abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79400550
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:23 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Klopt, als iets onterecht is. Denk je dat een hater in dit Topic serieus kan reageren. Ze kan echt wel zingen hoor, als iemand zegt dat het niet zo is is diegene gewoon een troll omdat het een feit is.
Ze kan goed zingen.

Ben je nou blij?

Als ze nou eens goede muziek zou maken, in een alledaags kloffie, met een band, en haar haar zou laten voor wat het is (bruine krullen mensen, het is echt waar), en niet zo wanhopig alles uit de kast halen om maar aandacht te krijgen,

zou ik haar grootste fan zijn

Snap je nu een beetje hoe ik er tegenaan kijk? Ik hou van normale mensen, het hoeft allemaal niet zo opgetut van mij. Beter laat je jezelf gewoon zien hoe je bent, en als mensen dat niet accepteren zijn ze gehersenspoeld door al die namaak mensen die we te zien krijgen.
pi_79400591
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:29 schreef NoahsKwark het volgende:

[..]

Ja van die zeikerds die blijven beweren dat ze een pik heeft nu bewijst ze het tegendeel en is het ineens een hoer
Sowieso, iemand pakken op het feit dat ze misschien een pik heeft.

Ik hou er ook niet zo van, iemand die de aandacht naar zich haalt door maar de meest vreemde pakjes aan te trekken, maar blijkbaar werkt het wel. Dus het is gewoon een slimme strategie geweest. Raar, maar slim.

Men wil gechoqueerd blijven worden, dat is interessant.
  zondag 21 maart 2010 @ 12:31:42 #103
16715 Mylene
*schatje*
pi_79400598
Ik denk ook wel dat Lady Gaga past in het rijtje van Michael Jackson, Prince en Madonna.
pi_79400644
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:29 schreef NoahsKwark het volgende:

[..]

Ja van die zeikerds die blijven beweren dat ze een pik heeft nu bewijst ze het tegendeel en is het ineens een hoer
Hij zegt toch juist VOOR het kutincident
pi_79400650
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:30 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

Ze kan goed zingen.

Ben je nou blij?
Nou het boeit me niet echt hoor wat iemand vindt of iets. Ik reageerde even op de trollen.
Roken is lekker
pi_79400695
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:31 schreef Mylene het volgende:
Ik denk ook wel dat Lady Gaga past in het rijtje van Michael Jackson, Prince en Madonna.
qua opvallendheid, ja

qua muziekstijl, nee

(is mijn mening maar)
pi_79400714
quote:

[..]

Ze kan goed zingen.

Ben je nou blij?

Als ze nou eens goede muziek zou maken, in een alledaags kloffie, met een band, en haar haar zou laten voor wat het is (bruine krullen mensen, het is echt waar), en niet zo wanhopig alles uit de kast halen om maar aandacht te krijgen,

Snap je nu een beetje hoe ik er tegenaan kijk? Ik hou van normale mensen, het hoeft allemaal niet zo opgetut van mij. Beter laat je jezelf gewoon zien hoe je bent, en als mensen dat niet accepteren zijn ze gehersenspoeld door al die namaak mensen die we te zien krijgen.
Ja gewoon normaal doen! Zo kom je er wel in de muziekindustrie! Je begrijpt toch zelf ook wel dat haar unieke stijl (wat blijkbaar heel veel mensen aantrekt) de reden voor haar succes is.
pi_79400721
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:34 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

qua opvallendheid, ja

qua muziekstijl, nee

(is mijn mening maar)
Eens.
pi_79400733
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:34 schreef onearmedman het volgende:

[..]

Ja gewoon normaal doen! Zo kom je er wel in de muziekindustrie! Je begrijpt toch zelf ook wel dat haar unieke stijl (wat blijkbaar heel veel mensen aantrekt) de reden voor haar succes is.
dan neem je maar een andere baan
  zondag 21 maart 2010 @ 12:35:45 #110
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_79400763
quote:
Ik moet nog maar eens zien dat Lady Gaga uitstijgt boven het niveau van "I'm bluffing from my muffin" en muziek gaat maken zoals Michael en Prince dat konden doen.

Op zich prima als je een entertainer kunt zijn, maar wat mensen als Prince en Michael anders maakte was dat ze dat ook nog eens konden backen met goede muziek.

Dat zie ik bij Gaga voorlopig nog niet gebeuren, ondanks het feit dat ze inderdaad wel KAN zingen.
pi_79400766
quote:
Iedereen zegt: kwark kwark kwark mattieeeee
pi_79400770
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:33 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Nou het boeit me niet echt hoor wat iemand vindt of iets. Ik reageerde even op de trollen.
ik snap jou echt niet
pi_79400771
quote:

[..]

Ze kan goed zingen.

Ben je nou blij?

Klopt, ik ben er ook niet zo van en ik ben eigenlijk helemaal niet zo van popmuziek (Op GaGa en Christina Aguilera na) waar dit vaak voorkomt, maar ik vind dat ze het goed doet in dit spreekt me wel aan. Niet zo standaart huppelkut zoals Britney Spears. Want ik denk als ze zo doorgaat dat ze eerder in het rijtje van MJ past.
Roken is lekker
pi_79400804
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:35 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

dan neem je maar een andere baan
Dat snap ik niet...
pi_79400807
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:35 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Klopt, ik ben er ook niet zo van en ik ben eigenlijk helemaal niet zo van popmuziek (Op GaGa en Christina Aguilera na) waar dit vaak voorkomt, maar ik vind dat ze het goed doet in dit spreekt me wel aan. Niet zo standaart huppelkut zoals Britney Spears. Want ik denk als ze zo doorgaat dat ze eerder in het rijtje van MJ past.
en nu snap ik je weer wel
pi_79400811
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:35 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

ik snap jou echt niet
Waarom dat dan weer niet, het boeit me niks wat iemand vind maar als iemand feiten gaat verdraaien naar onzin shit is het een ander verhaal.
Roken is lekker
pi_79400815
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:32 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

Hij zegt toch juist VOOR het kutincident
Ga jij nou maar met je wolvenshirt spelen je valt me lastig
pi_79400841
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:36 schreef onearmedman het volgende:

[..]

Dat snap ik niet...
Als je zo overdreven moet doen om het te halen in de muziekindustrie, doe het dan niet, en wordt muziekjuf ofzo
pi_79400848
Volgens mij bestaan de haters hier uit metal fans en jaloerse fatsige vrouwen.
pi_79400858
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:37 schreef NoahsKwark het volgende:

[..]

Ga jij nou maar met je wolvenshirt spelen je valt me lastig
pi_79400867
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:38 schreef onearmedman het volgende:
Metal.
Roken is lekker
  zondag 21 maart 2010 @ 12:39:23 #122
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_79400890
Ik vind de vergelijkingen met Michael eigenlijk best kwalijk, zeker als ik bijvoorbeeld dat Video Phone opzet.

Hoe durven mensen dit soort crap te vergelijken met een artiest als Michael Jackson?
pi_79400898
quote:
Mr Cooper vindt haar wel goed
pi_79400928
quote:
ik ben geen van beide,
ik ben een rock fan en ik ben niet dik en ik zie hier niks om jaloers op te zijn

maar laat maar zitten, word een beetje moe van dit
pi_79400937
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:39 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Ik vind de vergelijkingen met Michael eigenlijk best kwalijk, zeker als ik bijvoorbeeld dat Video Phone opzet.

Hoe durven mensen dit soort crap te vergelijken met een artiest als Michael Jackson?
Het gaat over deze video
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')