Jaja, ik weet het. Maar FF doet gek, en chrome wil niet downloaden. Maandag ga ik er even voor zitten.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:51 schreef DeZwabber het volgende:
. IE
ghehehe, ik heb net twee ciabatta's in tweeen gesneden, open in de oven gelegd met tomatenpuree, gekruid gehakt, mozzarella, paprika, pepertjes, en guacamole
mmmmmm
ff doet raar? laad dan ff een nieuw profielquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Jaja, ik weet het. Maar FF doet gek, en chrome wil niet downloaden. Maandag ga ik er even voor zitten.
Ik heb trouwens lekker snijboontjes (lente!) met saucijsjes en aardappeltjes gegeten.
, en het mag écht in de krant dat ik kook voor een nachtdienst uit!
Als in, niet willen opstarten.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
ff doet raar? laad dan ff een nieuw profiel
moet je dit ff doenquote:
Ik ga er maandag wel ff voor zitten.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet je dit ff doen
http://www.gratissoftware(...)+maken+bij+problemen
of m eerst ff killen in je taakbeheer > processen
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:00 schreef Greys het volgende:
OP staat er in!
Ik ga even verder kippie uit de oven eten
Lekker buiten he, ondanks de regen!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga gewoon lekker nog een rondje wandelen
Hier regende het alleen vanochtend, sinds ik op ben is het droog en bij vlagen vet zonnig geweestquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker buiten he, ondanks de regen!
Ik vind het zó fijn dat de wind die in je gezicht waait niet meer koud is !
SuperrrrrrSjon!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:24 schreef oh-oh het volgende:
Naja, je hebt je best gedaan toch Nok?
Mijn foto van de dag![]()
[ afbeelding ]
hey, das een wannabeSjongirlquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:28 schreef DeZwabber het volgende:
uhuh, met zijn beenwarmers![]()
[ afbeelding ]
Gave foto oh-oh!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:24 schreef oh-oh het volgende:Naja, je hebt je best gedaan toch Nok?
[ afbeelding ]
dat ziet er zo grappig uit, zwevende hondquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:34 schreef oh-oh het volgende:
Hij komt echt al lekker los van de grond![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:24 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ook! En onweerquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:42 schreef Ynske het volgende:
t begint hier inene heel hard te regenen
kan alleen t raam niet dicht doendr hangt was aan
Die hond rent niet, die vliegt de helft van de tijd.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:34 schreef oh-oh het volgende:
Hij komt echt al lekker los van de grond![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft ook al zn eerste verkering, Jolietje:quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Die hond rent niet, die vliegt de helft van de tijd.
Oh ja, de belastingenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:51 schreef ferrari_rood het volgende:Whoei belastingdienst
![]()
Ik krijg geld terug.
Je hebt hen teveel betaald cq. zij hebben teveel ingehouden.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Whoei belastingdienst
![]()
Ik krijg geld terug.
Oh!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:24 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Wij moeten ook nog invullenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt hen teveel betaald cq. zij hebben teveel ingehouden.![]()
Maar altijd leuk bericht natuurlijk, wat meer ruimte in de beurs.
En verder negeer ik het feit dat ik dat formulier nog steeds moet invullen.
Heuy, ztruizvooogelquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij moeten ook nog invullen![]()
*struisvogelt nog ff door*
Nok! had bijna een hartstilstandquote:
dat ligt natuurlijk ook wel aan de veranderingen of t makkelijk is of nietquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:12 schreef Ml-etje het volgende:
Tis zo simpel dat invullen en je wordt direct beloond
Mja wij hebben afgelopen jaar een huis gekocht en dat is toch best weer anders.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:13 schreef Ynske het volgende:
d
[..]
dat ligt natuurlijk ook wel aan de veranderingen of t makkelijk is of niet
getallen en ik is eenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja wij hebben afgelopen jaar een huis gekocht en dat is toch best weer anders.
Dat programma leidt je er prima door.
Ik ben al zover dat ik gedigideed heb en PLOP! alles staat er automagisch in.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja wij hebben afgelopen jaar een huis gekocht en dat is toch best weer anders.
Dat programma leidt je er prima door.
Ik blijf dat soort dingen veel te vaak controleren en nakijken en natellen en weet ik veel wat.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het echt niet simpel, maar ik heb een soort van getallenfobie geloof ik
oooooh, sorry. Nou, hier is een schattigequote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nok! had bijna een hartstilstandklik op invoeren en plop dat hoofd whhhaaaaaaaaa!
Die kijkt zelfs een beetje zwoel ende sekseh!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
oooooh, sorry. Nou, hier is een schattige
[ afbeelding ]
Aw... Minetje.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:12 schreef DanseMacabre het volgende:
Net terug van verjaardag van liefs vader. Ging niet zo goed met de poes (die van de foto met de rat) een flinke snotneus en ze wil niet meer eten en drinken. Ik was even boven bij haar gaan zitten en ze had de kracht niet meer om een kopje te geven terwijl ze het wel probeerde. Ook was ze erg benauwd.
Schoonmoeder was ook erg stil en afwezig.
Waarschijnlijk gaat ze volgende week een spuitje krijgen. Arme Minetje.Zij heeft me echt over mijn kattenangst heen geholpen.
12 is echt nog niet oud nee. Ze is niet te opereren dus? Of is het daarvoor al te laat?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:21 schreef DanseMacabre het volgende:
Ze is 12 dus nog niet zo heel oud. Maar er zit waarschijnlijk iets van een gezwel.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Die kijkt zelfs een beetje zwoel ende sekseh!
Als ik het zo hoor doet het me denken aan Spicy. Dan weet ik niet of ze de volgende week nog haalt.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:21 schreef DanseMacabre het volgende:
Ze is 12 dus nog niet zo heel oud. Maar er zit waarschijnlijk iets van een gezwel.
Wat doen die twee dan met regenwormenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:01 schreef Cat22 het volgende:
Arme Minetje.![]()
Hier zijn we ruim een uur later en Yoko en Naartjie hebben gezamenlijk het muizeleven tot een einde gebracht.. geloof ik. En ik heb en passant nog wat regenwormen in hun kamer ontdekt.
Dat nieuwe tweetal in huis zorgt voor ongekende activiteit!
En extra proteinerijk voedsel voor jullie allemaal. Als ik jou was zou ik mijn dieet maar eens gaan aanpassenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:01 schreef Cat22 het volgende:
Arme Minetje.![]()
Hier zijn we ruim een uur later en Yoko en Naartjie hebben gezamenlijk het muizeleven tot een einde gebracht.. geloof ik. En ik heb en passant nog wat regenwormen in hun kamer ontdekt.
Dat nieuwe tweetal in huis zorgt voor ongekende activiteit!
Het beweegt. Dus moet het gevangen worden. En zodra het niet meer beweegt laten we het lekker liggen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:21 schreef nieslief het volgende:
[..]
Wat doen die twee dan met regenwormen
Ik ga minderen met hun CB.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En extra proteinerijk voedsel voor jullie allemaal. Als ik jou was zou ik mijn dieet maar eens gaan aanpassen
HYPER!!!!!!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:40 schreef nieslief het volgende:
Ow ja laat ik hier ook even komen hyperen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De mininiesjes zijn de hele dag droog gebleven en gisteren ook al en eergisteren ook al![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo genoeg gehyperd...
Nou mijn mamsie heeft een goeie aanbieding gevonden van de legotreinbaan dus die is besteld en die mag ze waarschijnlijk dinsdag ophalen. Dan neemt ze die megadoos woensdag mee (of een deel ervan) zodat we kunnen gaan bouwen. Momenteel sparen ze dus kruisjes, woensdag kunnen we die kruisjes gaan 'inwisselen' en vanaf dan is het kruisjes sparen en 1 x per dag ter waarde van die kruisjes bouwen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
HYPER!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
3 dagen op rij! Dat is veelbelovend!
Hoe staat het met de lego?
Ik hyper hier ook nog vrolijk mee!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:40 schreef nieslief het volgende:
Ow ja laat ik hier ook even komen hyperen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De mininiesjes zijn de hele dag droog gebleven en gisteren ook al en eergisteren ook al![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo genoeg gehyperd...
is het em niet gewoon?...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:07 schreef DanseMacabre het volgende:
Dankje Bamba.![]()
Maffe Jip doet nu heel erg z'n best om ons aan 't lachen te maken.![]()
Bizar, ik zie net op facebook dat de vriend van mijn liefs ex echt heeeel veel op mijn vriend lijkt, echt een kloon gewoon.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:15 schreef DanseMacabre het volgende:
Nee. Gelukkig niet, hij zou nogal gek zijn.![]()
Dat meisje is echt een slet, toen zij met elkaar gingen deed ze het ook nog met een andere jongen. "Maar ik hou meer van jou hoor!" zei ze tegen m'n vriend.![]()
Toen het uit was en hij met mij een relatie had, zei ze tegen 'm: WEEJEEE ik wil seks.Mij ging ze ook berichtjes sturen, zo van hoooi ik jij bent toch het vriendinnetje van WJ, ik ben M. Ja dikke boeie.
pet rock to the rescue!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:22 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat wil ik niet eens weten.![]()
Ik wil niet eens weten dat ze bestaan.
*terug kruipt onder steen.
Rustig hier zeker?quote:
uhuh, iedereen zit in de ESF SCquote:Op zondag 21 maart 2010 00:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Rustig hier zeker?
Ik heb echt een drukke avonddienst gehad![]()
Met echt erge gevallen. Mja. Nu weer lekker thuis. Zo slapen
ESFquote:Op zondag 21 maart 2010 00:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, iedereen zit in de ESF SC
welterusten dan maar
ik ook niet, maar in een leeg forum in de ruimte lullen blijft ook niet lang grappigquote:Op zondag 21 maart 2010 00:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
ESF
Ik heb er niks mee.
Ik ben er nog wel ff hoor! Strakjes slapen.
Hoe ist met jou?
ohja en iedereen die kon helpen was ziek, dus raad eens wie er kon sjouwenquote:Op zondag 21 maart 2010 00:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ook niet, maar in een leeg forum in de ruimte lullen blijft ook niet lang grappig
prima!gisteren dus een paar vrienden geholpen met verhuizen, en dat was nogal een hels karwei, met een wasmachine, koelkast, vaatwasser en twee banken twee verdiepingen een smalle trap op met bocht, een bovenwoning in
True.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ook niet, maar in een leeg forum in de ruimte lullen blijft ook niet lang grappig
prima!gisteren dus een paar vrienden geholpen met verhuizen, en dat was nogal een hels karwei, met een wasmachine, koelkast, vaatwasser en twee banken twee verdiepingen een smalle trap op met bocht, een bovenwoning in
quote:Op zondag 21 maart 2010 00:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ohja en iedereen die kon helpen was ziek, dus raad eens wie er kon sjouwen
nah, ik doe het graag voor ze
trustenquote:Op zondag 21 maart 2010 00:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
True.
Maar ik ga daar echt niet heenDamn! Jeutje. Hard gewerkt dus!
[..]Iemand moet het doen he.
Ik ga nu wel slapen!Trustenn
Das echt bizar.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:07 schreef DanseMacabre het volgende:
Dankje Bamba.![]()
Maffe Jip doet nu heel erg z'n best om ons aan 't lachen te maken.![]()
Bizar, ik zie net op facebook dat de vriend van mijn liefs ex echt heeeel veel op mijn vriend lijkt, echt een kloon gewoon.
Oh jeh Sjon, come to mama!!!!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:24 schreef oh-oh het volgende:Naja, je hebt je best gedaan toch Nok?
[ afbeelding ]
Da's gelukkig dan ook niet verplichtquote:Op zondag 21 maart 2010 01:01 schreef Strega het volgende:
Oh, niet gezien dat iedereen al naar bed was.
Dan ga ik ook maar, SFV heb ik dus echt niks mee![]()
Zo is Minetje tegen alles wat klein, ziek of zielig is.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:55 schreef Strega het volgende:
[..]
Das echt bizar.
Sterkte met Minetje, gelukkig dat je zelf Jip nu hebt.
Lieve foto van Minetje met ratje![]()
Wat nou, nou?quote:
Ja, het stomme is, als een poes van rond de 12 jaar ziek word, ze meestal gelijk enorm vermagerd en ook narcose geen goed idee is.quote:Op zondag 21 maart 2010 01:10 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Zo is Minetje tegen alles wat klein, ziek of zielig is.
Behalve dan bij muizen of vogeltjes.
Minet is gewoon een boerderijkat. Heel mager is ze wel. Maar nog steeds heel erg lief, maar ze heeft gewoon die kracht niet meer.quote:Op zondag 21 maart 2010 01:20 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, het stomme is, als een poes van rond de 12 jaar ziek word, ze meestal gelijk enorm vermagerd en ook narcose geen goed idee is.
We hebben het hier helaas te vaak meegemaakt met Brits Kortharen, meestal een kwestie van hartfalen, waarvoor het ras dan toch zeer gevoelig is. Het blijft kloten.
Slapen is voor watjes.quote:Op zondag 21 maart 2010 01:23 schreef draculettetje het volgende:
jullie zijn gewoon nog wakker hier!
nee, ik dacht dat je naar bed gingquote:Op zondag 21 maart 2010 01:18 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat nou, nou?
Ik bedoel alleen maar, dat ik er niks mee heb, verder niks.
Ligt meer aan mijn afwijkende muzieksmaak en ik wil helemaal niemand kwetsen of zo hoor.
Draakje, ben je thuis? Alles goed? Ook mini draakje?quote:Op zondag 21 maart 2010 01:23 schreef draculettetje het volgende:
Oh, nou dan ist goed hé!quote:
nee ben helaas nog niet thuis! weinig tot geen veranderingen maar mini draak doet ut goed! hoest met jou?quote:Op zondag 21 maart 2010 01:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Draakje, ben je thuis? Alles goed? Ook mini draakje?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op zondag 21 maart 2010 01:35 schreef DeZwabber het volgende:
oh dat verklaart waarom ik nooit slaap, ik ben zo een stoere man van staal enzoBen jij gemaakt van stalen dinkytoys?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dat terwijl het ESF vol zit met avant garde, wij zenden bijvoorbeeld een nummer in met een DRAAIORGEL, toch een muziekinstrument dat niet veel gebruikt wordt in de muziek van tegenwoordig...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
ja, gerecyclede dinkytoysquote:Op zondag 21 maart 2010 01:43 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ben jij gemaakt van stalen dinkytoys?
quote:Op zondag 21 maart 2010 01:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, gerecyclede dinkytoys
van staal, EN milieubewust!
goed he
quote:Op zondag 21 maart 2010 01:43 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ben jij gemaakt van stalen dinkytoys?
Succes en sterkte met verhuizenquote:Op zondag 21 maart 2010 08:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Goede morgen.
Zo verder gaan met inpakken.
De 1e was zit al in de wasmachine.
Dus zwabber als je nog een keer mee wil helpen met verhuizen volgende week is hier zover.
quote:Op zondag 21 maart 2010 01:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee ben helaas nog niet thuis! weinig tot geen veranderingen maar mini draak doet ut goed! hoest met jou?
zon? hierow. zal m proberen mee te nemen vanmiddagquote:Op zondag 21 maart 2010 11:12 schreef oh-oh het volgende:
Mogge![]()
Waar de neuk is die voor vandaag beloofde zon dan?
Ik hoor alleen maar geknaag hier, ik heb net twee kipkarkassen verdeeld onder 5 hondjes, als ze dalijk klaar zijn met knagen krijgen ze lampspens als toetje
dank je!quote:Op zondag 21 maart 2010 11:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh Yns, leuke piemelpaal weer![]()
En dat vogelnestje is ook kjoet
Jij ook, om deze tijd. Moet jij niet slapen voor twee?quote:Op zondag 21 maart 2010 01:23 schreef draculettetje het volgende:
Ze was er erg blij mee alleen de lipstick was kapotquote:Op zondag 21 maart 2010 11:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe vond R d'r spulletjes?
Heeft ze de eyeliner al getest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |