Ze kan goed zingen.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:23 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Klopt, als iets onterecht is. Denk je dat een hater in dit Topic serieus kan reageren.Ze kan echt wel zingen hoor, als iemand zegt dat het niet zo is is diegene gewoon een troll omdat het een feit is.
Sowieso, iemand pakken op het feit dat ze misschien een pik heeft.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:29 schreef NoahsKwark het volgende:
[..]
Ja van die zeikerds die blijven beweren dat ze een pik heeftnu bewijst ze het tegendeel en is het ineens een hoer
Hij zegt toch juist VOOR het kutincidentquote:Op zondag 21 maart 2010 12:29 schreef NoahsKwark het volgende:
[..]
Ja van die zeikerds die blijven beweren dat ze een pik heeftnu bewijst ze het tegendeel en is het ineens een hoer
Nou het boeit me niet echt hoor wat iemand vindt of iets.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:30 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Ze kan goed zingen.
Ben je nou blij?![]()
qua opvallendheid, jaquote:Op zondag 21 maart 2010 12:31 schreef Mylene het volgende:
Ik denk ook wel dat Lady Gaga past in het rijtje van Michael Jackson, Prince en Madonna.
Ja gewoon normaal doen! Zo kom je er wel in de muziekindustrie!quote:Op zondag 21 maart 2010 12:30 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Ze kan goed zingen.
Ben je nou blij?![]()
Als ze nou eens goede muziek zou maken, in een alledaags kloffie, met een band, en haar haar zou laten voor wat het is (bruine krullen mensen, het is echt waar), en niet zo wanhopig alles uit de kast halen om maar aandacht te krijgen,
zou ik haar grootste fan zijn
Snap je nu een beetje hoe ik er tegenaan kijk? Ik hou van normale mensen, het hoeft allemaal niet zo opgetut van mij. Beter laat je jezelf gewoon zien hoe je bent, en als mensen dat niet accepteren zijn ze gehersenspoeld door al die namaak mensen die we te zien krijgen.
Eens.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:34 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
qua opvallendheid, ja
qua muziekstijl, nee
(is mijn mening maar)
dan neem je maar een andere baanquote:Op zondag 21 maart 2010 12:34 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Ja gewoon normaal doen! Zo kom je er wel in de muziekindustrie!Je begrijpt toch zelf ook wel dat haar unieke stijl (wat blijkbaar heel veel mensen aantrekt) de reden voor haar succes is.
Ik moet nog maar eens zien dat Lady Gaga uitstijgt boven het niveau van "I'm bluffing from my muffin" en muziek gaat maken zoals Michael en Prince dat konden doen.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:31 schreef Mylene het volgende:
Ik denk ook wel dat Lady Gaga past in het rijtje van Michael Jackson, Prince en Madonna.
quote:Op zondag 21 maart 2010 12:31 schreef Mylene het volgende:
ik snap jou echt nietquote:Op zondag 21 maart 2010 12:33 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nou het boeit me niet echt hoor wat iemand vindt of iets.Ik reageerde even op de trollen.
Klopt, ik ben er ook niet zo van en ik ben eigenlijk helemaal niet zo van popmuziek (Op GaGa en Christina Aguilera na) waar dit vaak voorkomt, maar ik vind dat ze het goed doet in dit spreekt me wel aan. Niet zo standaart huppelkut zoals Britney Spears. Want ik denk als ze zo doorgaat dat ze eerder in het rijtje van MJ past.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:30 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Ze kan goed zingen.
Ben je nou blij?![]()
Als ze nou eens goede muziek zou maken, in een alledaags kloffie, met een band, en haar haar zou laten voor wat het is (bruine krullen mensen, het is echt waar), en niet zo wanhopig alles uit de kast halen om maar aandacht te krijgen,
zou ik haar grootste fan zijn
Snap je nu een beetje hoe ik er tegenaan kijk? Ik hou van normale mensen, het hoeft allemaal niet zo opgetut van mij. Beter laat je jezelf gewoon zien hoe je bent, en als mensen dat niet accepteren zijn ze gehersenspoeld door al die namaak mensen die we te zien krijgen.
en nu snap ik je weer welquote:Op zondag 21 maart 2010 12:35 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Klopt, ik ben er ook niet zo van en ik ben eigenlijk helemaal niet zo van popmuziek (Op GaGa en Christina Aguilera na) waar dit vaak voorkomt, maar ik vind dat ze het goed doet in dit spreekt me wel aan. Niet zo standaart huppelkut zoals Britney Spears. Want ik denk als ze zo doorgaat dat ze eerder in het rijtje van MJ past.
Waarom dat dan weer niet, het boeit me niks wat iemand vind maar als iemand feiten gaat verdraaien naar onzin shit is het een ander verhaal.quote:
Ga jij nou maar met je wolvenshirt spelenquote:Op zondag 21 maart 2010 12:32 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Hij zegt toch juist VOOR het kutincident
Als je zo overdreven moet doen om het te halen in de muziekindustrie, doe het dan niet, en wordt muziekjuf ofzoquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 12:37 schreef NoahsKwark het volgende:
[..]
Ga jij nou maar met je wolvenshirt spelenje valt me lastig
Metal.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:38 schreef onearmedman het volgende:
Volgens mij bestaan de haters hier uit metal fans en jaloerse fatsige vrouwen.
Mr Cooper vindt haar wel goedquote:Op zondag 21 maart 2010 12:38 schreef onearmedman het volgende:
ik ben geen van beide,quote:Op zondag 21 maart 2010 12:38 schreef onearmedman het volgende:
Het gaat over deze videoquote:Op zondag 21 maart 2010 12:39 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Ik vind de vergelijkingen met Michael eigenlijk best kwalijk, zeker als ik bijvoorbeeld dat Video Phone opzet.
Hoe durven mensen dit soort crap te vergelijken met een artiest als Michael Jackson?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |