Jaja, ik weet het. Maar FF doet gek, en chrome wil niet downloaden. Maandag ga ik er even voor zitten.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:51 schreef DeZwabber het volgende:
. IE
ghehehe, ik heb net twee ciabatta's in tweeen gesneden, open in de oven gelegd met tomatenpuree, gekruid gehakt, mozzarella, paprika, pepertjes, en guacamole
mmmmmm
ff doet raar? laad dan ff een nieuw profielquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Jaja, ik weet het. Maar FF doet gek, en chrome wil niet downloaden. Maandag ga ik er even voor zitten.
Ik heb trouwens lekker snijboontjes (lente!) met saucijsjes en aardappeltjes gegeten.
, en het mag écht in de krant dat ik kook voor een nachtdienst uit!
Als in, niet willen opstarten.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
ff doet raar? laad dan ff een nieuw profiel
moet je dit ff doenquote:
Ik ga er maandag wel ff voor zitten.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet je dit ff doen
http://www.gratissoftware(...)+maken+bij+problemen
of m eerst ff killen in je taakbeheer > processen
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:00 schreef Greys het volgende:
OP staat er in!
Ik ga even verder kippie uit de oven eten
Lekker buiten he, ondanks de regen!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga gewoon lekker nog een rondje wandelen
Hier regende het alleen vanochtend, sinds ik op ben is het droog en bij vlagen vet zonnig geweestquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker buiten he, ondanks de regen!
Ik vind het zó fijn dat de wind die in je gezicht waait niet meer koud is !
SuperrrrrrSjon!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:24 schreef oh-oh het volgende:
Naja, je hebt je best gedaan toch Nok?
Mijn foto van de dag![]()
[ afbeelding ]
hey, das een wannabeSjongirlquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:28 schreef DeZwabber het volgende:
uhuh, met zijn beenwarmers![]()
[ afbeelding ]
Gave foto oh-oh!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:24 schreef oh-oh het volgende:Naja, je hebt je best gedaan toch Nok?
[ afbeelding ]
dat ziet er zo grappig uit, zwevende hondquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:34 schreef oh-oh het volgende:
Hij komt echt al lekker los van de grond![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:24 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ook! En onweerquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:42 schreef Ynske het volgende:
t begint hier inene heel hard te regenen
kan alleen t raam niet dicht doendr hangt was aan
Die hond rent niet, die vliegt de helft van de tijd.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:34 schreef oh-oh het volgende:
Hij komt echt al lekker los van de grond![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft ook al zn eerste verkering, Jolietje:quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Die hond rent niet, die vliegt de helft van de tijd.
Oh ja, de belastingenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:51 schreef ferrari_rood het volgende:Whoei belastingdienst
![]()
Ik krijg geld terug.
Je hebt hen teveel betaald cq. zij hebben teveel ingehouden.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Whoei belastingdienst
![]()
Ik krijg geld terug.
Oh!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:24 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Wij moeten ook nog invullenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt hen teveel betaald cq. zij hebben teveel ingehouden.![]()
Maar altijd leuk bericht natuurlijk, wat meer ruimte in de beurs.
En verder negeer ik het feit dat ik dat formulier nog steeds moet invullen.
Heuy, ztruizvooogelquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij moeten ook nog invullen![]()
*struisvogelt nog ff door*
Nok! had bijna een hartstilstandquote:
dat ligt natuurlijk ook wel aan de veranderingen of t makkelijk is of nietquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:12 schreef Ml-etje het volgende:
Tis zo simpel dat invullen en je wordt direct beloond
Mja wij hebben afgelopen jaar een huis gekocht en dat is toch best weer anders.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:13 schreef Ynske het volgende:
d
[..]
dat ligt natuurlijk ook wel aan de veranderingen of t makkelijk is of niet
getallen en ik is eenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja wij hebben afgelopen jaar een huis gekocht en dat is toch best weer anders.
Dat programma leidt je er prima door.
Ik ben al zover dat ik gedigideed heb en PLOP! alles staat er automagisch in.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja wij hebben afgelopen jaar een huis gekocht en dat is toch best weer anders.
Dat programma leidt je er prima door.
Ik blijf dat soort dingen veel te vaak controleren en nakijken en natellen en weet ik veel wat.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het echt niet simpel, maar ik heb een soort van getallenfobie geloof ik
oooooh, sorry. Nou, hier is een schattigequote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nok! had bijna een hartstilstandklik op invoeren en plop dat hoofd whhhaaaaaaaaa!
Die kijkt zelfs een beetje zwoel ende sekseh!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
oooooh, sorry. Nou, hier is een schattige
[ afbeelding ]
Aw... Minetje.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:12 schreef DanseMacabre het volgende:
Net terug van verjaardag van liefs vader. Ging niet zo goed met de poes (die van de foto met de rat) een flinke snotneus en ze wil niet meer eten en drinken. Ik was even boven bij haar gaan zitten en ze had de kracht niet meer om een kopje te geven terwijl ze het wel probeerde. Ook was ze erg benauwd.
Schoonmoeder was ook erg stil en afwezig.
Waarschijnlijk gaat ze volgende week een spuitje krijgen. Arme Minetje.Zij heeft me echt over mijn kattenangst heen geholpen.
12 is echt nog niet oud nee. Ze is niet te opereren dus? Of is het daarvoor al te laat?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:21 schreef DanseMacabre het volgende:
Ze is 12 dus nog niet zo heel oud. Maar er zit waarschijnlijk iets van een gezwel.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Die kijkt zelfs een beetje zwoel ende sekseh!
Als ik het zo hoor doet het me denken aan Spicy. Dan weet ik niet of ze de volgende week nog haalt.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:21 schreef DanseMacabre het volgende:
Ze is 12 dus nog niet zo heel oud. Maar er zit waarschijnlijk iets van een gezwel.
Wat doen die twee dan met regenwormenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:01 schreef Cat22 het volgende:
Arme Minetje.![]()
Hier zijn we ruim een uur later en Yoko en Naartjie hebben gezamenlijk het muizeleven tot een einde gebracht.. geloof ik. En ik heb en passant nog wat regenwormen in hun kamer ontdekt.
Dat nieuwe tweetal in huis zorgt voor ongekende activiteit!
En extra proteinerijk voedsel voor jullie allemaal. Als ik jou was zou ik mijn dieet maar eens gaan aanpassenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:01 schreef Cat22 het volgende:
Arme Minetje.![]()
Hier zijn we ruim een uur later en Yoko en Naartjie hebben gezamenlijk het muizeleven tot een einde gebracht.. geloof ik. En ik heb en passant nog wat regenwormen in hun kamer ontdekt.
Dat nieuwe tweetal in huis zorgt voor ongekende activiteit!
Het beweegt. Dus moet het gevangen worden. En zodra het niet meer beweegt laten we het lekker liggen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:21 schreef nieslief het volgende:
[..]
Wat doen die twee dan met regenwormen
Ik ga minderen met hun CB.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En extra proteinerijk voedsel voor jullie allemaal. Als ik jou was zou ik mijn dieet maar eens gaan aanpassen
HYPER!!!!!!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:40 schreef nieslief het volgende:
Ow ja laat ik hier ook even komen hyperen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De mininiesjes zijn de hele dag droog gebleven en gisteren ook al en eergisteren ook al![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo genoeg gehyperd...
Nou mijn mamsie heeft een goeie aanbieding gevonden van de legotreinbaan dus die is besteld en die mag ze waarschijnlijk dinsdag ophalen. Dan neemt ze die megadoos woensdag mee (of een deel ervan) zodat we kunnen gaan bouwen. Momenteel sparen ze dus kruisjes, woensdag kunnen we die kruisjes gaan 'inwisselen' en vanaf dan is het kruisjes sparen en 1 x per dag ter waarde van die kruisjes bouwen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
HYPER!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
3 dagen op rij! Dat is veelbelovend!
Hoe staat het met de lego?
Ik hyper hier ook nog vrolijk mee!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:40 schreef nieslief het volgende:
Ow ja laat ik hier ook even komen hyperen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De mininiesjes zijn de hele dag droog gebleven en gisteren ook al en eergisteren ook al![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo genoeg gehyperd...
is het em niet gewoon?...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:07 schreef DanseMacabre het volgende:
Dankje Bamba.![]()
Maffe Jip doet nu heel erg z'n best om ons aan 't lachen te maken.![]()
Bizar, ik zie net op facebook dat de vriend van mijn liefs ex echt heeeel veel op mijn vriend lijkt, echt een kloon gewoon.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:15 schreef DanseMacabre het volgende:
Nee. Gelukkig niet, hij zou nogal gek zijn.![]()
Dat meisje is echt een slet, toen zij met elkaar gingen deed ze het ook nog met een andere jongen. "Maar ik hou meer van jou hoor!" zei ze tegen m'n vriend.![]()
Toen het uit was en hij met mij een relatie had, zei ze tegen 'm: WEEJEEE ik wil seks.Mij ging ze ook berichtjes sturen, zo van hoooi ik jij bent toch het vriendinnetje van WJ, ik ben M. Ja dikke boeie.
pet rock to the rescue!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:22 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat wil ik niet eens weten.![]()
Ik wil niet eens weten dat ze bestaan.
*terug kruipt onder steen.
Rustig hier zeker?quote:
uhuh, iedereen zit in de ESF SCquote:Op zondag 21 maart 2010 00:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Rustig hier zeker?
Ik heb echt een drukke avonddienst gehad![]()
Met echt erge gevallen. Mja. Nu weer lekker thuis. Zo slapen
ESFquote:Op zondag 21 maart 2010 00:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, iedereen zit in de ESF SC
welterusten dan maar
ik ook niet, maar in een leeg forum in de ruimte lullen blijft ook niet lang grappigquote:Op zondag 21 maart 2010 00:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
ESF
Ik heb er niks mee.
Ik ben er nog wel ff hoor! Strakjes slapen.
Hoe ist met jou?
ohja en iedereen die kon helpen was ziek, dus raad eens wie er kon sjouwenquote:Op zondag 21 maart 2010 00:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ook niet, maar in een leeg forum in de ruimte lullen blijft ook niet lang grappig
prima!gisteren dus een paar vrienden geholpen met verhuizen, en dat was nogal een hels karwei, met een wasmachine, koelkast, vaatwasser en twee banken twee verdiepingen een smalle trap op met bocht, een bovenwoning in
True.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ook niet, maar in een leeg forum in de ruimte lullen blijft ook niet lang grappig
prima!gisteren dus een paar vrienden geholpen met verhuizen, en dat was nogal een hels karwei, met een wasmachine, koelkast, vaatwasser en twee banken twee verdiepingen een smalle trap op met bocht, een bovenwoning in
quote:Op zondag 21 maart 2010 00:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ohja en iedereen die kon helpen was ziek, dus raad eens wie er kon sjouwen
nah, ik doe het graag voor ze
trustenquote:Op zondag 21 maart 2010 00:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
True.
Maar ik ga daar echt niet heenDamn! Jeutje. Hard gewerkt dus!
[..]Iemand moet het doen he.
Ik ga nu wel slapen!Trustenn
Das echt bizar.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:07 schreef DanseMacabre het volgende:
Dankje Bamba.![]()
Maffe Jip doet nu heel erg z'n best om ons aan 't lachen te maken.![]()
Bizar, ik zie net op facebook dat de vriend van mijn liefs ex echt heeeel veel op mijn vriend lijkt, echt een kloon gewoon.
Oh jeh Sjon, come to mama!!!!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:24 schreef oh-oh het volgende:Naja, je hebt je best gedaan toch Nok?
[ afbeelding ]
Da's gelukkig dan ook niet verplichtquote:Op zondag 21 maart 2010 01:01 schreef Strega het volgende:
Oh, niet gezien dat iedereen al naar bed was.
Dan ga ik ook maar, SFV heb ik dus echt niks mee![]()
Zo is Minetje tegen alles wat klein, ziek of zielig is.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:55 schreef Strega het volgende:
[..]
Das echt bizar.
Sterkte met Minetje, gelukkig dat je zelf Jip nu hebt.
Lieve foto van Minetje met ratje![]()
Wat nou, nou?quote:
Ja, het stomme is, als een poes van rond de 12 jaar ziek word, ze meestal gelijk enorm vermagerd en ook narcose geen goed idee is.quote:Op zondag 21 maart 2010 01:10 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Zo is Minetje tegen alles wat klein, ziek of zielig is.
Behalve dan bij muizen of vogeltjes.
Minet is gewoon een boerderijkat. Heel mager is ze wel. Maar nog steeds heel erg lief, maar ze heeft gewoon die kracht niet meer.quote:Op zondag 21 maart 2010 01:20 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, het stomme is, als een poes van rond de 12 jaar ziek word, ze meestal gelijk enorm vermagerd en ook narcose geen goed idee is.
We hebben het hier helaas te vaak meegemaakt met Brits Kortharen, meestal een kwestie van hartfalen, waarvoor het ras dan toch zeer gevoelig is. Het blijft kloten.
Slapen is voor watjes.quote:Op zondag 21 maart 2010 01:23 schreef draculettetje het volgende:
jullie zijn gewoon nog wakker hier!
nee, ik dacht dat je naar bed gingquote:Op zondag 21 maart 2010 01:18 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat nou, nou?
Ik bedoel alleen maar, dat ik er niks mee heb, verder niks.
Ligt meer aan mijn afwijkende muzieksmaak en ik wil helemaal niemand kwetsen of zo hoor.
Draakje, ben je thuis? Alles goed? Ook mini draakje?quote:Op zondag 21 maart 2010 01:23 schreef draculettetje het volgende:
Oh, nou dan ist goed hé!quote:
nee ben helaas nog niet thuis! weinig tot geen veranderingen maar mini draak doet ut goed! hoest met jou?quote:Op zondag 21 maart 2010 01:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Draakje, ben je thuis? Alles goed? Ook mini draakje?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op zondag 21 maart 2010 01:35 schreef DeZwabber het volgende:
oh dat verklaart waarom ik nooit slaap, ik ben zo een stoere man van staal enzoBen jij gemaakt van stalen dinkytoys?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dat terwijl het ESF vol zit met avant garde, wij zenden bijvoorbeeld een nummer in met een DRAAIORGEL, toch een muziekinstrument dat niet veel gebruikt wordt in de muziek van tegenwoordig...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
ja, gerecyclede dinkytoysquote:Op zondag 21 maart 2010 01:43 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ben jij gemaakt van stalen dinkytoys?
quote:Op zondag 21 maart 2010 01:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, gerecyclede dinkytoys
van staal, EN milieubewust!
goed he
quote:Op zondag 21 maart 2010 01:43 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ben jij gemaakt van stalen dinkytoys?
Succes en sterkte met verhuizenquote:Op zondag 21 maart 2010 08:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Goede morgen.
Zo verder gaan met inpakken.
De 1e was zit al in de wasmachine.
Dus zwabber als je nog een keer mee wil helpen met verhuizen volgende week is hier zover.
quote:Op zondag 21 maart 2010 01:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee ben helaas nog niet thuis! weinig tot geen veranderingen maar mini draak doet ut goed! hoest met jou?
zon? hierow. zal m proberen mee te nemen vanmiddagquote:Op zondag 21 maart 2010 11:12 schreef oh-oh het volgende:
Mogge![]()
Waar de neuk is die voor vandaag beloofde zon dan?
Ik hoor alleen maar geknaag hier, ik heb net twee kipkarkassen verdeeld onder 5 hondjes, als ze dalijk klaar zijn met knagen krijgen ze lampspens als toetje
dank je!quote:Op zondag 21 maart 2010 11:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh Yns, leuke piemelpaal weer![]()
En dat vogelnestje is ook kjoet
Jij ook, om deze tijd. Moet jij niet slapen voor twee?quote:Op zondag 21 maart 2010 01:23 schreef draculettetje het volgende:
Ze was er erg blij mee alleen de lipstick was kapotquote:Op zondag 21 maart 2010 11:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe vond R d'r spulletjes?
Heeft ze de eyeliner al getest?
Aaaah, zouden ze daar niets aan kunnen doen?quote:Op zondag 21 maart 2010 11:54 schreef Greys het volgende:
Hadden jullie Schele Jasper al gezien in DTH?
Awwwwww!
http://www.fiv-felv.nl/nieuws/nieuwsdetail.php?nieuws_id=267
Misschien heeft ie er wel amper last van, geen idee eigenlijkquote:Op zondag 21 maart 2010 11:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Aaaah, zouden ze daar niets aan kunnen doen?
Vast niet. Ik gok dat 1 van die oogjes inmiddels niet meer door hem wordt gebruikt en dat het dubbel zien wel mee zal vallenquote:Op zondag 21 maart 2010 11:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Aaaah, zouden ze daar niets aan kunnen doen?
quote:
Zijn van een weekje terug of zo en van een paar dagen. Over onze rondreis.quote:
Ik ga zo even kijkenquote:Op zondag 21 maart 2010 11:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien heeft ie er wel amper last van, geen idee eigenlijk
Gister heeft de man van een van de DTH dames speciaal voor de FOK! adoptanten foto's van Roxanne gemaaktLief he? En we kregen een mailtje met 'hallo lieve FOK! mensen'. Zie adoptietopic!
quote:Op zondag 21 maart 2010 12:27 schreef Maes het volgende:
Het Emma-topic is weer geopend(je weet wel eendepiekjes in de tuin vorig jaar)
quote:Op zondag 21 maart 2010 11:12 schreef Ynske het volgende:
MOggeh
[ afbeelding ]
hij is klaar
En een nestje vogeltjes gemaaktVoor Isa woensdag
[ afbeelding ]
Lekker Maes!quote:
OMFGquote:Op zondag 21 maart 2010 12:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ga zo even kijken
Nieuwe foto's van Dodge![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En klieren als broerlief op de foto moet![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toe was hier dus een bevroren computer........quote:Op zondag 21 maart 2010 01:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee ben helaas nog niet thuis! weinig tot geen veranderingen maar mini draak doet ut goed! hoest met jou?
quote:Op zondag 21 maart 2010 01:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en dat terwijl het ESF vol zit met avant garde, wij zenden bijvoorbeeld een nummer in met een DRAAIORGEL, toch een muziekinstrument dat niet veel gebruikt wordt in de muziek van tegenwoordig...
ik vind het wel een experimenteel statement hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja, ik meende de stem van David Tibet al te herkennen.
Antony Hegerthy trouwens ook!![]()
![]()
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Oh verhuizen, wat een K*t klus blijf ik het vinden.quote:Op zondag 21 maart 2010 08:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Goede morgen.
Zo verder gaan met inpakken.
De 1e was zit al in de wasmachine.
Dus zwabber als je nog een keer mee wil helpen met verhuizen volgende week is hier zover.
Het is leuk geworden.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:12 schreef Ynske het volgende:
MOggeh
[ afbeelding ]
hij is klaar
En een nestje vogeltjes gemaaktVoor Isa woensdag
[ afbeelding ]
Ohh...die ogen.... je zou hem er toch zo bij nemen.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:54 schreef Greys het volgende:
Hadden jullie Schele Jasper al gezien in DTH?
Awwwwww!
http://www.fiv-felv.nl/nieuws/nieuwsdetail.php?nieuws_id=267
Hihi nee dat kunnen we niet maken natuurlijkquote:Op zondag 21 maart 2010 13:11 schreef oh-oh het volgende:
Ml ik wil best op je stemmen, maar is het niet heel stom om alleen op jou te stemmen?
Ik ken geen enkel topic daar
Dat kan wat worden zeg..quote:Op zondag 21 maart 2010 14:43 schreef Greys het volgende:
Dodge, OMG, die met dat bekkie open naast die rooie
En die eeuwig stoute/verbaasde blik
Gweldig hequote:Op zondag 21 maart 2010 15:56 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
WAZAAAAAAAAAAAAAHHHHHH!!!!!!!!
ik moest een betoog schrijven van ongeveer 600 woorden, bestaande uit een inleiding, beschrijving, 2 argumenten voor, 1 tegenargument en het weerleggen daarvan, en een conclusiequote:Op zondag 21 maart 2010 16:40 schreef oh-oh het volgende:
Wat voor onderdeel is dat dan precies, tekst?
Je weet nu ieg voor de volgende keer waar je goed op moet letten![]()
Ik ben alvast notenrijst aan het koken voor in de bento, en zo maar ff eieren in vormpjes proppen of zo![]()
Ik ben echt te lui om na te denken vandaag, maakt niet uit waarover, zelfs de bento is al te ingewikked
als je dat zo ziet, is het een wonder dat ik nog een 4,5 heb gekregen,quote:Op zondag 21 maart 2010 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik moest een betoog schrijven van ongeveer 600 woorden, bestaande uit een inleiding, beschrijving, 2 argumenten voor, 1 tegenargument en het weerleggen daarvan, en een conclusie
nu had ik dat helemaal af in het klad, op een apart blaadje
en bij het overschrijven naar het net, ben ik misschien tot twee zinnen van het tweede argument gekomen
dus effectief miste ik een argument, een tegenargument, en een conclusie
gewoon yoghurt met muesli in je bento kwakken johquote:Op zondag 21 maart 2010 16:40 schreef oh-oh het volgende:
Wat voor onderdeel is dat dan precies, tekst?
Je weet nu ieg voor de volgende keer waar je goed op moet letten![]()
Ik ben alvast notenrijst aan het koken voor in de bento, en zo maar ff eieren in vormpjes proppen of zo![]()
Ik ben echt te lui om na te denken vandaag, maakt niet uit waarover, zelfs de bento is al te ingewikked
nope, helaasquote:Op zondag 21 maart 2010 17:04 schreef oh-oh het volgende:
En gewoon je klad inleveren was geen optie?
Tis toch wel jammer om op zoiets te zakken he
Bedanktquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 17:31 schreef trovey het volgende:
Hoi....net naar de spoeddierenarts geweest met Conchita...binnen 2 uur van licht braken naar wankel op de pootjes staan en daarna binnen 5 minuten van wankel staan naar een totaal verkrampte hond die niet meer weet wat onder en boven is. Meteen dierenarts gebeld en er naartoe......ze heeft een injectie direct in de bloedbaan gekregen met een zeer zwaar prednison-achtig middel en een sedatie.....kan van alles zijn van een bepaald ouderdomssyndroom van het middenoor via een hersenbloeding/hersenvliesontsteking naar een hersentumor
....de komende 24 uur afwachten of ze opknapt. Tja, Tickel is weer helemaal goed dus tijd voor nhet volgende ernstige dierengezondheidsprobleem
![]()
Nooit eerder zoiets met haar meegemaakt?quote:Op zondag 21 maart 2010 17:31 schreef trovey het volgende:
Hoi....net naar de spoeddierenarts geweest met Conchita...binnen 2 uur van licht braken naar wankel op de pootjes staan en daarna binnen 5 minuten van wankel staan naar een totaal verkrampte hond die niet meer weet wat onder en boven is. Meteen dierenarts gebeld en er naartoe......ze heeft een injectie direct in de bloedbaan gekregen met een zeer zwaar prednison-achtig middel en een sedatie.....kan van alles zijn van een bepaald ouderdomssyndroom van het middenoor via een hersenbloeding/hersenvliesontsteking naar een hersentumor
....de komende 24 uur afwachten of ze opknapt. Tja, Tickel is weer helemaal goed dus tijd voor nhet volgende ernstige dierengezondheidsprobleem
![]()
Totaal niet....ik zag wel dat ze om 13.30 ineens wat vocht opgaf maar verder was er niets aan de hand. Mijn broer komt 15.45 binnen en laat beide honden even uit, komt terug en zegt dat Conchita op de benen staat te zwaaien en nog een keer heeft gebraakt. Ineens moet ze weer braken...ik pak haar op en heb een totaal verkrampte hond met de kop naar achteren en het lijf en de pootjes verkrampt in de handen. Meteen de weekenddienst gebeld en ook meteen er naar toe. Op de tafel daar kon ze niet staan, zitten of wat dan ook. Totaal van de wereldquote:Op zondag 21 maart 2010 17:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nooit eerder zoiets met haar meegemaakt?
Je schrikt je toch te pletter.
Nou, da's dan mooi klotequote:Op zondag 21 maart 2010 17:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Totaal niet....ik zag wel dat ze om 13.30 ineens wat vocht opgaf maar verder was er niets aan de hand. Mijn broer komt 15.45 binnen en laat beide honden even uit, komt terug en zegt dat Conchita op de benen staat te zwaaien en nog een keer heeft gebraakt. Ineens moet ze weer braken...ik pak haar op en heb een totaal verkrampte hond met de kop naar achteren en het lijf en de pootjes verkrampt in de handen. Meteen de weekenddienst gebeld en ook meteen er naar toe. Op de tafel daar kon ze niet staan, zitten of wat dan ook. Totaal van de wereld....Die dierenarts heeft dus de mogelijkheden besproken wat het kon zijn en daarna dus die twee middelen gegeven via een ader in de poot. Thuisgekomen heb ik haar in haar mandje gelegd....ze had de kop eerst nog verkrapt naar de zijkant staan met de oogjes open...nu ligt ze er gelukkig normaal op de zij bij met het kopje ook in de normale stand en heeft de oogjes dicht. Zal de komende uren wel zo blijven met dat slaapmiddel....hopelijk is het iets wat weer wegtrekt en geen hersentumor zoals ook gesuggereerd werd
....zou de tweede hond zijn die op 10 jarige leeftijd sterft aan een tumor in dat gebied. Tot 23.00 uur kan ik de dierenarts gewoon bellen als er iets is, valt dan nog gewoon onder dit consult(daarna gaat het nachttarrief in maar als het nodig is sta ik er zo weer) maar als ze niet ineens heel erg achteruitgaat en er dus heftig moet worden ingegrepen (wat in dit geval dus een spuitje zou betekenen) is het gewoon afwachten tot morgen en een afspraak mnaken voor de iegendierenarts voor controle.
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou, da's dan mooi klote
Sterkte. Ik hoop dat ze de nacht zonde rproblemen doorkomt.
Hoe ga je dat de komende nacht doen? Bij je laten slapen?
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Hopelijk had ze gewoon ff letterllijk de lente in der koppie en is ze morgen weer de oude
Ik las het en dacht eraan.quote:
"van mama mag ik tenminste wel op de gang plassen, knuffelkroel prrrrrrrrrrrrrrr"quote:Op zondag 21 maart 2010 19:11 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip heeft net op z'n kop gekregen van vriend omdat ie aan het plassen was op de gang. Weer op dezelfde plek. En nu issie gekwetst en issie heel strak tegen mij aan gekropen.
Was het geen epileptische aanval?quote:Op zondag 21 maart 2010 17:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Bedankt...ze ligt nu in haar mandje op een zacht kussen en met een warm dekentje over haar heen....mocht ze straks wat bewegelijker worden dan maar even in de bench voordat er ongelukken gebeuren als ze wel panisch wordt. Gelukkig is ze nu wel zo ver in slaap dat ze haar hoofdje niet meer zo verkrampt naar de zijkant heeft...ze slaapt nu gelukkig in een normale houding.
Ja, dat dus.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"van mama mag ik tenminste wel op de gang plassen, knuffelkroel prrrrrrrrrrrrrrr"
Kan ze niet een acute vergiftiging hebben?quote:Op zondag 21 maart 2010 18:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik help je hopen...maar het kan inderdaad iets zijn wat morgen weer weg is....de benodigde medicijnen voor zoiets als een hersenvliesontsteking heeft ze heel snel gekregen dus als het zoiets is dan kan ze morgen inderdaad heel erg zijn opgeknapt, denk wel dat de eigen dierenarts er dan nog wel wat medicijnen tegenaan gaat gooien om de werking nog te verlengen....het is zo'n zielig hondje nu....weet echt niet wat haar overkomt en het is al zo'n piepertje.
Ja, af en toe word je toch zo triest van het nieuws.quote:
Vooral niet schoonmaken met chloor, daar zijn ze juist dol op en plassen er dan steeds weer.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:17 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja, dat dus.![]()
Maar van mij mag het ook niet.
dus kattenbak schoonmaken met chloor = yay?quote:Op zondag 21 maart 2010 19:29 schreef Strega het volgende:
[..]
Vooral niet schoonmaken met chloor, daar zijn ze juist dol op en plassen er dan steeds weer.
Ja, dat kan wel. Wij gebruiken altijd biologische kennel reiniger, met echte dennenolie enzo. (Ruikt veel beter, beter voor milieu, we zitten hier aan een schoon riviertje, dus houden het graag vol met waterlelies.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dus kattenbak schoonmaken met chloor = yay?
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Was het geen epileptische aanval?
Hopelijk gaat ze nu wat beter?
Hoe oud is ze?
Biotex is hier erg favorietquote:Op zondag 21 maart 2010 19:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel. Wij gebruiken altijd biologische kennel reiniger, met echte dennenolie enzo. (Ruikt veel beter, beter voor milieu, we zitten hier aan een schoon riviertje, dus houden het graag vol met waterlelies.
Heel veel sterkte!quote:Op zondag 21 maart 2010 19:59 schreef trovey het volgende:
Ben even een weer voor een aantal uren van het forum af
Ja, dat hebben we hier altijd in huis.quote:
Vroeger kon ik de kennelclean altijd bij de biologische winkel halen.quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:24 schreef Strega het volgende:
Zo, we gaan hier aan den zondagse dis.
Hollandse garnalen boter met toast.
Entrecote met kruidenboter, bietjessalade en gekruide gebakken aardappelschijfjes.
Lekker glaasje wijn.![]()
![]()
Klinkt als een zalige luchtquote:Op zondag 21 maart 2010 20:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Vroeger kon ik de kennelclean altijd bij de biologische winkel halen.
Dat spul was toen van Sylvester. Is steeds in andere handen overgegaan, nu bijn a nergens meer te krijgen.
Mijn schoonmoeder haalt via een speciale groothandel nu ergens 10 liter cans. Daar krijg ik dan weer 3 liter van.
Daar doen we tijden mee, want je hebt maar een klein beetje nodig. Dat spul ontsmet in een huis vol dieren, geweldig. En het is volkomen afbreekbeer, wij gebruiken het ook voor onze houten vloer op de benedenverdieping. Het spul bevat natuurlijke etherische olie van o.a. Den, pijnboom en Eucalyptus.
Heerlijk, het hele huis is dan weer fris.
*net terug van de italiaanquote:Op zondag 21 maart 2010 20:26 schreef Strega het volgende:
Hé Zwabber de wasmachine moet zo naar boven!
X-RATED BEGINT ZO!!!!!!!!
pff jij bent er ook steeds maar druk mee hoop dat je nu eindelijk eens beter mag herstellen!quote:Op zondag 21 maart 2010 13:34 schreef Strega het volgende:
[..]
En toe was hier dus een bevroren computer........
Nog niet zoals het moet, maar langzaam gaat de wond dicht.
Hoelang moet je nu nog?
Zou je die 8,5 vol maken? Hoe is je gevoel daarover?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
pff jij bent er ook steeds maar druk mee hoop dat je nu eindelijk eens beter mag herstellen!
officieel moet ik nog zo'n 8,5 week dus het schiet al aardig op!
Die hebben we afgezet. Daarvoor nog ewl die Stegeman gezien. Toen was ik al onpasselijk genoeg. Wat vind ik dat een akelig misbaksel van een mannetje zeg. Die mag zichzelf gewoon door de plee spoelen.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:02 schreef Bamba het volgende:
Trovey en Draakje![]()
Ik ben reportage aan het kijken, gaat dit keer over parasieten die mensen overhouden aan verre reizen
ik moest zo lachen, een van die BNN figuren had eerst een hele reportage gemaakt in die overdramatische "ongelofelijk dat dit kan" stijl van stegeman,quote:Op zondag 21 maart 2010 23:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die hebben we afgezet. Daarvoor nog ewl die Stegeman gezien. Toen was ik al onpasselijk genoeg. Wat vind ik dat een akelig misbaksel van een mannetje zeg. Die mag zichzelf gewoon door de plee spoelen.
Nu lekker happy X-Factor
De manier waarop die Stegeman te werk gaat is idd onpasselijk, maar ik werd nog onpasselijker van die maagdendokterquote:Op zondag 21 maart 2010 23:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die hebben we afgezet. Daarvoor nog ewl die Stegeman gezien. Toen was ik al onpasselijk genoeg. Wat vind ik dat een akelig misbaksel van een mannetje zeg. Die mag zichzelf gewoon door de plee spoelen.
Nu lekker happy X-Factor
oh hebbesquote:Op zondag 21 maart 2010 23:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik moest zo lachen, een van die BNN figuren had eerst een hele reportage gemaakt in die overdramatische "ongelofelijk dat dit kan" stijl van stegeman,
wat was hij aan eht doen, hij liep een parkeerterrein op en raakte de auto van alberto aan, echt prachtig was da
quote:
ja mooi hequote:Op zondag 21 maart 2010 23:18 schreef Bamba het volgende:
[..]
Alberto was not amused
![]()
Mooi ook hoe Filemon het eerst over een bibliotheek pasje heeft, daarna over een sportschool pasje en als laatste over een anwb pasje
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:33 schreef DanseMacabre het volgende:
Zo al m'n taken voor 't project af.
Zo grappig, het meisje wat vrijdag niet naar projectgroep kon komen omdat ze naar de tandarts moest was blijkbaar gewoon gaan shoppen met een vriendin. We waren veel eerder klaar en toen zagen we d'r zitten op het station. Op de grond.
Oeh, effe goed checken dus.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:54 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weer![]()
Leuke avonddienst gehad.Nu ff wat drinken en dan zo slapen.. Morgen gesprek!
![]()
![]()
Alleen kwam ik erachter dat er in de CAO van academische ziekenhuizen wat vervelends staat, wat wellicht roet in het eten kan gooien. Als je niet in dienst treedt bij het betreffende ziekenhuis, mag je je opleiding terugdokken aan hen.Magoed, ga nog in gesprek, wellicht valt er wat te regelen. Niet alles hoeft via die CAO...
Nee, is te ver weg. Ik woon zelf in Gouda en werk in Rotterdam, het reizen begint me op te breken.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Enfermera![]()
Zou je graag willen blijven werken waar je nu bent dan? En zijn ze verplicht jou een baan aan te bieden?
Idd! Heb mn unithoofd al gemailt bij wie ik moet zijn voor deze vragen.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oeh, effe goed checken dus.
Succes met je gesprek morgen.
ff goed uitzoeken dusquote:Op maandag 22 maart 2010 00:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, is te ver weg. Ik woon zelf in Gouda en werk in Rotterdam, het reizen begint me op te breken.
Ik ben niet verplicht om er te blijven werken, maar nu las ik dus wel deze clausule in de cao. Ben benieuwd.
[..]
Idd! Heb mn unithoofd al gemailt bij wie ik moet zijn voor deze vragen.
Thanks!
Idd!quote:Op maandag 22 maart 2010 00:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
ff goed uitzoeken dus![]()
Veel succes iig
Gelukkig hé lieverd. Nu eerst jij en je mini.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
pff jij bent er ook steeds maar druk mee hoop dat je nu eindelijk eens beter mag herstellen!
officieel moet ik nog zo'n 8,5 week dus het schiet al aardig op!
Confronterend dan weer he?quote:Op maandag 22 maart 2010 00:18 schreef Pagan het volgende:
Mijn god/godin,
We zitten X-Rated te luisteren, net als vrijwel elke zondagavond. Komende donderdag is er een in memorial voor Arjen Grolleman, in The Sugar Factory in A'dam. Door fysieke beperkingen kunnen wij daar helaas niet bij zijn.![]()
Noemt Bob ineens Strega in de uitzending op het einde, dat ze er helaas niet bij kan zijn, als persoonlijke vriendin. Tranen stromen hier nu, Tears run rings......
Mijn gevoel is de natuur te laten beslissen en nu zo snel mogelijk naar huis om er weer van te genieten, mini draak geeft zelf wel aan als er eerder ingegrepen moet worden en dan maakt het alles anders natuurlijkquote:Op zondag 21 maart 2010 22:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zou je die 8,5 vol maken? Hoe is je gevoel daarover?
Jij bent ook belangrijk, niet vergeten hoor,!quote:Op maandag 22 maart 2010 00:34 schreef Strega het volgende:
[..]
Gelukkig hé lieverd. Nu eerst jij en je mini.
Ik red het wel gaat wel beter.
Maar jij, met je kleine draaakje, daS GEWOON HEEL BELANGRIJK!!![]()
![]()
Hoe was het vrijdag bij de DA?quote:Op maandag 22 maart 2010 08:38 schreef Taiga het volgende:
@Enfermera heel veel succes vandaag!![]()
Dat punt wat je zag in de CAO is normaal...Zo gaat het bij de meeste werkgevers. Soms kan je er wel afspraken over maken, maar je moet het ook zo zien, zij investeren in jouw opleiding en willen daar dan wat voor terug zien
Ahh lief, dank je wel.quote:Op maandag 22 maart 2010 08:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe was het vrijdag bij de DA?
Ik heb t hele weekend er aan gedacht thank you very much![]()
Het kunnen ook gewoon vetbulten zijn toch?quote:Op maandag 22 maart 2010 08:49 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ahh lief, dank je wel.![]()
Ze heeft nu een kuur met antibiotica gekregen. Vrijdag moeten we even bellen hoe het met haar gaat, maar voor nu heeft ze die bulten nog steeds. Het loop vanaf de achterkant van haar rechtervoorpoot (Langs haar ribbenkast), onderlangs door naar haar bast. Je kan het ook gewoon beetpakken. Echt heel vreemd... Veel last heeft ze er niet van geloof ik, maar soms met lopen en liggen merk je dat het in de weg zit. Ze heeft nu sinds vrijdagavond de antibiotica maar we merken geen verschil in formaat eigenlijk.
Ze blijft vrolijk en ze blijft ook eten en drinken en haar ontlasting blijft ook normaal...
Nee vetbulten zijn het niet. De dierenarts was een beetje verbaasd van wat het kan zijn, omdat ze er een week geleden niet waren. Het zijn ook niet echt bulten, maar een plakkaat ofzo...moeilijk uit te leggen...dan moet je maar even komen voelenquote:Op maandag 22 maart 2010 08:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het kunnen ook gewoon vetbulten zijn toch?
Klinkt ieg positief!
Was je nog naar het strand geweest?
Ah heb je geen foto's???quote:Op maandag 22 maart 2010 08:56 schreef Taiga het volgende:
[..]
Nee vetbulten zijn het niet. De dierenarts was een beetje verbaasd van wat het kan zijn, omdat ze er een week geleden niet waren. Het zijn ook niet echt bulten, maar een plakkaat ofzo...moeilijk uit te leggen...dan moet je maar even komen voelen![]()
Ja we zijn vrijdagavond nog naar strand geweest...ze heeft ff lekker gerend achter de tennisbal en Bram erachter aan
Jahoor, ze kan nog heel snel naar dr voerbak rennen schijnbaarquote:Op maandag 22 maart 2010 09:20 schreef senesta het volgende:
Oooh die arme hond! Kan ze nog wel lopen?
quote:
Ik zei ook al dat daar flinke granaatappels uit gaan komen straksquote:
Haha! Veel succes...hoelaat is het gesprek?quote:Op maandag 22 maart 2010 09:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
@ Strega & Pagan:
Zo, lekker geslapen!
BEN DR KLAAR VOOR! BEN DR KLAAR VOOR! BEN DR KLAAR VOOR!
Thanks!quote:Op maandag 22 maart 2010 09:45 schreef Taiga het volgende:
[..]
Haha! Veel succes...hoelaat is het gesprek?
@iedereen...hebben jullie weleens een boptie laten doen bij de honden en wat kostte dat? Als de antibiotica niet aanslaat wil de dierenarts waarschijnlijk een bioptie doen. Maar ik ben eigenlijk wel benieuwd wat zoiets kost. Ik heb bedragen gehoord van 80 euroEn dan nog iets...als we dan weten wat het is...wat gaan/kunnen we ermee doen?
Ja precies...ik weet niet wat ik met die uitslag dan kan. Een ontsteking zal het waarschijnlijk niet zijn, anders was het wel geslonken met de pillen.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb het nog nooit laten doen, bij Chico is twee keer een gezwel weggehaald maar dat is gewoon helemaal verwijderd en daarna pas opgestuurd.
Ik zou het ook alleen maar laten doen als je met de uitslag daadwerkelijk iets kan en iets wil ook
Ja dat bedoelde ikquote:Op maandag 22 maart 2010 09:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks!11 uur heb ik het gesprek.
![]()
Boptie? Bedoel je biopt?
Geeft niet !quote:Op maandag 22 maart 2010 09:55 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja precies...ik weet niet wat ik met die uitslag dan kan. Een ontsteking zal het waarschijnlijk niet zijn, anders was het wel geslonken met de pillen.
[..]
Ja dat bedoelde ikBen nog niet wakker.
11 uur? Nog 1 uur!!Wil je niet zenuwachtig maken ofzo
Volgens mij is er een standaard salaris die bij de opleiding hoort. Maar dit soort dingen worden vaak pas in het 2de gesprek besproken. Het arbeidsvoorwaarde gesprek.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Geeft niet !haha
Ja kloptHaha
Neuh, wel wat positieve kriebels maar niet strontzenuwachtig ofzo. Heb al wat vragen opgeschreven van dingen die ik wil weten (komt altijd goed over als je je voorbereid denk ik), maar kon niet zo heel veel verzinnen. Ik kan nog niet goed inschatten of dat ze me gelijk willen aannemen (en ik dus kan praten over salaris enzo) of niet.Maar komt wel, ik ga het zien!
Nouja, ik ben dan als het goed is klaar, dus ik gok dat ik in een aanloopschaal kom voor de normale schaal voor verpleegkundigenquote:Op maandag 22 maart 2010 10:02 schreef Taiga het volgende:
[..]
Volgens mij is er een standaard salaris die bij de opleiding hoort. Maar dit soort dingen worden vaak pas in het 2de gesprek besproken. Het arbeidsvoorwaarde gesprek.
Misschien heb je hier wat aan? http://www.youchooz.nl/beroep.php?id=138&p=5quote:Op maandag 22 maart 2010 10:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nouja, ik ben dan als het goed is klaar, dus ik gok dat ik in een aanloopschaal kom voor de normale schaal voor verpleegkundigenMaar inderdaad, dat komt later wel
Thanks!quote:Op maandag 22 maart 2010 10:16 schreef Taiga het volgende:
[..]
Misschien heb je hier wat aan? http://www.youchooz.nl/beroep.php?id=138&p=5
Da'sover een half uur. Succesquote:Op maandag 22 maart 2010 09:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks!11 uur heb ik het gesprek.
![]()
Boptie? Bedoel je biopt?
Ik las iets over veel harde buiken. Vandaar. Nou.... moge minidraak lekker de 40 (of tenminste 37) weken vol makenquote:Op maandag 22 maart 2010 08:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Mijn gevoel is de natuur te laten beslissen en nu zo snel mogelijk naar huis om er weer van te genieten, mini draak geeft zelf wel aan als er eerder ingegrepen moet worden en dan maakt het alles anders natuurlijk
cat en bambaterug (voor iedereen natuurlijk)
ik heb hier verder niks vreemds op de tv gekeken, nu maar weer wachten op de arts enzo
Oh te laat, hopen maar dat ze Taiga's advies ter harte neemtquote:Op maandag 22 maart 2010 09:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Geeft niet !haha
Ja kloptHaha
Neuh, wel wat positieve kriebels maar niet strontzenuwachtig ofzo. Heb al wat vragen opgeschreven van dingen die ik wil weten (komt altijd goed over als je je voorbereid denk ik), maar kon niet zo heel veel verzinnen. Ik kan nog niet goed inschatten of dat ze me gelijk willen aannemen (en ik dus kan praten over salaris enzo) of niet.Maar komt wel, ik ga het zien!
Jup, heb ik laten doen. Aangezien ik dacht dat baloe een gezwel had, tot 2x toequote:Op maandag 22 maart 2010 09:45 schreef Taiga het volgende:
[..]
Haha! Veel succes...hoelaat is het gesprek?
@iedereen...hebben jullie weleens een boptie laten doen bij de honden en wat kostte dat? Als de antibiotica niet aanslaat wil de dierenarts waarschijnlijk een bioptie doen. Maar ik ben eigenlijk wel benieuwd wat zoiets kost. Ik heb bedragen gehoord van 80 euroEn dan nog iets...als we dan weten wat het is...wat gaan/kunnen we ermee doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |