Die laatste heb je ook in het zwart en donkerblauw!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die laatste zijn leukmaar die heb ik zo zwart
de 1e kan ik niet op vooruit
Ik liet de laptop zo wat pletterenquote:
Dat dacht je gisteravond ook he?quote:
Tegen de tijd dat het weer is voor die schoenen is de prijs gehalveerd.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die laatste heb je ook in het zwart en donkerblauw!![]()
En die eerste zijn echt beauties, maar ik zou ook niet weten wanneer ik die aan zou moeten doen
De espradilles bedoel je? Ik ga ze bestellen, denk ikquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het weer is voor die schoenen is de prijs gehalveerd.
Jij nam anders ook bijna een slokquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat dacht je gisteravond ook he?
En toen had je het ook beter niet kunnen doen, dat 'nog even'.
Just saying...
Disclaimer: dit gaat over het bier.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De espradilles bedoel je? Ik ga ze bestellen, denk ik
Maar ik moet nog zomerschoenenquote:
Zie lapo van Greys in vorig topicquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
waar komt stampertje nou weer vandaan... ?
[ afbeelding ]
[/mams] Oja? je hebt ze allemaal al eens op een rij gezet en hebt deze absoluut nodig?quote:
Das wel erg makkelijk héquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:27 schreef Goodbye het volgende:
Ik zuip jullie er allemaal uit met die cocktails![]()
Count me in, mits goede datumquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
Oke, ja hoi!
Zoals Cat terecht al opmerkte, spijkers, koppen.
Dus ipv een kroeg te gaan zoeken waar ze ESF muziek willen draaien huren we voor 99 euro zo'n vrijstaand Landal hok. Dan kunnen we ESF muziek luisteren wat we willen, nemen we zelf bier (sprite voor Ll) en andere drankjes mee, kan iedereen aankomen op de tijd die hij/zij wil op zaterdag en dan hebben we ook geen geneuzel met wie er wel of niet kunnen drinken ivm terugrijden en OV dat maar tot zo laat rijdt.
Dus nee, het wordt geen heel weekend, gewoon een avondje.
Maar dat is makkelijker en goedkoper dan een kroeg afhuren. Tientje de man bij tien personen dus.
Moet lukken lijkt me.
Jep easy, datum plus locatie uitzoeken dan maar?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
Oke, ja hoi!
Dus ipv een kroeg te gaan zoeken waar ze ESF muziek willen draaien huren we voor 99 euro zo'n vrijstaand Landal hok. Dan kunnen we ESF muziek luisteren wat we willen, nemen we zelf bier (sprite voor Ll) en andere drankjes mee, kan iedereen aankomen op de tijd die hij/zij wil op zaterdag en dan hebben we ook geen geneuzel met wie er wel of niet kunnen drinken ivm terugrijden en OV dat maar tot zo laat rijdt.
Maar dat is makkelijker en goedkoper dan een kroeg afhuren. Tientje de man bij tien personen dus.
Moet lukken lijkt me.
Hoezo?quote:
Dat deed mijn mams nooit. Ik kreeg gewoon kleedgeld en mocht er mee doen wat ik wilde.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[/mams] Oja? je hebt ze allemaal al eens op een rij gezet en hebt deze absoluut nodig?
Waarom dan wel?
Plan!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
Oke, ja hoi!
Moet lukken lijkt me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ah vandaarquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat deed mijn mams nooit. Ik kreeg gewoon kleedgeld en mocht er mee doen wat ik wilde.
Vandaar wat?quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Plan!
Spoiler (waarom in spoiler eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) precies!
We nemen gewoon zo'n 6 persoons hut en dat komt goed.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Omdat het illegaal is!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Spoiler (waarom in spoiler eigenlijk?) precies!
We nemen gewoon zo'n 6 persoons hut en dat komt goed.
Zoals je hoort heb ik de promotie van CP wel gedaan maar er zelf niet geweestquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:32 schreef Greys het volgende:
Locatie moeten we gewoon laten afhangen van welke last minute er vrij is dat weekend.
Er is er altijd wel eentje of meer in Overijssel ofzo. Dan is het meestal 99 euro per weekend.
Welk weekend?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:32 schreef Greys het volgende:
Locatie moeten we gewoon laten afhangen van welke last minute er vrij is dat weekend.
Er is er altijd wel eentje of meer in Overijssel ofzo. Dan is het meestal 99 euro per weekend.
In elk geval vóór eind meiquote:
je moet alleen goed overweg kunnen met een paperclip en een glassnijderquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:35 schreef Cat22 het volgende:
En ik kan wellicht aan errug goedkope Centre Parcs huisjes komen. Ook last minute.
Zaterdag 8 mei weet ik nog niet, zaterdag 15 mei kan ik welquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
In elk geval vóór eind mei
Dus begin mei ofzo?
Let op, we gaan bewijzen dat het WEL kan, snel een meet plannen
Kan iedereen even gillen of hij/zij zaterdag 8 mei en/of zaterdag 15 mei beschikbaar is voor een ESF avondje?
Het nadeel van CP is dat die huisjes negen van de tien keer geschakeld zijn.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welk weekend?
En ik kan wellicht aan errug goedkope Centre Parcs huisjes komen. Ook last minute.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je moet alleen goed overweg kunnen met een paperclip en een glassnijder
Ow, ik heb 15 mei wat staan.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
In elk geval vóór eind mei
Dus begin mei ofzo?
Let op, we gaan bewijzen dat het WEL kan, snel een meet plannen
Kan iedereen even gillen of hij/zij zaterdag 8 mei en/of zaterdag 15 mei beschikbaar is voor een ESF avondje?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je moet alleen goed overweg kunnen met een paperclip en een glassnijder
Ik had de vrijstaand factor niet meegeteld. Ben een CP beeb.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Het nadeel van CP is dat die huisjes negen van de tien keer geschakeld zijn.
En trust me, je wilt je buren daar die ESF muziek niet aandoen...
Dus niet dat ik aan Landal promotie doe ofzo, maar ik heb daar regelmatig een last minute weekendje met vrienden en vriendinnen vertoefd en dat beviel eigenlijk altijd veel beter dan CPOmdat vrijstaand.
*haalt kindercola en Jip en Janneke champagne*quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
Volgens mij kan ik beide wel.
Maak es een wiki.
En als ik alleen sprite mag kom ik niet
We gaan er gewoon voor.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:42 schreef Greys het volgende:
Srsly, we gaan gewoon al die 'meets komt toch nooit wat van' mensen de mond snoeren door in 1 avond een meet te plannen.
Doe lief of ik regel een inbeddrukker voor je voor zo meteen.quote:
Dus Dirk, wanneer kan jij?quote:
Ik weet niet of Ll dat als dreigement opvat.....quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doe lief of ik regel een inbeddrukker voor je voor zo meteen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Weekendje weg met die dronken tor van de middelvinger-fotoquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
Ehh even tussendoor..wat vertel ik de Mr
De truth, the whole truth and nothing but the truth?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
Ehh even tussendoor..wat vertel ik de Mr
Zorg voor een lieverdjequote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet niet of Ll dat als dreigement opvat.....
Neem een biertje Ll.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
Ja snel een meet regelen; okay. Maar je moet ook niet de illusie hebben dat het in 1 avond zo ff te regelen is. De helft is niet eens online, Erik is weg, Ing is pleitos, Tombola is missing, Pisces ook
Maar als je toch al een deftige concrete datumlijst hebt dan reageren de andere mensen wel sneller dan wanneer je blijft hangen in het 'zou leuk zijn als we eens een keer....'.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
Ja snel een meet regelen; okay. Maar je moet ook niet de illusie hebben dat het in 1 avond zo ff te regelen is. De helft is niet eens online, Erik is weg, Ing is pleitos, Tombola is missing, Pisces ook
Mag ik er sjippies bijquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Neem een biertje Ll.
Een avondje bij wijze van spreken.
er wordt nu al water bij de wijn gedaan... aan het eind van de avond is in iedergeval de meet voor het ESF van volgend jaar geplandquote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er wordt nu al water bij de wijn gedaan... aan het eind van de avond is in iedergeval de meet voor het ESF van volgend jaar gepland
Alleen als je vanaf nu lief doet.quote:
Ik heb even gemist op welke datum(s) jij kon.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er wordt nu al water bij de wijn gedaan... aan het eind van de avond is in iedergeval de meet voor het ESF van volgend jaar gepland
Wacht jij nou maar af, lummel!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik blijf bij mijn standaard antwoord, jullie zijn engquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb even gemist op welke datum(s) jij kon.
Dirkhwannabequote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik blijf bij mijn standaard antwoord, jullie zijn eng
Nee! Niet alleen gaan wapperen!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht jij nou maar af, lummel!
Voorlopig waren we het in 10 minuten eens over een locatie en zijn er al aardig wat die op 15 mei kunnen en willen. Ik zie het er gewoon van komen deze keer.
En desnoods ga ik daar in mijn uppie J'aime J'aime la Vie zitten gillen.
En wapperen.
All by myself.
Toevallig.
... zei Zwab, die onlangs bij een wildvreemde FOK!ster de nacht doorbrachtquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet zo eng als jij, cocoboy.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat boeit niet.quote:
Oh ja!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
... zei Zwab, die onlangs bij een wildvreemde FOK!ster de nacht doorbracht
huh?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben lesbisch dat weekend! Dus zo makkelijk kom je niet van me afquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Voorlopig waren we het in 10 minuten eens over een locatie en zijn er al aardig wat die op 15 mei kunnen en willen. Ik zie het er gewoon van komen deze keer.
En wapperen.
All by myself.
Toevallig.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
De truth, the whole truth and nothing but the truth?
Pesies. En reisafstand is een minder groot probleem als je er een nacht aan koppelt.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat boeit niet.
Nog niet.
Eerst de datum en de mensen.
Er zijn elke keer een paar weken van te voren diverse Landal hokken voor 99 euro beschikbaar.
OOooooohh je zei dat de locatie al bekend wasquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat boeit niet.
Nog niet.
Eerst de datum en de mensen.
Er zijn elke keer een paar weken van te voren diverse Landal hokken voor 99 euro beschikbaar.
FOK! lag vaak plat een tijdje.quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
En wapperen.
All by myself.
Toevallig.
overwegen gaatquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben lesbisch dat weekend! Dus zo makkelijk kom je niet van me af
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ein bischen Frieden.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
hij komt niet meer bij.
Ik haaat nederlandstalig
Nou idd. Zo zit ik er dan straks bij.quote:
Daar hou ik je aanquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ein bischen Frieden.
J'aime la Vie.
Apres Toi.
Congratulaaaations.
Waterloo.
Fly on the Wings of lufffff.
Plenty non-Nederlandstalig heur!
Dat IS ie ook.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OOooooohh je zei dat de locatie al bekend was
quote:
Ja, neem jij je harde schijf maar mee, viespeuk!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
Ik neem wel een harde schijf met m'n eigen muziek mee, goed?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, neem jij je harde schijf maar mee, viespeuk!
Wie is die wie?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Ja, wie weet krijg je zo'n sekseh langzaam schouwspel
Oordopje delen?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
Ik neem wel een harde schijf met m'n eigen muziek mee, goed?
Truste Ll!quote:
wie weet, die wie?quote:
Ga je zelf ook mee?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:00 schreef Greys het volgende:
8 mei beschikbaar
- Goodbye ovb
- Cat
- Loveless
15 mei beschikbaar
- Goodbye
- Cat
- Loveless
- Ml-etje
- Dirkh
- DeZwabber
Mooi lijstje.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:00 schreef Greys het volgende:
8 mei beschikbaar
- Goodbye ovb
- Cat
- Loveless
15 mei beschikbaar
- Goodbye
- Cat
- Loveless
- Ml-etje
- Dirkh
- DeZwabber
Dat dusquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
Je moet soms gewoon de grenzen van je leeftijd kennen
Volgens mij had MSM chick een heel vast standpunt over deze logeerpartijtjes. Niet gaan.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
En inderdaad Greys, zet je zelf in de lijst en sms die MSN-jas chick eens ofzo
Wie wil. Maakt Landall geen bal uit, zolang er maar betaald wordt.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
En wie gaat er dan vrijdag en zondagnacht in het huissie zitten
En dit slaat op...?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
Je moet soms gewoon de grenzen van je leeftijd kennen
Dan rijdt ze toch gewoon weer terug zaterdagavond?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij had MSM chick een heel vast standpunt over deze logeerpartijtjes. Niet gaan.
Omdat ze niet zo gezellig was in de ochtend of zo.![]()
Nou, dat maken Tombo en ik over twee weken wel uit!
Woeoeoeoe!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:04 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
ESF meet.
Locatie: een vrijstaand Landal huisje ivm evt. slapen na afloop indien gewenst.
Zaterdagavond.
8 mei beschikbaar
- Goodbye ovb
- Cat
- Loveless
15 mei beschikbaar
- Goodbye
- Cat
- Loveless
- Ml-etje
- Dirkh
- DeZwabber
- Greys
Mezelf, vanochtendquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
En dit slaat op...?
Jezelf, gisteravond?
Ben ook een beetje een party pooper wbt slapen hoorquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij had MSM chick een heel vast standpunt over deze logeerpartijtjes. Niet gaan.
Omdat ze niet zo gezellig was in de ochtend of zo.![]()
Nou, dat maken Tombo en ik over twee weken wel uit!
En toen was je blij dat je de grenzen van je leeftijd had aangehouden gisteravond?quote:
Ja knalde je tegen je grenzen aan?quote:
Je hoeft toch ook niet te blijven slapen?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ben ook een beetje een party pooper wbt slapen hoortenzij Groningen the place to be is.
Pet Rock!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
Jij?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
Da's het mooie van deze meet: je blijft slapen als je wil en als je niet wil ga je naar huis.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ben ook een beetje een party pooper wbt slapen hoortenzij Groningen the place to be is.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's het mooie van deze meet: je blijft slapen als je wil en als je niet wil ga je naar huis.
Maar slapen is haske gezellig.Doen we een meidenkamer en een jongenskamer.
En dan briefjes overgooien.
Jaaaaaquote:
Wanneer is het hemelvaart? Ik hou dat soort dingen niet bij hoorquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:12 schreef Greys het volgende:
En niemand die ook even roept dat dat het Hemelvaartsweekend is en dus die huisjes allemaal vast bezet zijn he?
De donderdag er voor.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wanneer is het hemelvaart? Ik hou dat soort dingen niet bij hoor
hihihihihihihihi *gniffel*quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet te blijven slapen?
Da's puur dat er een mogelijkheid is, voor mensen die wat willen drinken en niet terug willen rijden.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:12 schreef Greys het volgende:
En niemand die ook even roept dat dat het Hemelvaartsweekend is en dus die huisjes allemaal vast bezet zijn he?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
hihihihihihihihi *gniffel*
Of de deur barricaderen. Of watergevechten houden. Of taarten in elkaars gezicht gooien. Of levende kippen op een slaapkamer loslaten. Of stoppen uit draaien.
Allemaal facts. Tijdens vakanties in CP met mijn ouders en een stel vrienden van hen. Golden days.
Oogst van een jaar of 10.quote:
Is de 22e het Pinksterweekend ja?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dat je never nooit dan een weekendje kunt boeken maar dat het vast allemaal verlengd is of zo.
![]()
22e kan ik ook!
Maar da's dus het pinksterweekend he.![]()
Hihi dat klinkt wel leuk maar dan neem ik de maandag erna vrij om bij te komenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oogst van een jaar of 10.![]()
En dan heb ik jaaaaren later pas gehoord van de drie heren die alleen gehuld in slaapzak hun ega's een aubade hebben gebracht toen de kinders op bed lagen.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Is de 22e het Pinksterweekend ja?
Damn.
En 1 mei?
Ik niet hoor!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
ik begin een zekere negatieve karma trend te bespeuren
Ben het met je eensquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
ik begin een zekere negatieve karma trend te bespeuren
Dag na koninginnedag.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:20 schreef Greys het volgende:
Hoerige feestdagen
1 mei!
Of is dat ook een feestdag?
Feestdag dus!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Naar 22 mei?
Of 1 mei?
Oh. Rukkefuck.
Jouw verjaardag.
I'm with you Greys.quote:
Jup.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:24 schreef Goodbye het volgende:
Maar serieus, hebben we dan twee weekenden achter elkaar dagen vrij enzo?
Ik ben eind april jarigquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
FUCK MEI!
Er staat mei. Met een korte ij.
April?
Zolang het niet 9-10 april is.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
FUCK MEI!
Er staat mei. Met een korte ij.
April?
En daar tussenin ben ik jarigquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zolang het niet 9-10 april is.![]()
En het eerste weekend is Pasen.
En de laatste vrijdag dus koninginnedag.
Your point being?quote:
quote:
Ja, maar dat maakt niet alles goed Catjequote:
Scharen?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt niet alles goed Catje![]()
Wat? Ben jij even *&%^%$"e:Op zaterdag 20 maart 2010 22:34 schreef Greys het volgende:
Ik zeg: gewoon de 15e.
Punt.
Het is dan 299 voor dat huisje.
Maar dat leg ik dan wel bij. Boeien.
Eej!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:34 schreef Greys het volgende:
Ik zeg: gewoon de 15e.
Punt.
Het is dan 299 voor dat huisje.
Maar dat leg ik dan wel bij. Boeien.
Jij zegt het veel mooier.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat? Ben jij even *&%^%$&niet dus hé
quote:
Wabedoelje? Dat je er met een zaklamp boven gaat hangen?quote:
Nee, een ESF meet moet vóór het ESF, sorryquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eej!Dat gaan we mooi delen hoor!
Eerst eens kijken wie van de nu niet aanwezigen ook meewil en dan valt dat pp best mee.
Of we moeten het uitstellen naar juni.
Ai, op IRC (chat) kan je op bepaalde woorden highlighten. Dus als iemand een bepaald woord gebruikt, dan hoor je een geluidje als waarschuwing.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wabedoelje? Dat je er met een zaklamp boven gaat hangen?
Goede oplossing!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, een ESF meet moet vóór het ESF, sorry
Maar let op. Ik heb een oplossing....
GB d'r meneer is eind mei 10 dagen weg.
Ik had haar aangeboden om dan een weekendje samen weg te gaan, zodat zij dan geen 10 dagen alleen zit.
Dat willen we dan combineren met de ESF meet
Dus GB en ik gaan dan dat hele weekend van 14-15-16 mei in een Landal huisje.
En jullie komen dan voor de ESF meet op zaterdag op bezoek bij ons!En wie wil blijven slapen blijft slapen.
Wij blijven daar dan zelf ook nog de zondag en gaan maandag pas naar huis.
Dus twee nachtjes samen, eentje met jullie.
Dan is het ook niet erg dat het dat weekend wat duurder is, want dan wordt het huisje het hele weekend gebruikt zeg maarOPGELOST!
Nee joh, ik vind het gezellig juist!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:47 schreef Cat22 het volgende:
Greys en GB, weten jullie dat zeker?![]()
Dat jullie weekendje door de meute verstoord wordt?
Ik vind het een prima plan, maar jullie moeten het niet doen omdat we nu opeens over meets gillen en zo he?![]()
![]()
En ik bedenk me net dat ik helemaal nog niet zeker weet of ik kan blijven slapen, waarschijnlijk heb ik Redcats in huis. Maar dan rijd ik wel op en neer.
Hij is wel stil ja, volgens mij heeft iemand heel boos naar hem gekeken.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:48 schreef Ml-etje het volgende:
Is Ll trouwens met zijn hoofd op het toetsenbord geland?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ai, op IRC (chat) kan je op bepaalde woorden highlighten. Dus als iemand een bepaald woord gebruikt wordt, dan hoor je een geluidje als waarschuwing.
Dus als ik scharen als highlight heb, wat ik in dit geval dus heb, dan hoor ik ping en begint de balk onderin mijn scherm te knipperen.
NERD!
PINGPINGPING!quote:Scharen
Op het gebied van scharen bestaan nog steeds veel misverstanden. Veel fabrikanten, met name in het verre oosten, denken nog steeds dat een schaar dient te bestaan uit twee stukken enigszins geslepen goedkoop staal voorzien van een chroomlaagje. Dit soort scharen treft u dan ook veel aan in drogisterijen en huishoudzaken, en worden dientengevolge veel verkocht aan het grote publiek, eenvoudig omdat ze goedkoop zijn.
Bij ons zult u dit soort scharen niet aantreffen, eenvoudig omdat wij ons op kwaliteit, en niet op kwantiteit richten. Een goede schaar dient ons inziens allereerst vervaardigd te zijn van een goede kwaliteit staal, vakkundig gehard en ontlaten, en al of niet voorzien van een speciale coating. Daarnaast moet zo'n schaar geslepen zijn in de juiste hoek, op zodanige wijze dat naslijpen mogelijk is, een behandeling die de levensduur van een schaar natuurlijk enorm verlengt. Ook de ergonomie dient niet vergeten te worden, immers een schaar die niet goed in hand ligt zal voornamelijk in de la blijven liggen. Redenen genoeg om voor een goede merkschaar te kiezen, en die kunt u bij ons vinden.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee joh, ik vind het gezellig juist!
Zo niet doe ik het nuquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij is wel stil ja, volgens mij heeft iemand heel boos naar hem gekeken.
Ja dat weten we zeker!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:47 schreef Cat22 het volgende:
Greys en GB, weten jullie dat zeker?![]()
Dat jullie weekendje door de meute verstoord wordt?
Ik vind het een prima plan, maar jullie moeten het niet doen omdat we nu opeens over meets gillen en zo he?![]()
![]()
En ik bedenk me net dat ik helemaal nog niet zeker weet of ik kan blijven slapen, waarschijnlijk heb ik Redcats in huis. Maar dan rijd ik wel op en neer.
Was de was uit de machine halen, bed opmakenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:48 schreef Ml-etje het volgende:
Is Ll trouwens met zijn hoofd op het toetsenbord geland?
Kan jij ook de 15e?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Welk park?![]()
Beetje noordelijk, mooie omgeving daar en schooooone lucht![]()
![]()
Jaaaaaa, Ingetjequote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Welk park?![]()
![]()
En op rij-afstand van je eigen bed?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Welk park?![]()
![]()
Meenemenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En op rij-afstand van je eigen bed?![]()
En wat moet ik dan, met mijn kleine kinders in huis?
das gelderlandquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan jij ook de 15e?![]()
![]()
En het zal wel Drenthe of Overijssel worden
Veluwedinges, Apeldoorn, zoiets?
Is dat Drenthe of Overijssel?![]()
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:55 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
ESF meet.
Locatie: een vrijstaand Landal huisje ivm evt. slapen na afloop indien gewenst.
Zaterdagavond.
15 mei beschikbaar
- Goodbye
- Cat
- Loveless
- Ml-etje
- Dirkh
- DeZwabber
- Greys
- Ingetje79
Wehehe, ja, da's goed voor hun groei. Kinders van een week of 3 + moeder meeslepen naar jullie.quote:
Die moet eerst nog even toezeggen dat ze kan enzoquote:
Dat wil ik niet missenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan jij ook de 15e?![]()
![]()
En het zal wel Drenthe of Overijssel worden
Veluwedinges, Apeldoorn, zoiets?
Is dat Drenthe of Overijssel?![]()
Oh, is het lijstje op toezeggingen gebaseerd?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die moet eerst nog even toezeggen dat ze kan enzo
Ja sorry, ik ben een ouwe trutquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Lekker op tijd Gb. (en dan zeggen ze dat ik een ouwe lul ben) hand onder kin haalt.
Nee, hoezo?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, is het lijstje op toezeggingen gebaseerd?
Slaap lekkerquote:
Mooi!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:58 schreef Cat22 het volgende:
En Gelderland is goed op en neer te rijden.
Ach jawel johquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Slaap lekker
[..]
Mooi!
Voor Ing ook?
Oh en die katten van je kan je die avond af en toe een e-mail sturen.
Gratis internet in die huisjes!
Weltrustenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben een ouwe trut![]()
Daaaaag
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi!
Voor Ing ook?
Oh en die katten van je kan je die avond af en toe een e-mail sturen.
Gratis internet in die huisjes!
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
*gaat katten lezen leren*
Is wel leuk! Allemaal de laptop mee en daar gewoon doorfokken a la Zwabbert.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:06 schreef Cat22 het volgende:
Trusten en tot ziens aan mensen die een afspraak hebnen met bed of visite (of wellicht allebei?) .
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god, met die UI is Ll zometeen ook obsessed.
By you!
LAN party! allemaal met elkaar chattenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
*gaat katten lezen leren*
Is wel leuk! Allemaal de laptop mee en daar gewoon doorfokken a la Zwabbert.
Beetje LANnen is wel grappig jaquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
LAN party! allemaal met elkaar chatten
Wie niet?quote:
Dat ben ikquote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat ben ikwel met een pot schmink voor een fotoshoot
maar je bent nr tig nog maar
Serieus?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doe mij de hele foto eens PMen dan?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
quote:
Zat te zoeken maar heb de grote foto's niet op de laptop staan en de HD heb ik in de kluis gemiktquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus?
Ik dacht het echt ff een split-second, en toen dacht ik neeeeee, das chantal
Ga hem voor je opzoekenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe mij de hele foto eens PMen dan?
Ik trapte er in hoor.
Dat is nu precies de bedoelingquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:22 schreef Loveless85 het volgende:
Leuke foto iig, voor zover we er nu wat van zien
Het is in ieder geval een mooie UI en als je had gezegd dat het CJ was, dan had ik het geloofd. Als jij zegt dat het een MI-etje is, dan ben je dus gewoon een mooie meid.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Zat te zoeken maar heb de grote foto's niet op de laptop staan en de HD heb ik in de kluis gemikt.
Deze UI is al oud en kan niks leuks vinden verder.
Vriendinnetje is een goede visagiste en gebruikt ons nogal eens als proefobject
Oeh wat ga je doen?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een mooie UI en als je had gezegd dat het CJ was, dan had ik het geloofd. Als jij zegt dat het een MI-etje is, dan ben je dus gewoon een mooie meid.
[/genoegeerlijkgeweest]
Ik ga op zoek naar Remlof, ik moet iemand een kutavond bezorgen.
Dat is een dikke vette laag make -upquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een mooie UI en als je had gezegd dat het CJ was, dan had ik het geloofd. Als jij zegt dat het een MI-etje is, dan ben je dus gewoon een mooie meid.
[/genoegeerlijkgeweest]
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[/genoegeerlijkgeweest]
Dat.quote:
Zal het doorgevenquote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:36 schreef Loveless85 het volgende:
Whutwhutwhut ik snap er niks meer van
oh god, ik heb het lichaam van Divine er onder geshoptquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:22 schreef Loveless85 het volgende:
Leuke foto iig, voor zover we er nu wat van zien
* naar spiegel rentquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:43 schreef DeZwabber het volgende:
twee kleuren blenden gaat vrij lastig als kleurenblinde...
[ afbeelding ]
Remlof en ik houden niet zo van elkaar, sterker nog, ik heb een uitgesproken mening over hem. Dat plaats ik zo nu en dan eens in een topic en dan hebben we mot. Dus als ik ruzie zoek, dan zoek ik gewoon een toipic waar Remlof in zit.quote:
Mee eens!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ach, we hebben Chantal in ons midden, dan doet de rest er niet meer toe
Eng.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:43 schreef DeZwabber het volgende:
twee kleuren blenden gaat vrij lastig als kleurenblinde...
[ afbeelding ]
Enger!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
ach, het origineel is erger...
[ afbeelding ]
Doe es lief.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Remlof en ik houden niet zo van elkaar, sterker nog, ik heb een uitgesproken mening over hem. Dat plaats ik zo nu en dan eens in een topic en dan hebben we mot. Dus als ik ruzie zoek, dan zoek ik gewoon een toipic waar Remlof in zit.
ja maar op tijd het gas loslaten is goed voor het milieu zeggen de slightly inbred doeks of hasseltquote:
Goed verhaal.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:47 schreef Cat22 het volgende:
Greys!
Begin maar vast terug te schakelen!
Maar tegen de tijd dat ik het door heb zijn we al 2 blz's in het volgende topic.quote:
Noem jij Daisy een inteeltproduct?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar op tijd het gas loslaten is goed voor het milieu zeggen de slightly inbred doeks of hasselt
Lik m'n bambiquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar tegen de tijd dat ik het door heb zijn we al 2 blz's in het volgende topic.
Je kent me toch?
ik heb daisy niets horen zeggen over het nieuwe rijden, dus die valt buiten de groep!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Noem jij Daisy een inteeltproduct?
Ga je mond spoelen!
ja ja jaquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, en ze vertelt ze dat ze bij landal gaat boeken
centerparks!
QFTquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Lik m'n bambi![]()
Overtref dat nog een keer en ik vraag je ten huwelijk.
Zit je al in zijn 2?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja nee zie... ik loop nu alweer achter
Landall dan, het is zo'n keet met trainingspakken, kleine kinderen en slechte croissants en altijd met open haard en nep houtblokken.quote:
je beschrijft nu 90% van Charloisquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Landall dan, het is zo'n keet met trainingspakken, kleine kinderen en slechte croissants en altijd met open haard en nep houtblokken.
Gezelligquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je beschrijft nu 90% van Charlois
Ik ook.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zit je al in zijn 2?
Ik zie een LaPo opdoemen.
He, zet je UI eens terug. Straks ga ik naar bed met een paarse bloem in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:56 schreef Ml-etje het volgende:
Grmppff zag net op een site hele lelijke foto's van mijzelf
Ik woonde al vijf jaar in Rotterdam toen ik pas door had dat je dat niet als 'Sjarllllrwah' maar gewoon doodordinaiiiir als 'Sjaaaaarloos' uitsprakquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je beschrijft nu 90% van Charlois
ghehehehequote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik woonde al vijf jaar in Rotterdam toen ik pas door had dat je dat niet als 'Sjarllllrwah' maar gewoon doodordinaiiiir als 'Sjaaaaarloos' uitsprak
Vind deze ook leukquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, zet je UI eens terug. Straks ga ik naar bed met een paarse bloem in mijn hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |