zoals jij?quote:Op zondag 21 maart 2010 13:27 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
omdat het percentage inhoudsloze mensen hoger is
Ik vind het onderscheid entertainer en muzikant belangrijk. Omdat ze misschien een unieke entertainer is, maar geen unieke muzikant.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:40 schreef NoahsKwark het volgende:
[..]
Zijn je argumenten op of ben je gewoon autistisch?
quote:Op zondag 21 maart 2010 13:33 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Zou je Gaga-liefhebbers dan muziekliefhebbers willen noemen?
Waarom zie jij dat als de enige rede?quote:Op zondag 21 maart 2010 13:37 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Jawel, jullie volk stoort zich aan het feit dat veel mensen deze muziek leuk vinden, en gaan daarom extra hard huilen in topics als dit.
Overigens @ pasopikbijt, jouw argumenten raken kant nog wal, jij bent echt dom als olie volgens mij.
Wat doe je hier dan als je haar niks vindt? Nou weten we het wel hoorquote:Op zondag 21 maart 2010 13:44 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Waarom zie jij dat als de enige rede?
het kan toch gewoon dat het je smaak niet is? Ben je principieel "tegen de draad in" als je toevallig niet van lady gaga houdt?
Sorry hoor
Oh maar het kan prima dat muziek leuk is zonder dat het het genre ontstijgt hoor. Ik vind het alleen niet echt uniek. Niet bijzonder uniek in de zin van dat dit alles verandert zoals The Beatles en Michael Jackson dat deden. Haar die grootsheid toedichten zoals ik sommigen zie doen vind ik echt vreemd.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:40 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Ik vind dat lady gaga het genre wel ontstijgt, maar dat is een simpel meningsverschil. Al ben ik geen fan oid, ik durf wel te zeggen dat ik haar muziek leuk vind.
In dit topic mag je klagen over Gaga, wat doe jij hier eigenlijk?quote:Op zondag 21 maart 2010 13:47 schreef NoahsKwark het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan als je haar niks vindt? Nou weten we het wel hoor
Met je wolvenshirt
ik hoor hier juist, want het is een antigaga topic. Wat doe jij hier als je haar zo geweldig vindt? nou weten we het wel hoor.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:47 schreef NoahsKwark het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan als je haar niks vindt? Nou weten we het wel hoor
Met je wolvenshirt
Als je enkel en alleen naar muziek zou kijken ben ik het daar mee eens. Andere factoren zoals stijl spelen echter mijns inziens onlosmakelijk mee. Als geheel ontstijgt ze het genre.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:47 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Oh maar het kan prima dat muziek leuk is zonder dat het het genre ontstijgt hoor. Ik vind het alleen niet echt uniek. Niet bijzonder uniek in de zin van dat dit alles verandert zoals The Beatles en Michael Jackson dat deden. Haar die grootsheid toedichten zoals ik sommigen zie doen vind ik echt vreemd.
Dankjequote:Op zondag 21 maart 2010 13:47 schreef ehqo. het volgende:
[..]
In dit topic mag je klagen over Gaga, wat doe jij hier eigenlijk?
Aangezien ik al tijden niet meer echt op de hoogte ben van de ontwikkelingen in die hoek van de muziek ben ik het in zoverre met je eens dat ik meer van haar hoor dan van de meeste artiesten, dus dat doet ze goed.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:49 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Als je enkel en alleen naar muziek zou kijken ben ik het daar mee eens. Andere factoren zoals stijl spelen echter mijns inziens onlosmakelijk mee. Als geheel ontstijgt ze het genre.
Want je mag alleen iemand waarderen als diegene iets unieks brengt? MJ en The Beatles hebben genoeg waardering gehad en krijgen dat nog steeds wat terecht is. Nu is het de beurt aan andere muzikanten. Gast, er zitten geen regels vast aan muziek.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:47 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Haar die grootsheid toedichten zoals ik sommigen zie doen vind ik echt vreemd.
Storen aan is wat te dramatisch, ik begrijp alleen niet dat zoveel mensen haar leuk vinden. Er zijn zoveel beter artiesten die in mijns inziens qua muzikale kwaliteiten veel meer recht hebben op succes.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:37 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Jawel, jullie volk stoort zich aan het feit dat veel mensen deze muziek leuk vinden, en gaan daarom extra hard huilen in topics als dit.
Overigens @ pasopikbijt, jouw argumenten raken kant nog wal, jij bent echt dom als olie volgens mij.
Voorbeelden?quote:Op zondag 21 maart 2010 13:59 schreef Charizma het volgende:
[..]
Storen aan is wat te dramatisch, ik begrijp alleen niet dat zoveel mensen haar leuk vinden. Er zijn zoveel beter artiesten die in mijns inziens qua muzikale kwaliteiten veel meer recht hebben op succes.
quote:Op zondag 21 maart 2010 13:59 schreef Charizma het volgende:
[..]
Storen aan is wat te dramatisch, ik begrijp alleen niet dat zoveel mensen haar leuk vinden. Er zijn zoveel beter artiesten die in mijns inziens qua muzikale kwaliteiten veel meer recht hebben op succes.
omdat het een KLB-topic is misschien?quote:Op zondag 21 maart 2010 13:47 schreef NoahsKwark het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan als je haar niks vindt?
Jawel, maar haar vergelijken met dergelijke iconen vind ik kant noch wal steken, voor zover vergelijkingen überhaupt ergens op kunnen slaan trouwens. Wat ik er zo van zie, en dan neem ik live-uitvoeringen en filmpjes anderzijds van YouTube mee in die overweging, is het een slimme zakenvrouw die muzikaal geenszins reddeloos is, maar volgens mij ook niet het onderste uit de kan haalt.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Want je mag alleen iemand waarderen als diegene iets unieks brengt? MJ en The Beatles hebben genoeg waardering gehad en krijgen dat nog steeds wat terecht is. Nu is het de beurt aan andere muzikanten. Gast, er zitten geen regels vast aan muziek.
Het is jammer dat haar echte muzikaletalent niet goed naar boven komt in de 'populaire' nummers.
Alleen voor de Gaga liefhebbers die klagen op de hatersquote:Op zondag 21 maart 2010 14:01 schreef DoubleHawk het volgende:
[..]
omdat het een KLB-topic is misschien?
Je bent wel erg goed in dingen verzinnen hequote:Op zondag 21 maart 2010 14:14 schreef NoahsKwark het volgende:
[..]
Alleen voor de Gaga liefhebbers die klagen op de haters
Wat is dit nou weer.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:00 schreef Schenkstroop het volgende:
Ze wil provoceren hoe gekker hoe beter. krijgt ze de media over dr heen gaat ze zileig doen en een nummer schirjven
stel dat de hele wereld vol met gagas zat he. en gaga's acties niemand meer zou verbazen, wedden dat ze zij dan gefrustreerd zou raken? ze doet het er gewoon om. gaat ze een nummer schirjven
dat mensen zo kicken op die commerciele onzin weetjeik noem het de commerciele power-feminisme.
niet alle vrouwenquote:Op zondag 21 maart 2010 15:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Precies wat ik zeg. Het uitbuiten van de femminisme middels een travestie-icoon.
Vrouwen ga je schamen.
Sorry.quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 16:06 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Sorry.
Alle aanhangsters van Lady Kakka die baggetaliseren dat zij talent heeft. Enkelt omdat kakka het commerciele icoon is geworden van de vrijzinnigheid van jonge vrouwen in het algemeen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |