Die laatste heb je ook in het zwart en donkerblauw!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die laatste zijn leukmaar die heb ik zo zwart
de 1e kan ik niet op vooruit
Ik liet de laptop zo wat pletterenquote:
Dat dacht je gisteravond ook he?quote:
Tegen de tijd dat het weer is voor die schoenen is de prijs gehalveerd.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die laatste heb je ook in het zwart en donkerblauw!![]()
En die eerste zijn echt beauties, maar ik zou ook niet weten wanneer ik die aan zou moeten doen
De espradilles bedoel je? Ik ga ze bestellen, denk ikquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het weer is voor die schoenen is de prijs gehalveerd.
Jij nam anders ook bijna een slokquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat dacht je gisteravond ook he?
En toen had je het ook beter niet kunnen doen, dat 'nog even'.
Just saying...
Disclaimer: dit gaat over het bier.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De espradilles bedoel je? Ik ga ze bestellen, denk ik
Maar ik moet nog zomerschoenenquote:
Zie lapo van Greys in vorig topicquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
waar komt stampertje nou weer vandaan... ?
[ afbeelding ]
[/mams] Oja? je hebt ze allemaal al eens op een rij gezet en hebt deze absoluut nodig?quote:
Das wel erg makkelijk héquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:27 schreef Goodbye het volgende:
Ik zuip jullie er allemaal uit met die cocktails![]()
Count me in, mits goede datumquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
Oke, ja hoi!
Zoals Cat terecht al opmerkte, spijkers, koppen.
Dus ipv een kroeg te gaan zoeken waar ze ESF muziek willen draaien huren we voor 99 euro zo'n vrijstaand Landal hok. Dan kunnen we ESF muziek luisteren wat we willen, nemen we zelf bier (sprite voor Ll) en andere drankjes mee, kan iedereen aankomen op de tijd die hij/zij wil op zaterdag en dan hebben we ook geen geneuzel met wie er wel of niet kunnen drinken ivm terugrijden en OV dat maar tot zo laat rijdt.
Dus nee, het wordt geen heel weekend, gewoon een avondje.
Maar dat is makkelijker en goedkoper dan een kroeg afhuren. Tientje de man bij tien personen dus.
Moet lukken lijkt me.
Jep easy, datum plus locatie uitzoeken dan maar?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
Oke, ja hoi!
Dus ipv een kroeg te gaan zoeken waar ze ESF muziek willen draaien huren we voor 99 euro zo'n vrijstaand Landal hok. Dan kunnen we ESF muziek luisteren wat we willen, nemen we zelf bier (sprite voor Ll) en andere drankjes mee, kan iedereen aankomen op de tijd die hij/zij wil op zaterdag en dan hebben we ook geen geneuzel met wie er wel of niet kunnen drinken ivm terugrijden en OV dat maar tot zo laat rijdt.
Maar dat is makkelijker en goedkoper dan een kroeg afhuren. Tientje de man bij tien personen dus.
Moet lukken lijkt me.
Hoezo?quote:
Dat deed mijn mams nooit. Ik kreeg gewoon kleedgeld en mocht er mee doen wat ik wilde.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[/mams] Oja? je hebt ze allemaal al eens op een rij gezet en hebt deze absoluut nodig?
Waarom dan wel?
Plan!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
Oke, ja hoi!
Moet lukken lijkt me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ah vandaarquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat deed mijn mams nooit. Ik kreeg gewoon kleedgeld en mocht er mee doen wat ik wilde.
Vandaar wat?quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Plan!
Spoiler (waarom in spoiler eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) precies!
We nemen gewoon zo'n 6 persoons hut en dat komt goed.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Omdat het illegaal is!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Spoiler (waarom in spoiler eigenlijk?) precies!
We nemen gewoon zo'n 6 persoons hut en dat komt goed.
Zoals je hoort heb ik de promotie van CP wel gedaan maar er zelf niet geweestquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:32 schreef Greys het volgende:
Locatie moeten we gewoon laten afhangen van welke last minute er vrij is dat weekend.
Er is er altijd wel eentje of meer in Overijssel ofzo. Dan is het meestal 99 euro per weekend.
Welk weekend?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:32 schreef Greys het volgende:
Locatie moeten we gewoon laten afhangen van welke last minute er vrij is dat weekend.
Er is er altijd wel eentje of meer in Overijssel ofzo. Dan is het meestal 99 euro per weekend.
In elk geval vóór eind meiquote:
je moet alleen goed overweg kunnen met een paperclip en een glassnijderquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:35 schreef Cat22 het volgende:
En ik kan wellicht aan errug goedkope Centre Parcs huisjes komen. Ook last minute.
Zaterdag 8 mei weet ik nog niet, zaterdag 15 mei kan ik welquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
In elk geval vóór eind mei
Dus begin mei ofzo?
Let op, we gaan bewijzen dat het WEL kan, snel een meet plannen
Kan iedereen even gillen of hij/zij zaterdag 8 mei en/of zaterdag 15 mei beschikbaar is voor een ESF avondje?
Het nadeel van CP is dat die huisjes negen van de tien keer geschakeld zijn.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welk weekend?
En ik kan wellicht aan errug goedkope Centre Parcs huisjes komen. Ook last minute.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je moet alleen goed overweg kunnen met een paperclip en een glassnijder
Ow, ik heb 15 mei wat staan.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
In elk geval vóór eind mei
Dus begin mei ofzo?
Let op, we gaan bewijzen dat het WEL kan, snel een meet plannen
Kan iedereen even gillen of hij/zij zaterdag 8 mei en/of zaterdag 15 mei beschikbaar is voor een ESF avondje?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je moet alleen goed overweg kunnen met een paperclip en een glassnijder
Ik had de vrijstaand factor niet meegeteld. Ben een CP beeb.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Het nadeel van CP is dat die huisjes negen van de tien keer geschakeld zijn.
En trust me, je wilt je buren daar die ESF muziek niet aandoen...
Dus niet dat ik aan Landal promotie doe ofzo, maar ik heb daar regelmatig een last minute weekendje met vrienden en vriendinnen vertoefd en dat beviel eigenlijk altijd veel beter dan CPOmdat vrijstaand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |