Zoals?quote:Op zondag 21 maart 2010 18:44 schreef vault_tec het volgende:
BRS staan toch ook wel op gratis festivals waarom wil je ze dan WEER op lowlands![]()
![]()
Gratis festivals voelen nooit hetzelfde vind ikquote:Op zondag 21 maart 2010 18:44 schreef vault_tec het volgende:
BRS staan toch ook wel op gratis festivals waarom wil je ze dan WEER op lowlands![]()
![]()
Ik woon in het noorden en vorig jaar was ik tijdens bevrijdingsfestival aan het werk. Meeste toffe concerten vinden nou eenmaal plaats in het westen en ik ben niet in de gelegenheid om daar ff snel heen te gaan. Vandaar dat ze van mij mogen komen.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:07 schreef vault_tec het volgende:
Verleden jaar of jaar ervoor nog op metropolis en bevrijdings festival gezien
Kaiser Chiefs heb ik 3x live gezien. Laatste keer was tevens de beste. (@ Lowlands)quote:Op zondag 21 maart 2010 19:13 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb BRS ook al een stuk of 5 keer gezien.![]()
Alleen de eerste keer in Ekko vond ik het tofst![]()
Volgens mij heb ik ze ook op LC, Metropolis en Lowlands gezien. Ik vind ze heel tof live maar zelfs Slagsmalsklubben heb ik niet zo vaak gezien
Mweh. Ze treden gewoon veel op.quote:
Voor mij was het al de vierde keer dat ik ze zag, maar dit was toch absoluut de slechtste keer voor mij. De eerste keer dat ik ze zag was ook op LL en dat was toch een heel stuk beter naar mijn gevoel (was in 2007).quote:Op zondag 21 maart 2010 19:17 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs heb ik 3x live gezien. Laatste keer was tevens de beste. (@ Lowlands)
Kaiser Chiefs heb ik ook vaak gezien. Ik vond ze al heel snel niks aan, maarja als ze overal staan he. (was wel mijn eerste echte concertquote:Op zondag 21 maart 2010 19:17 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs heb ik 3x live gezien. Laatste keer was tevens de beste. (@ Lowlands)
Hm. Misschien was het omdat ik deze keer wél vooraan stond, en dat ie langer haar hadquote:Op zondag 21 maart 2010 19:43 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Voor mij was het al de vierde keer dat ik ze zag, maar dit was toch absoluut de slechtste keer voor mij. De eerste keer dat ik ze zag was ook op LL en dat was toch een heel stuk beter naar mijn gevoel (was in 2007).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
Als je vooraan staat lijkt iets al snel erg gaaf. Ik moet zeggen dat het verder naar achteren het een stuk minder boeiend was. Zeker omdat ik het trucje al 3x had gezien en het 3x beter deed naar mijn mening.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:44 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Hm. Misschien was het omdat ik deze keer wél vooraan stond, en dat ie langer haar had
Als mn inkomen er naar was zou ik dat ook wel doen jaquote:Op zondag 21 maart 2010 19:49 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb Blood Red Shoes maar 4 keer gezien trouwensAlle vier in 2008 ook
Er zijn bands die ik vaker heb gezien, ik hou alleen mijn stats tegenwoordig niet meer goed bij.
Zijn jullie trouwens ook allemaal concertgangers? Ik zit nu in het buitenland maar in NL ging ik gemiddeld 2 keer per week naar een concert.
BTW: Le Guess Who? is echt een heerlijk festivalVorig jaar kaartjes gewonnen, dit jaar ga ik zeker kaartjes kopen als ik ze niet win
Ik hou er op zich wel van, alleen krijg ik niet zo snel iemand mee, dus nu blijft het een beetje steken op zo'n 5 concerten per jaar (gemiddeld dan) + 2 festivals.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:49 schreef frame-saw het volgende:
Zijn jullie trouwens ook allemaal concertgangers? Ik zit nu in het buitenland maar in NL ging ik gemiddeld 2 keer per week naar een concert.
Nee als ik ga, zijn het meestal dus de grotere (lees duurdere) namen. Afgelopen najaar bijvoorbeeld Muse en Dream theater. Naar die kleinere concerten krijg ik dus niemand mee helaas.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:59 schreef frame-saw het volgende:
Maar allemaal grote concerten dan of ook kleine zaal Paradiso? Ik ben er gemiddeld wel zo'n 100 euro p/m aan kwijt maar dan heb je dus wel 8 a 10 concerten. Ik ga niet naar de kroeg, ik ga naar een concert
En ik ga vaak gratis ook
Ja op zich kan je iedere week gratis naar al die concerten van 3FMquote:Op zondag 21 maart 2010 19:59 schreef frame-saw het volgende:
Maar allemaal grote concerten dan of ook kleine zaal Paradiso? Ik ben er gemiddeld wel zo'n 100 euro p/m aan kwijt maar dan heb je dus wel 8 a 10 concerten. Ik ga niet naar de kroeg, ik ga naar een concert
En ik ga vaak gratis ook
Wat een feestquote:XXXX zegt:
En jou kots zit samen met leverworst, bier, pis en boter op het raam :]
3voor12 bedoel je? :p Ja die doe ik er ook vaak bij maar meestal ga ik dan naar nog een concert, of het moet bijzonder zijn (The Horrors bijv.).quote:Op zondag 21 maart 2010 20:02 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ja op zich kan je iedere week gratis naar al die concerten van 3FMMaar das in Amsterdam, en dan ben ik al snel 20 euri kwijt aan treinkaartje enzo.
Maar ik heb 1x HMH gehad. Vond ik maar kut. Zo'n nepgevoel. Paradiso, Tivoli, Tivoli de Helling =![]()
Intiem, intiem, intiem!
De Helling heeft heel veel klein en nieuw spul.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:06 schreef frame-saw het volgende:
[..]
3voor12 bedoel je? :p Ja die doe ik er ook vaak bij maar meestal ga ik dan naar nog een concert, of het moet bijzonder zijn (The Horrors bijv.).
HMH ook maar 1 keer gedaanSowieso ga ik niet graag naar grote concerten, vind dat veel minder leuk.
De Helling is wel een van de fijnste vind ik, vorig jaar veel geweest! Alleen in Utrecht zijn veel van die overjarige studenten voor mijn gevoel, waar het publiek in A'dam vaak wat jonger is.
En ik ga ook vaak genoeg alleen hoor, al ken ik altijd wel mensen bij een kleiner concert, leer je ook wel kennen na een tijdje (veel vaste mensen).
Ik heb wel OV dus het is allemaal wat makkelijker, maar woon over 2 maanden als het goed is in A'dam dus hoef ik ook niet meer te treinen
Bij deHelling vormt het publiek altijd een boogquote:Op zondag 21 maart 2010 20:10 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
De Helling heeft heel veel klein en nieuw spul.Pas nog White Denim daar gezien. Daar kan je gewoon naar voren lopen zonder iemand aan te raken. Heerlijk!
Alsof daar altijd dezelfde mensen zijnquote:Op zondag 21 maart 2010 20:13 schreef frame-saw het volgende:
Bij deHelling vormt het publiek altijd een boogAlsof ze niet naar voren durven te lopen.
Waaaat. Daar was ik dus ookquote:Op zondag 21 maart 2010 20:13 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Bij deHelling vormt het publiek altijd een boogAlsof ze niet naar voren durven te lopen.
White Denim heb ik daar in september nog gezien jaKlub Radar is ook altijd leuk, was gisteren.
Ik bedoelde niet ALTIJD altijd, maar als ik er ben altijd wel, behalve als het idd uitverkocht is. Alhoewel, ik heb het ook wel eens meegemaakt dat het HELEMAAL vol stond, behalve vooraanquote:Op zondag 21 maart 2010 20:16 schreef ranja het volgende:
[..]
Alsof daar altijd dezelfde mensen zijn
Laatst nog geweest met Katzenjammer, uitverkocht. Dan loop je niet meer zó makkelijk naar voren.
Gast, je kan me niet hebben gemist. Ik stond helemaal vooraanquote:
Gast?quote:Op zondag 21 maart 2010 20:22 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Gast, je kan me niet hebben gemist. Ik stond helemaal vooraan![]()
Je bent toch niet die gast van het CLZ right?
Iedereen is een gast aangezien ik de heer ben.quote:
onderjas is de gastheerquote:Op zondag 21 maart 2010 20:28 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Iedereen is een gast aangezien ik de heer ben.
Deadmau5quote:Op zondag 21 maart 2010 20:27 schreef Noxa het volgende:
Gisteren avond met vriend over upcoming bands of albums gehad. En vanmiddag ontdekte ik dit nieuwtje. (zal wel weer gruwelijk achterlopen, maar goed!) New album Faithless. Natuurlijk een goede reden om even langs te komen.
Verder kwam bij ons op de The Gorillaz een nieuw album hebben. Net als Booka Shade. Maar we vonden vooral dat Deadmau5 moest komen!!!
Dat is wel herkenbaar jaquote:Op zondag 21 maart 2010 20:20 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet ALTIJD altijd, maar als ik er ben altijd wel, behalve als het idd uitverkocht is. Alhoewel, ik heb het ook wel eens meegemaakt dat het HELEMAAL vol stond, behalve vooraanJe komt niet makkelijk naar voren, maar je hebt daar wel meer ruimte.
Misschien ligt het aan de vorm van de zaal ofzo, omdat het podium zo breed is?
Kloptquote:Op zondag 21 maart 2010 20:45 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat is wel herkenbaar jaKomt denk ik ook doordat je meestal van achter de zaal inkomt en dan de zaal zo breed is zodat iedereen uitwaaiert? Als de eerste halverwege blijven staan dan denken de laatsten dat het vol is en proberen niet naar voren te komen. In Tivoli oudegracht kom je van de zijkant binnen dus zie je wel waar het druk is en waar niet, bij Ekko kom je door zo'n trechter binnen dat je wel naar voren moet voor je weer een stap opzij en naar achter kunt doen
Daar sta ik ook meestalquote:Op zondag 21 maart 2010 20:47 schreef frame-saw het volgende:
KloptMaar in Oudegracht heb je vaak weer dat er links heel veel ruimte is
Wat wel fijn is altijd.
Maar daar is het geluid dan weer bagger. Een set fatsoenlijke oordoppen is daar overigens geen overbodige luxe.quote:
Daar heb ik in Tivoli nog geen last van gehad. In de Helling staat het geluid soms wel te hard, vind ik. In Tivoli is het meestal wel goed.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:51 schreef Noxa het volgende:
Maar daar is het geluid dan weer bagger. Een set fatsoenlijke oordoppen is daar overigens geen overbodige luxe.
Ik ga ook weleens naar die optredens in paradiso ofzo, en vind het geluid vaak echt belachelijk hard staan. Doet ook echt zeer met die hoge tonen, een hardcorefeest is er niks bij.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:51 schreef Noxa het volgende:
[..]
Maar daar is het geluid dan weer bagger. Een set fatsoenlijke oordoppen is daar overigens geen overbodige luxe.
Dan staat mijn tent meestal alquote:Op zondag 21 maart 2010 23:41 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]in zo'n rij heb ik al geen 5 jaar meer gestaan
De mijne ook alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |