Wat is het verrijkende steentje die ze bijdraagt aan de muziekwereld precies?quote:Op zondag 21 maart 2010 13:08 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Een muziek icoon moet verdedigd worden.![]()
Unieke stijl.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:12 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Wat is het verrijkende steentje die ze bijdraagt aan de muziekwereld precies?
Als je dat hele modecircus eromheen wegdenkt, hè. Wellicht is ze een vernieuwend entertainer, een vrouwelijke Robbie Williams met nog meer heisa. Maar haar muziek is veilig, want veilig verkoopt.quote:
quote:"I used to get made fun of for being either too provocative or too eccentric, so I started to tone it down. I didn’t fit in, and I felt like a freak."
Een nieuwe draai in de muziekwereld, ik bedoel ken je iemand die dezelfde stijl heeft als haar, nee ze is niet de zoveelste Britney Spears kloon.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:12 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Wat is het verrijkende steentje die ze bijdraagt aan de muziekwereld precies?
lady gaga verdedigen is ook reuze stoerquote:Op zondag 21 maart 2010 13:12 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Heel duidelijk je mening ventileren over hoe stom je lady gaga wel niet vindt als metal homo is wel stoer.
Geweldig toch.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:16 schreef Charizma het volgende:
Lady gaga vergelijken met Prince en M.J.![]()
Ze heeft inhoudsloze teksten en gedraagt zich als een gefreakt sletje. Het is voor mij moeilijk te begrijpen dat er zoveel simpele zielen zijn die haar leuk vinden. Een rijkeluiskind zonder normale jeugd. Ze ging naar dezelfde school als richkids zoals Caroline Kennedy en de Hilton zusjes.
Het lijkt me duidelijk dat ze een beetje mental is.
Gaga quote over haar jeugd:
[..]
[ afbeelding ]
Hoezo is het veilig, muziek die veel mensen aanspreekt is automatisch veilig?quote:Op zondag 21 maart 2010 13:16 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Als je dat hele modecircus eromheen wegdenkt, hè. Wellicht is ze een vernieuwend entertainer, een vrouwelijke Robbie Williams met nog meer heisa. Maar haar muziek is veilig, want veilig verkoopt.
Ik heb het niet over de kleding die ze draagt of hoe ze zich presenteert hè, puur over de muziek. Dat is op zijn best een variatie op de bestaande popriedeltjes, zeker niet iets dat de muziekwereld op zijn grondvesten doet schudden. En zelfs als dat zo zou zijn valt er maar een klein deel toe te schrijven aan Gaga zelf, tenzij ze zelf álle facetten van elk nummer produceert.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Een nieuwe draai in de muziekwereld, ik bedoel ken je iemand die dezelfde stijl heeft als haar, nee ze is niet de zoveelste Britney Spears kloon.
Popmuziek is veilig, ja. Tenminste, ze herdefinieert popmuziek op geen enkele manier als je het mij vraagt.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:20 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Hoezo is het veilig, muziek die veel mensen aanspreekt is automatisch veilig?
Het gaat om het principe. Ik vind volk dat persee tegendraads moet gaan doen puur om het feit dat veel mensen iets leuk vinden nogal triest.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:17 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
lady gaga verdedigen is ook reuze stoer
Waarom is popmuziek veilig en metal bijvoorbeeld niet? Leg me dat eens uit.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:22 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Popmuziek is veilig, ja. Tenminste, ze herdefinieert popmuziek op geen enkele manier als je het mij vraagt.
Hmm als je alleen de muziek hoort is het niet zo wereldschokkend inderdaad, maar de stijl van de muziek is niet 13/dozijn en GaGa zou het zonder kleding of wat dan ook het er ook goed van afbrengen. Maar bij popmuziek wordt er gekeken naar het totaalplaatje dan alleen de muziek. Kijk eens naar MJ. Daarom is het nu al een groot icoon.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:21 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de kleding die ze draagt of hoe ze zich presenteert hè, puur over de muziek. Dat is op zijn best een variatie op de bestaande popriedeltjes, zeker niet iets dat de muziekwereld op zijn grondvesten doet schudden. En zelfs als dat zo zou zijn valt er maar een klein deel toe te schrijven aan Gaga zelf, tenzij ze zelf álle facetten van elk nummer produceert.
omdat het percentage inhoudsloze mensen hoger isquote:Op zondag 21 maart 2010 13:23 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Waarom is popmuziek veilig en metal bijvoorbeeld niet? Leg me dat eens uit.
Ik beoordeel haar, heeft niks met tegendraads doen te maken.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:22 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Het gaat om het principe. Ik vind volk dat persee tegendraads moet gaan doen puur om het feit dat veel mensen iets leuk vinden nogal triest.Des te meer mensen iets leuk vinden, des te harder deze mensen gaan roepen hoe niet leuk ze het vinden.
Raar alternatief volk.
dit.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:27 schreef Charizma het volgende:
[..]
Ik beoordeel haar, heeft niks met tegendraads doen te maken.
Dat zou ons nu dansprogramma's hebben bespaart. Ik denk niet dat het muziakaal afbraak aan zijn grote hits zou hebben gedaan als hij er niet bij zou dansen. Hoewel het ontegenzeggelijk heeft bijgedragen aan het fenomeenschap.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
Hoe zou MJ zijn geweest zonder zijn moves? :s
Dat kan evengoed, als iets binnen alles dat je van het genre zou verwachten past dan vind ik dat veilig. Metal kan dus evengoed veilig zijn. Ik vind iemand uniek en geniaal als hij/zij het genre kan ontstijgen en/of herdefiniëren.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:23 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Waarom is popmuziek veilig en metal bijvoorbeeld niet? Leg me dat eens uit.
Zou je Gaga-liefhebbers dan muziekliefhebbers willen noemen?quote:Op zondag 21 maart 2010 13:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Hmm als je alleen de muziek hoort is het niet zo wereldschokkend inderdaad, maar de stijl van de muziek is niet 13/dozijn en GaGa zou het zonder kleding of wat dan ook het er ook goed van afbrengen. Maar bij popmuziek wordt er gekeken naar het totaalplaatje dan alleen de muziek. Kijk eens naar MJ. Daarom is het nu al een groot icoon.
Jawel, jullie volk stoort zich aan het feit dat veel mensen deze muziek leuk vinden, en gaan daarom extra hard huilen in topics als dit.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:27 schreef Charizma het volgende:
[..]
Ik beoordeel haar, heeft niks met tegendraads doen te maken.
Wat is dit nou weer voor een vraag?quote:Op zondag 21 maart 2010 13:33 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Zou je Gaga-liefhebbers dan muziekliefhebbers willen noemen?
Ik vind dat lady gaga het genre wel ontstijgt, maar dat is een simpel meningsverschil. Al ben ik geen fan oid, ik durf wel te zeggen dat ik haar muziek leuk vind.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:29 schreef ehqo. het volgende:
Dat kan evengoed, als iets binnen alles dat je van het genre zou verwachten past dan vind ik dat veilig. Metal kan dus evengoed veilig zijn. Ik vind iemand uniek en geniaal als hij/zij het genre kan ontstijgen en/of herdefiniëren.
En zeg zelf, als je muziek wil maken en er zoveel mogelijk geld mee verdienen, dan is popmuziek de veiligste weg toch?
Zijn je argumenten op of ben je gewoon autistisch?quote:Op zondag 21 maart 2010 13:33 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Zou je Gaga-liefhebbers dan muziekliefhebbers willen noemen?
Ik stel het even kort door de bocht om een no-nonsense antwoord uit te lokken.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:38 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een vraag?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |