abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79749438
quote:
Pharming Shareholders Approve Items On EGM Agenda
Company to focus on transition to commercial phase

Leiden, The Netherlands, March 30, 2010. Biotech company Pharming Group NV (“Pharming” or “the Company”) (NYSE Euronext: PHARM) announced today the increase of its authorized share capital to 400 million shares, adjusting the nominal value of the shares to ¤0.04 and the strengthening of its Board of Management with the appointment of Dr Rienk Pijpstra as Chief Medical Officer (CMO). These decisions were taken by the Shareholders at an Extraordinary Meeting (EGM) held today.

Pharming’s authorized share capital prior to today’s EGM was 200 million shares with 154.5 million shares outstanding. The majority of the remaining 45.5 million shares was reserved to be able to convert the outstanding convertible debt facilities of in total ¤18.4 million to equity, if and when necessary. Accordingly, the Shareholders today approved a proposal to increase the authorized number of shares from 200 million to 400 million. In addition, Pharming received approval to adjust the nominal value of the shares from ¤0.50 to ¤0.04.

In anticipation of the commercialization of Rhucin and the continued clinical development of recombinant human C1 inhibitor in the follow-on indications such as Antibody Mediated Rejection of and Delayed Graft Function in kidney transplant, Pharming intends to strengthen its Board of Management with additional senior management (pharmaceutical) industry experience in clinical and financial positions during the course of 2010. As a first step, the Shareholders have approved the proposal of the Board of Supervisory Directors to appoint Dr. Rienk Pijpstra as Chief Medical Officer effectively April 1, 2010. Dr. Pijpstra will be responsible for the clinical development of Pharming’s products as well as drug safety, medical information and regulatory affairs. As a result, the composition of the Board of Management will be as follows:

# Dr. Sijmen de Vries, Chief Executive Officer
# Dr. Bruno Giannetti, Chief Operations Officer
# Dr. Rein Strijker, Chief Commercial Officer
# Dr. Rienk Pijpstra, Chief Medical Officer (as per April 1, 2010)

Dr. Sijmen de Vries, Chief Executive Officer of Pharming: “We would like to welcome Rienk on Pharming’s Board of Management. We are looking forward working together on the commercialization of Rhucin and further development for other indications. 2010 will be a transformational year for Pharming in which we will make the switch from R&D oriented company to a company with its first product on the market.”

Mr Jaap Blaak, Chairman of Pharming’s Board of Supervisory Directors, said: “We are very pleased that the Shareholders have agreed to the proposed changes in regard to Pharming’s share capital. Securing the company’s future and long-term value for shareholders is our first priority. Achieving financial stability is vital in order for Pharming to reach its corporate goals. The decisions taken today provide a solid basis for the conditions to raise capital and strengthen Pharming’s financial position, which the Board of Supervisory Directors considers priority for the Company.”

At the EGM, the majority of the Shareholders also voted in favour of the proposed option arrangement for the CMO of Pharming and the amendment of the Articles of Association of the Company. The revised Articles of Association can be found on Pharming’s website.

About Pharming Group NV
Pharming Group NV is developing innovative products for the treatment of genetic disorders, ageing diseases, specialty products for surgical indications, and nutritional products. Pharming’s lead product Rhucin® for acute attacks of Hereditary Angioedema has passed clinical development stage and the Market Authorization Application is under review with the European Medicines Agency. Prodarsan® is in early stage clinical development for Cockayne Syndrome and lactoferrin for use in food products. The advanced technologies of the Company include innovative platforms for the production of protein therapeutics, technology and processes for the purification and formulation of these products, as well as technology in the field of DNA repair (via DNage). Additional information is available on the Pharming website, http://www.pharming.com.
Niks spannends, (nog) niet kopen.
pi_79756198
quote:
Op maandag 29 maart 2010 11:27 schreef SeLang het volgende:

[..]

Ow ja, vertel mij wat. Ik heb die exercitie al vaak gedaan. Een jaar of tien geleden liet ik eens zo'n plaatje zien aan een beleggingsvriendje/ collega. Die wou mij gewoon niet geloven dat het plaatje 100% random was gegenereerd!

Hieronder ook een aardig 100% random plaatje (door iemand anders gemaakt dan mijzelf):

[ afbeelding ]

Edit: en mede hierom ben ik zo'n voorstander van objectieve tests!
Ik wil echt niet geloven dat dit plaatje waar is., Dan is het hele fundament achter trading weg. Die gedachte is te erg. Waarschijnlijk is je programma niet goed ingesteld ofzo
pi_79756334
Het gaat dus helemaal niet goed in de USA
pi_79756350
quote:
Op maandag 29 maart 2010 00:39 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Maarja, de laatste breek is meer dan 100% zoals je op het plaatje ziet. Wij zoeken dus vooral relatieve kleine breaks uit de trend. En dus met name mid/smallcap stocks.
[..]
dit is geen break want een break komt uit consolidatie en de break is te groot voor de consolidatie, lijkt me meer de schuld van nieuws is gewoon een spike.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 19:06:18 #280
78918 SeLang
Black swans matter
pi_79757052
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 18:45 schreef deenigeechteTS het volgende:

[..]

Ik wil echt niet geloven dat dit plaatje waar is., Dan is het hele fundament achter trading weg. Die gedachte is te erg. Waarschijnlijk is je programma niet goed ingesteld ofzo
De gast die dit plaatje heeft gemaakt was er ook goed ziek van. Hij geloofde ook heilig in TA totdat hij op aanraden van iemand anders een random reeks genereerde.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_79757086
In de puts... voor wat 't waard is

[ Bericht 39% gewijzigd door richbitch op 30-03-2010 19:13:09 ]
x
pi_79780464
@SeLang

Je zei laatst dat je genoegen zou nemen met een systeem dat een paar ticks per week opleverde. Zou je dan ook bezwaar hebben tegen een hybridesysteem dat actief is op meerdere markten of met verschillende strategieen om zodoende tot dit resultaat te maken. Dus iets dat bijv. zowel een paar ticks dmv macrotrades als een paar ticks via forex en futures binnenhaalt op de voorwaarde dat er geen correlatie is tussen de handelsmomenten. Is zo'n aanpak niet een curvefit op zich?
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
  woensdag 31 maart 2010 @ 11:44:53 #283
78918 SeLang
Black swans matter
pi_79781494
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 11:17 schreef Mendeljev het volgende:
@SeLang

Je zei laatst dat je genoegen zou nemen met een systeem dat een paar ticks per week opleverde. Zou je dan ook bezwaar hebben tegen een hybridesysteem dat actief is op meerdere markten of met verschillende strategieen om zodoende tot dit resultaat te maken. Dus iets dat bijv. zowel een paar ticks dmv macrotrades als een paar ticks via forex en futures binnenhaalt op de voorwaarde dat er geen correlatie is tussen de handelsmomenten. Is zo'n aanpak niet een curvefit op zich?
Sterker nog, imo dit is enige realistische benadering en dit is ook altijd mijn doel geweest: een portfolio van strategieen op een portfolio van markten. Maar eerst moet je natuurlijk wel individuele strategieen vinden die op zichzelfstaand in ieder geval marginaal winstgevend zijn.

In 2006 heb ik al eens een lange termijn strategie gemaakt die een portfolio van 30 verschillende commodities handelt die vaak weinig gecorreleerd zijn (corn, goud, soja bonen, olie, T-bond, equity indeces, etc). Al zijn ten gevolge van de commoditiesbubble sindsdien al die dingen sterker gecorreleerd geraakt.

Onderstaand is het resultaat (zonder herbeleggen van winst). Nooit in de praktijk ingevoerd echter vanwege de toch wel lange periodes dat het systeem negatief kan gaan. Voor een actieve strategie is dat moeilijk vol te houden.

Het aardige is wel dat deze exercitie aantoonde dat de filosofie hierachter inderdaad werkt: de som van alle equitycurves opgeteld was beter dan de best presterende enkele equitycurve. Dus zelfs als je de toekomst had kunnen voorspellen en enkele de best presterende commodity had uitgekozen, dan nog had je dit portfolio niet verslagen.

"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  woensdag 31 maart 2010 @ 11:46:59 #284
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_79781570
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 19:07 schreef richbitch het volgende:
In de puts... voor wat 't waard is
Je durft wel midden in een lange uptrend! Puts op de index of op een bepaald aandeel?
The End Times are wild
pi_79782057
Weer een helder momentje om over na te denken. Thx!
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_79786688
Het is wachten tot vrijdag met de Non-Farm Employment Change. Dan gaan we knallen.
Voor de rest zie ik weinig interessante zaken deze week. Zijdelings bewegen op een markt die niet naar boven en beneden wil. Bijna al mijn eigen aandelen zijn ook uit de opwaartse trend en bewegen zijdelings. Niet door de laagste steun (verkopen) en niet door de hoogste weerstand (bijkopen). Het geld moet weer komen uit intraday trades. En daar zie ik vrijdag wel een goede mogelijkheid voor.

Ik had ook niet verwacht dat de reverse stock split van Wavin zo slecht zou worden ontvangen. Weet iemand waarom het aandeel daar zo op afgestraft wordt?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 31 maart 2010 @ 14:12:16 #287
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_79787694
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:47 schreef sitting_elfling het volgende:
Het is wachten tot vrijdag met de Non-Farm Employment Change. Dan gaan we knallen.
Voor de rest zie ik weinig interessante zaken deze week. Zijdelings bewegen op een markt die niet naar boven en beneden wil. Bijna al mijn eigen aandelen zijn ook uit de opwaartse trend en bewegen zijdelings. Niet door de laagste steun (verkopen) en niet door de hoogste weerstand (bijkopen). Het geld moet weer komen uit intraday trades. En daar zie ik vrijdag wel een goede mogelijkheid voor.

Ik had ook niet verwacht dat de reverse stock split van Wavin zo slecht zou worden ontvangen. Weet iemand waarom het aandeel daar zo op afgestraft wordt?
Alles in mijn portefeuille en schaduwportefeuille beweegt ook zijwaarts. Uitzondering is inderdaad Wavin. Ik denk dat de afstraffing ook te maken heeft met de recente stijging. Het aandeel staat nog steeds 5% hoger dan twee weken geleden.
pi_79788158
Zo ADP kwam ook even goedemiddag zeggen. Trekt de beurs toch weer fors naar beneden.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_79788691
quote:
De CEO is opgestapt!
quote:
Wavin NV's CEO Philip Houben Steps Down Hank ten Hove is Appointed As New CEO-DJ
5:00am EDT

Dow Jones reported that Wavin NV's Chief Executive Officer (CEO), Philip Houben, steps down as of end of 2010. Hank ten Hove has been appointed as successor.
http://www.fd.nl/artikel/(...)-kondigt-vertrek-ceo

Onder de ¤1.40 wordt t wel interessant om wat Wavin te kopen.
pi_79788842
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:34 schreef UncleSam het volgende:

[..]

De CEO is opgestapt!
[..]

http://www.fd.nl/artikel/(...)-kondigt-vertrek-ceo

Onder de ¤1.40 wordt t wel interessant om wat Wavin te kopen.
Het lijkt me juist een goede zet dat de CEO opstapt. En degene die zijn plaats waarschijnlijk gaat innemen lijkt me ook geen verkeerde keus. En ook nog met de reverse stock split leek het me juist nieuws dat het aandeel omhoog zou gaan.
  woensdag 31 maart 2010 @ 14:39:38 #291
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_79788936
Het gaat weer lekker...
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_79788955
quote:
Jammer dat de beurs vrijdag dicht is.

Nu zijn er toch al redelijk rap twee punten af.
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_79790223
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:40 schreef Gremen het volgende:

[..]

Jammer dat de beurs vrijdag dicht is.

Nu zijn er toch al redelijk rap twee punten af.
Die beurs waar over jij het hebt is vrijdag inderdaad dicht Naar mijn weten is de future markt (globex) gewoon open.
pi_79790338
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:10 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Die beurs waar over jij het hebt is vrijdag inderdaad dicht Naar mijn weten is de future markt (globex) gewoon open.
En binnenkort zit jij ook in de OTC contracten. Daar zijn helemaal geen openingstijden
  woensdag 31 maart 2010 @ 15:15:01 #295
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_79790401
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:13 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

En binnenkort zit jij ook in de OTC contracten. Daar zijn helemaal geen openingstijden
Dat zit ie al CFD's
The more debt, the better
pi_79790447
Gisteren KLA Tencor gekocht, er word een leuke groei verwacht in de chipmarkt, en KLA Tencor heeft een dominante positie als service provider voor zo'n beetje elke grote chipfabrikant in de markt.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_79790639
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:15 schreef flyguy het volgende:

[..]

Dat zit ie al CFD's
Zit volgens mij wel een klein nuance verschil tussen. Bij een CFD is je broker toch de counterparty? Bij OTC is het gewoon een 'echte' aanbieder/vrager (of ja, hoe noem je zoiets).
pi_79790905
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:20 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Zit volgens mij wel een klein nuance verschil tussen. Bij een CFD is je broker toch de counterparty? Bij OTC is het gewoon een 'echte' aanbieder/vrager (of ja, hoe noem je zoiets).
Ik denk dat de scheiding sowieso erg dun is. Maar officieel zijn CFDs gewoon OTC contracten.
Maarja echt 24/7 is het niet. En dat is maar goed ook!

Een andere interessante OTC markt is de pink sheets. Zeg maar de markt waar alle rotzooi en pennystock aandelen op staan die niet voldoen aan de eisen van de SEC.
pi_79790946
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:28 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik denk dat de scheiding sowieso erg dun is. Maar officieel zijn CFDs gewoon OTC contracten.
Maarja echt 24/7 is het niet. En dat is maar goed ook!

Een andere interessante OTC markt is de pink sheets. Zeg maar de markt waar alle rotzooi en pennystock aandelen op staan die niet voldoen aan de eisen van de SEC.
In professionele kringen ook wel Pink Shits genoemd toch

In commodities is de OTC markt ook wel groot. Alleen gaat dat om serieuze bedragen en echte fysieke leveringen
pi_79791407
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:29 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

In professionele kringen ook wel Pink Shits genoemd toch

In commodities is de OTC markt ook wel groot. Alleen gaat dat om serieuze bedragen en echte fysieke leveringen
Mja zo zal ik het nooit noemen omdat 1 van mn favo aandelen er op verhandeld wordt Sowieso is het natuurlijk zonde dat mensen het zo noemen. Juist in dat soort 'shit' markten valt goed geld te verdienen.

En wat betreft de commodities markt heb je gelijk maar daar moet ik verder niks van hebben. Onvoorspelbare troep. Wel eens over nagedacht omdat je veel commodity afdelingen hebt bij de handelshuizen of zelfs puur alleen commodity traders. Maar daar zitten vooral lui die van origine uit een rijk commodity land komen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')