en die vond m'n moeder ook niets. En dat was gewoon een Nederlandse jongen, hij had zelfs de achternaam 'Koe'.![]()
![]()
![]()
Nee manquote:Op zondag 21 maart 2010 12:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
En de hoofdreden daarvoor was...?
Of ben je zo'n type die op foute jongens valt?![]()
quote:Op zondag 21 maart 2010 12:17 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ach ik heb voor hem één vriendje gehad, en die vond m'n moeder ook niets. En dat was gewoon een Nederlandse jongen, hij had zelfs de achternaam 'Koe'.![]()
![]()
![]()
Prachtig.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:19 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee manDat was gewoon een goede jongen, niets mee aan de hand. Was druk met z'n studie bezig, nothing special. Ze vond hem gewoon niets voor mij.
HALLO, ze vind niemand goed genoeg voor mij denk ik soms.
Ik vind die Turk een normale jongen ja. Werkt keihard, is goed bezig met z'n opleiding, familie staat bij hem op nr 1 en bij mij is dat ook zo.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
Maar als die koe van je en die Turk gewoon normale jongens zijn, zou ik ervoor gaan, want dan accepteert je moeder gewoon veel jongens niet en niet vanwege de cultuurverschillen.
Misschien moet je je moeder eens vragen wat voor jongen er bij jou past..quote:Op zondag 21 maart 2010 12:21 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik vind die Turk een normale jongen ja. Werkt keihard, is goed bezig met z'n opleiding, familie staat bij hem op nr 1 en bij mij is dat ook zo.
quote:Op zondag 21 maart 2010 12:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Misschien moet je je moeder eens vragen wat voor jongen er bij jou past..
En zij zegt een moederskindje te zijn, dus het klopt wel een beetje. Wel schattig.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Maartje's moeder durft haar (dochter) gewoon niet los te laten, heb ik het idee.
NEEE. Hij is een moederskindje. Ik ook wel een BEETJE, maar hij écht heel erg. Over the top bijna. Ik kan hier niet vertellen waarom want dan gaan jullie lachen.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
En zij zegt een moederskindje te zijn, dus het klopt wel een beetje. Wel schattig.
Tja, tijd voor een gesprek met je moeder waarin ze tot op de komma beargumenteerd waarom ze hem (en misschien die Koe) niets vindt/vond. Niet meteen ertegenin gaan, maar aanhoren wat haar precies dwars zit.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:19 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee manDat was gewoon een goede jongen, niets mee aan de hand. Was druk met z'n studie bezig, nothing special. Ze vond hem gewoon niets voor mij.
HALLO, ze vind niemand goed genoeg voor mij denk ik soms.
Ik heb zin om te lachen, vertel gewoon.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:25 schreef maartjeh het volgende:
[..]
NEEE. Hij is een moederskindje. Ik ook wel een BEETJE, maar hij écht heel erg. Over the top bijna. Ik kan hier niet vertellen waarom want dan gaan jullie lachen.
Wat Rookert zegt.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tja, tijd voor een gesprek met je moeder waarin ze tot op de komma beargumenteerd waarom ze hem (en misschien die Koe) niets vindt/vond. Niet meteen ertegenin gaan, maar aanhoren wat haar precies dwars zit.
Misschien weet je dit allang, maar duidelijkheid op dat punt is broodnodig volgens mij. Als ze niet precies kan aanduiden wat haar dwars zit moet je er misschien minder aandacht aan schenken. Idealiter wil je natuurlijk dat je ouders hem goedkeuren en dat alles koek en ei is, maar er zijn ook genoeg mensen in Nederland die dat gewoon niet hebben, maar wel gelukkig zijn met hun partner.
Maar dat streef je natuurlijk niet na
Nee, hij vermoord me echt als hij weet dat ik dat hier verteld heb.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb zin om te lachen, vertel gewoon.
Ik ben 20, hij net 21. We schelen precies een half jaar.quote:
Dat zit je moeder natuurlijk dwars!quote:Op zondag 21 maart 2010 12:28 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee, hij vermoord me echt als hij weet dat ik dat hier verteld heb.![]()
Krijgt ie nog borstvoeding?quote:Op zondag 21 maart 2010 12:25 schreef maartjeh het volgende:
[..]
NEEE. Hij is een moederskindje. Ik ook wel een BEETJE, maar hij écht heel erg. Over the top bijna. Ik kan hier niet vertellen waarom want dan gaan jullie lachen.
volgens mij ook.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:30 schreef maartjeh het volgende:
[..]
![]()
M'n moeder weet niet wat dat is, want dan zou ze hem al een stuk aardiger vinden.
![]()
dan zijn jullie volwassen genoeg om zelf keuzes te maken, vind ik dan.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:28 schreef maartjeh het volgende:
Ik ben 20, hij net 21. We schelen precies een half jaar.
Tijd om te vertellen en met je moeder te gaan giechelen als vrouwen onder elkaarquote:Op zondag 21 maart 2010 12:30 schreef maartjeh het volgende:
[..]
![]()
M'n moeder weet niet wat dat is, want dan zou ze hem al een stuk aardiger vinden.
![]()
Vind ik dus ook.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
dan zijn jullie volwassen genoeg om zelf keuzes te maken, vind ik dan.
quote:
ik geniet er uit m'n raam kijkend van.. voor mij geen buiten zitten..quote:Op zondag 21 maart 2010 12:34 schreef Rookert het volgende:
Jongens, even...
Het is echt fucking mooi weer buiten![]()
Zo
Het is wel beetje frisse wind, maar ik heb wel weer zin om bruin te wordenquote:Op zondag 21 maart 2010 12:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik geniet er uit m'n raam kijkend van.. voor mij geen buiten zitten..
Zo heet ze niet, maar het klinkt wel schattigerquote:Op zondag 21 maart 2010 12:35 schreef Bortecinem het volgende:
Hier regent het.
Maar lieve Maartje, ik wens je echt veel succes verder.
Ja, en ik moet verder met leren in dit mooie weer.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:34 schreef Rookert het volgende:
Jongens, even...
Het is echt fucking mooi weer buiten![]()
Zo
homo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111quote:Op zondag 21 maart 2010 12:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is wel beetje frisse wind, maar ik heb wel weer zin om bruin te worden
Nee, dan was ik onder de zonnebank gaan liggen, er gaat niets boven eerlijk door de zonde gebrande huidquote:Op zondag 21 maart 2010 12:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
homo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111
Succesquote:Op zondag 21 maart 2010 12:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, en ik moet verder met leren in dit mooie weer.Doei!
maar zo ziet deze Tamara er niet uit.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ken iemand met een kort, vlot en pittig kapsel die zo heet
Nee, gelukkig nietquote:Op zondag 21 maart 2010 12:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar zo ziet deze Tamara er niet uit.dus BOEIEND
Saol lieve Bortecinemquote:Op zondag 21 maart 2010 12:35 schreef Bortecinem het volgende:
Hier regent het.
Maar lieve Maartje, ik wens je echt veel succes verder.
INDERDAAD.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar zo ziet deze Tamara er niet uit.dus BOEIEND
Heb je een goede gevonden dan?quote:Op zondag 21 maart 2010 13:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
ayca wij gaan toch naar de schoonheidsspecialiste?
Ze ziet er elke keer weer anders uit, reptilian, dat is ze.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:18 schreef Ayca het volgende:
Oh en borte jij lijkt echt niet op een Pakistaansevolgens mij ben ik zelfs donkerder
(of het ligt aan het licht
)
Ja, op die foto zag ze er idd anders uit dan andere foto's.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze ziet er elke keer weer anders uit, reptilian, dat is ze.
Whehequote:Op zondag 21 maart 2010 13:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb wel hele donkere ogen, haren en wenkbrauwen. Maar mijn haren lijken iets lichter door het zonlicht (ik stond bij een open raam) op die foto. Maar qua huidskleur ben ik niet zo donker.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:18 schreef Ayca het volgende:
Oh en borte jij lijkt echt niet op een Pakistaansevolgens mij ben ik zelfs donkerder
(of het ligt aan het licht
)
Reptielen zijn tof. Net als ik.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
ik vond juist je wenkbrauwen best licht lijken..quote:Op zondag 21 maart 2010 13:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb wel hele donkere ogen, haren en wenkbrauwen. Maar mijn haren lijken iets lichter door het zonlicht (ik stond bij een open raam) op die foto. Maar qua huidskleur ben ik niet zo donker.
quote:Op zondag 21 maart 2010 13:23 schreef Ayca het volgende:
Ohh de verleiding...nee sorry
ik ben gestopt..
Omdat jij in Egypte zit en ik Nederland..quote:
Ze klinken toch tof.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Reptilians niet:
http://en.wikipedia.org/wiki/Reptilians
Ze willen de aarde overnemen.
Dat ook, maar ik dacht: Emel is een slimme meid, die weet dat nu onderhand wel.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Omdat jij in Egypte zit en ik Nederland..![]()
ik dacht eigenlijk dat je zou zeggen dat jaloezie haram is.
ik wist niet dat jij zo lief kon zijn wik..quote:Op zondag 21 maart 2010 13:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat ook, maar ik dacht: Emel is een slimme meid, die weet dat nu onderhand wel.
Het is een Turko-Reptiliaans complot. Eerst Nederland overnemen, dán de rest van de wereld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |