quote:Op zondag 21 maart 2010 21:41 schreef J0ttem het volgende:
LadY GAgA iS HeUL GoED HoOwr!!11
Ze DurFt TenMinStE AnDErS tE zIjN! KiJk maAr HoE Ze DoEt iN HaAr CLIps!
DaT iS KeI GewAagD eN GedUrfD hOoWR!W@7 1z 3r m37 j3 t03tzu|\|80rd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:41 schreef J0ttem het volgende:
LadY GAgA iS HeUL GoED HoOwr!!11
Ze DurFt TenMinStE AnDErS tE zIjN! KiJk maAr HoE Ze DoEt iN HaAr CLIps!
DaT iS KeI GewAagD eN GedUrfD hOoWR!
John Denver...quote:Op zondag 21 maart 2010 23:00 schreef snakelady het volgende:
Deze discussie neemt een beetje bizarre vormen aan, wat kunnen mensen gedreven zijn in hun mening over een popsterretje, zowel negatief als positief.
Ja, ik vind gaga leuk, ben overigens geen breezersletje, al iets te oud voor ook, hou van verschillende soorten muziek Rock, club, pop enz.
Momenteel heb ik een CD met jaren 80 rock in de auto, heerlijk!
Kan overigens wel ook van John Denver genieten, als je die niet kent ben je of heel jong of een cultuurbarbaar.![]()
Denk overigens wel dat vooral jonge mensen zich genoodzaakt voelen om zich aan een bepaalde muziekstroming te houden.
Dat is jammer, er zijn zoveel smaken in muziek en clips, als ik iets mooi vind vind ik het mooi, wie of wat het ook zingt of hoe diegene beroemd is geworden maakt me dan ook echt niks uit.
Dat dus, op John Denver en het jaren 80 cd'tje naquote:Op zondag 21 maart 2010 23:00 schreef snakelady het volgende:
Deze discussie neemt een beetje bizarre vormen aan, wat kunnen mensen gedreven zijn in hun mening over een popsterretje, zowel negatief als positief.
Ja, ik vind gaga leuk, ben overigens geen breezersletje, al iets te oud voor ook, hou van verschillende soorten muziek Rock, club, pop enz.
Kan overigens wel ook van John Denver genieten, als je die niet kent ben je of heel jong of een cultuurbarbaar.![]()
Denk overigens wel dat vooral jonge mensen zich genoodzaakt voelen om zich aan een bepaalde muziekstroming te houden.
Dat is jammer, er zijn zoveel smaken in muziek en clips, als ik iets mooi vind vind ik het mooi, wie of wat het ook zingt of hoe diegene beroemd is geworden maakt me dan ook echt niks uit.
Heb er geen CD's van ofzo, maar als het op de radio komt laat ik het staan, maar ben er een beetje mee opgegroeid dus misschien is dat het.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:58 schreef mrSPLIFFY het volgende:
John Denver...![]()
Damnn ik moet er echt ff van bijkomen dat er uberhaubt mensen onder de 60 zijn die dat diggen
Mee eens.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:00 schreef snakelady het volgende:
Elke gek z'n gebrek zullen we maar zeggen dan hequote:Op maandag 22 maart 2010 12:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Heb er geen CD's van ofzo, maar als het op de radio komt laat ik het staan, maar ben er een beetje mee opgegroeid dus misschien is dat het.
zal het niet verder vertellen.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:07 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Elke gek z'n gebrek zullen we maar zeggen dan he
Ik ben groot SLAYERRRRR fan...
Maar heb ook wel eens Mariah Carey hard aan in de auto sshhhhht
Met het verschil dat Madonna een lekker wijf is. Nog steeds.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:44 schreef Mylene het volgende:
Lady Gaga is gewoon de nieuwe Madonna van deze tijd.
je valt in herhaling..quote:Op maandag 22 maart 2010 13:42 schreef Schenkstroop het volgende:
D'r muziek klinkt als een slechte Makeup commercial.
NEE.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Met het verschil dat Madonna een lekker wijf is. Nog steeds.
quote:Op maandag 22 maart 2010 13:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Met het verschil dat Madonna een lekker wijf is. Nog steeds.
ja maar madonna ben ik ook al geen fan vanquote:Op maandag 22 maart 2010 13:44 schreef Mylene het volgende:
Lady Gaga is gewoon de nieuwe Madonna van deze tijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |