Jaja, ik weet het. Maar FF doet gek, en chrome wil niet downloaden. Maandag ga ik er even voor zitten.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:51 schreef DeZwabber het volgende:
. IE
ghehehe, ik heb net twee ciabatta's in tweeen gesneden, open in de oven gelegd met tomatenpuree, gekruid gehakt, mozzarella, paprika, pepertjes, en guacamole
mmmmmm
ff doet raar? laad dan ff een nieuw profielquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Jaja, ik weet het. Maar FF doet gek, en chrome wil niet downloaden. Maandag ga ik er even voor zitten.
Ik heb trouwens lekker snijboontjes (lente!) met saucijsjes en aardappeltjes gegeten.
, en het mag écht in de krant dat ik kook voor een nachtdienst uit!
Als in, niet willen opstarten.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
ff doet raar? laad dan ff een nieuw profiel
moet je dit ff doenquote:
Ik ga er maandag wel ff voor zitten.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet je dit ff doen
http://www.gratissoftware(...)+maken+bij+problemen
of m eerst ff killen in je taakbeheer > processen
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:00 schreef Greys het volgende:
OP staat er in!
Ik ga even verder kippie uit de oven eten
Lekker buiten he, ondanks de regen!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga gewoon lekker nog een rondje wandelen
Hier regende het alleen vanochtend, sinds ik op ben is het droog en bij vlagen vet zonnig geweestquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker buiten he, ondanks de regen!
Ik vind het zó fijn dat de wind die in je gezicht waait niet meer koud is !
SuperrrrrrSjon!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:24 schreef oh-oh het volgende:
Naja, je hebt je best gedaan toch Nok?
Mijn foto van de dag![]()
[ afbeelding ]
hey, das een wannabeSjongirlquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:28 schreef DeZwabber het volgende:
uhuh, met zijn beenwarmers![]()
[ afbeelding ]
Gave foto oh-oh!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:24 schreef oh-oh het volgende:Naja, je hebt je best gedaan toch Nok?
[ afbeelding ]
dat ziet er zo grappig uit, zwevende hondquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:34 schreef oh-oh het volgende:
Hij komt echt al lekker los van de grond![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:24 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ook! En onweerquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:42 schreef Ynske het volgende:
t begint hier inene heel hard te regenen
kan alleen t raam niet dicht doendr hangt was aan
Die hond rent niet, die vliegt de helft van de tijd.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:34 schreef oh-oh het volgende:
Hij komt echt al lekker los van de grond![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft ook al zn eerste verkering, Jolietje:quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Die hond rent niet, die vliegt de helft van de tijd.
Oh ja, de belastingenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:51 schreef ferrari_rood het volgende:Whoei belastingdienst
![]()
Ik krijg geld terug.
Je hebt hen teveel betaald cq. zij hebben teveel ingehouden.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Whoei belastingdienst
![]()
Ik krijg geld terug.
Oh!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:24 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Wij moeten ook nog invullenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt hen teveel betaald cq. zij hebben teveel ingehouden.![]()
Maar altijd leuk bericht natuurlijk, wat meer ruimte in de beurs.
En verder negeer ik het feit dat ik dat formulier nog steeds moet invullen.
Heuy, ztruizvooogelquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij moeten ook nog invullen![]()
*struisvogelt nog ff door*
Nok! had bijna een hartstilstandquote:
dat ligt natuurlijk ook wel aan de veranderingen of t makkelijk is of nietquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:12 schreef Ml-etje het volgende:
Tis zo simpel dat invullen en je wordt direct beloond
Mja wij hebben afgelopen jaar een huis gekocht en dat is toch best weer anders.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:13 schreef Ynske het volgende:
d
[..]
dat ligt natuurlijk ook wel aan de veranderingen of t makkelijk is of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |