quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het spijt me. Bak een taart/koekje in mijn naam en eet hem op. Als goedmakertje.
Ohquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Alkmaar is nog wel 1,5 uur van deur tot deur denk ik
quote:
Ik ben wel Wicked, maar Vickyquote:
Soms mooi, soms niet.quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben wel Wicked, maar Vicky? Zo heet mijn nichtje, niet ik
.
Niet dusquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:48 schreef Rookert het volgende:
Vicky heeft wat weg van Priscilla, Cheryl en Rowanda
Ja hè hè!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:47 schreef Ayca het volgende:
The Artist In The Ambulance is ook wel vet btw
Hmm, als ik er nu over nadenk eigenlijk niet, meer een beetje leeghoofdig minzaam tutje, maar dat is ook niet positief gok ikquote:
Ja, ik ben wel een beetje boosquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:05 schreef Rookert het volgende:
Whehe, Ayça, ben je nog steeds vriendloos?![]()
*kruipt weg..*
Beetje dubbel. Vroeger was ik er dol op, tegenwoordig niet zo. Maar af en toe is het wel lekkol jaquote:
Beetje rare smaak houd jij erop na. Goede bands daar niet van, maar geef mij dan maar deze nummersquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Stiekem vind ik dit liedje van Sum 41 ook wel leuk:
Maar ja, trusten dan maar, morgenochtend vroeg naar de gym.
quote:Het was alleen lastig om het zijn familie te vertellen. "Mijn ouders zeggen: je bent bezig met iets, toch? Wat is het? Dan zeg ik: ja ja, eh, is er nog thee?''
Wat een onzinquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:17 schreef msnk het volgende:
Nederland is binnenkort een Halal online seksshop rijker
[..]Herkenbaar.
Als ze zeggen "we komen zo", dan kom je toch gewoon?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
achik had het misschien iets beter moeten afspreken
Nouja dat zeiden ze niet echtquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als ze zeggen "we komen zo", dan kom je toch gewoon?
En hoezo is dat herkenbaar?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:17 schreef msnk het volgende:
Nederland is binnenkort een Halal online seksshop rijker
[..]Herkenbaar.
Volgens mij komt het er uiteindelijk gewoon op neer dat je ze nooit hebt gebeldquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nouja dat zeiden ze niet echthet was sowieso een wat vaag gesprek
Dat welquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Volgens mij komt het er uiteindelijk gewoon op neer dat je ze nooit hebt gebeld
Studeren! Mag niet van Allah! Want iedere moslim moet akkers ploegen en zoveel mogelijk kinderen maken bij vier verschillende vrouwenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:24 schreef Ayca het volgende:
[..]
En hoezo is dat herkenbaar?wat doe jij dan?
Droeftoeterquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat wel![]()
Maargoed ik ben zelf ook wel eens schuldig van niet op komen dagen![]()
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:27 schreef msnk het volgende:
[..]
Studeren! Mag niet van Allah! Want iedere moslim moet akkers ploegen en zoveel mogelijk kinderen maken bij vier verschillende vrouwen
Debiel.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:27 schreef msnk het volgende:
[..]
Studeren! Mag niet van Allah! Want iedere moslim moet akkers ploegen en zoveel mogelijk kinderen maken bij vier verschillende vrouwen
lolquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:27 schreef msnk het volgende:
[..]
Whehequote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik voorspel een discussie tussen AryaMehr en Bortecinem wie het programma als eerste had
Marokkanenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:44 schreef Rookert het volgende:
Er stond een stuk in het weekblad van NRC Handelsblad vandaag over straattaal, hadden ze een foto van 4 straatjochies van volgens mij Marokkaanse afkomst met bontkragen en kettingen, maar de meest rechter had volgens mij zijn wimpers gedaan, het zag er echt te gay uit![]()
Billen en borsten = Asserix en Boebelix_!
Weinig verstand van de Islam dus. De islam zegt dat je altijd naar de kennis moet gaan, al is ze in China.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:27 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom er serieus op in werd gegaan, zeker gezien je eerdere posts, ik bedoel, een serieuze moslim heeft geen hiphop verleden tochquote:Op zondag 21 maart 2010 00:20 schreef msnk het volgende:
Ik had van jullie toch wel verwacht dat jullie sarcasme zouden herkennen, laat maar zitten zeg damn
Ditquote:Op zondag 21 maart 2010 00:25 schreef IHVK het volgende:
Sorry, ik heb de afgelopen tijd misschien iets teveel bash reacties gezien om sarcasme te herkennen.
Bovendien is sarcasme herkennen op internet nog best tricky af en toe.
Misschien moet je er even tussenuit gaan, IHVK. Dat is beter voor iedereen.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:25 schreef IHVK het volgende:
Sorry, ik heb de afgelopen tijd misschien iets teveel bash reacties gezien om sarcasme te herkennen.
Bovendien is sarcasme herkennen op internet nog best tricky af en toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 maart 2010 00:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Misschien moet je er even tussenuit gaan, IHVK. Dat is beter voor iedereen.Aso ben jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 maart 2010 00:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Van je collega's moet je het hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pwhehequote:Op zondag 21 maart 2010 01:15 schreef IHVK het volgende:
Mensen sturen deprimerende liedjes naar mij.![]()
Die heeft ook een leuke plottwist, kijkenquote:Op zondag 21 maart 2010 01:04 schreef Ayca het volgende:
Nope, die staat ook nog op mijn laptop niks te doen....
Zal ik doenquote:Op zondag 21 maart 2010 01:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Die heeft ook een leuke plottwist, kijken![]()
Nu slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |