Is dat nu een gemiddelde Lady Gaga fan?quote:Op zondag 21 maart 2010 12:38 schreef onearmedman het volgende:
Volgens mij bestaan de haters hier uit metal fans en jaloerse fatsige vrouwen.
Hoezo doe het dan niet, ze heeft ontzettend veel succes, dat is toch juist reden om het wel te doen.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:37 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Als je zo overdreven moet doen om het te halen in de muziekindustrie, doe het dan niet, en wordt muziekjuf ofzo
mensen pakken met iets wat je zelf hebt verzonnenquote:Op zondag 21 maart 2010 12:37 schreef NoahsKwark het volgende:
[..]
Ga jij nou maar met je wolvenshirt spelenje valt me lastig
omdat ze al die moeite doet jaquote:Op zondag 21 maart 2010 12:40 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Hoezo doe het dan niet, ze heeft ontzettend veel succes, dat is toch juist reden om het wel te doen.
daten?quote:Op zondag 21 maart 2010 12:40 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Is dat nu een gemiddelde Lady Gaga fan?
Als je kritiek op haar hebt ben je dik?
ja maar je kan het ook overdrijvenquote:Op zondag 21 maart 2010 12:43 schreef onearmedman het volgende:
Ja meestal moet je moeite doen om succes te hebben.
quote:Op zondag 21 maart 2010 12:41 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
mensen pakken met iets wat je zelf hebt verzonnen
quote:Op zondag 21 maart 2010 12:38 schreef onearmedman het volgende:
Volgens mij bestaan de haters hier uit metal fans en jaloerse fatsige vrouwen.
Ik hou juist van mensen die anders durven te zijn en te durven shockeren, en laten we eerlijk zijn, dat heeft haast iedere goede artiest in het verleden gedaan.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:30 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Ze kan goed zingen.
Ben je nou blij?![]()
Als ze nou eens goede muziek zou maken, in een alledaags kloffie, met een band, en haar haar zou laten voor wat het is (bruine krullen mensen, het is echt waar), en niet zo wanhopig alles uit de kast halen om maar aandacht te krijgen,
zou ik haar grootste fan zijn
Snap je nu een beetje hoe ik er tegenaan kijk? Ik hou van normale mensen, het hoeft allemaal niet zo opgetut van mij. Beter laat je jezelf gewoon zien hoe je bent, en als mensen dat niet accepteren zijn ze gehersenspoeld door al die namaak mensen die we te zien krijgen.
ik vind het gewoon kutmuziekquote:Op zondag 21 maart 2010 12:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik hou juist van mensen die anders durven te zijn en te durven shockeren, en laten we eerlijk zijn, dat heeft haast iedere goede artiest in het verleden gedaan.
Madonna, MJ, Cher, Kiss enz.
En waarschijnlijk laat ze nu juist wel zien wie ze is, dat jij dat als niet "normaal" ziet maakt haar nog niet als iemand die zich anders voordoet.
quote:Op zondag 21 maart 2010 12:54 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
ik vind het gewoon kutmuziek
klaar
waarom zeg je dat dan niet meteen en doe je zo moeilijk?quote:Op zondag 21 maart 2010 12:54 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
ik vind het gewoon kutmuziek
klaar
omdat ik mijn mening toch enigzins wou ondersteunen, maar aangezien niemand dat waardeert zal ik het maar niet meer doenquote:Op zondag 21 maart 2010 12:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
waarom zeg je dat dan niet meteen en doe je zo moeilijk?
En jij bent net zo triest.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:00 schreef hamkaastosti het volgende:
geweldigal die kerels mietjes die haar verdedigen
quote:Op zondag 21 maart 2010 13:00 schreef hamkaastosti het volgende:
quote:
Een muziek icoon moet verdedigd worden.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:00 schreef hamkaastosti het volgende:
Heel duidelijk je mening ventileren over hoe stom je lady gaga wel niet vindt als metal homo is wel stoer.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:00 schreef hamkaastosti het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |