quote:Op zondag 21 maart 2010 15:00 schreef Schenkstroop het volgende:
Ze wil provoceren hoe gekker hoe beter. krijgt ze de media over dr heen gaat ze zileig doen en een nummer schirjven
stel dat de hele wereld vol met gagas zat he. en gaga's acties niemand meer zou verbazen, wedden dat ze zij dan gefrustreerd zou raken? ze doet het er gewoon om. gaat ze een nummer schirjven
dat mensen zo kicken op die commerciele onzin weetjeik noem het de commerciele power-feminisme.
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:25 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Als de hele wereld vol 'GaGa's' zou zijn, zou zij juist anders zijn dan de rest, net zoals ze nu is.
Zeg TS, dit is jouw topic, moet je hem niet redden? Je loopt steeds ja te knikken op alles wat Schenkstroop zegt, maar verder voeg je niks toe aan dit.quote:
kijk nog eens even goed schatquote:Op zondag 21 maart 2010 18:48 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Zeg TS, dit is jouw topic, moet je hem niet redden? Je loopt steeds ja te knikken op alles wat Schenkstroop zegt, maar verder voeg je niks toe aan dit.
Maar dat jij hier post is toch genoeg reden om het topic in leven te houden hihiquote:Op zondag 21 maart 2010 18:48 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Zeg TS, dit is jouw topic, moet je hem niet redden? Je loopt steeds ja te knikken op alles wat Schenkstroop zegt, maar verder voeg je niks toe aan dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suk is een baaz.
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:56 schreef ClaudeKelly het volgende:
[..]
Maar dat jij hier post is toch genoeg reden om het topic in leven te houden hihi![]()
Kusje anoniempjeja en ik ben de TS nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...quote:Op zondag 21 maart 2010 18:59 schreef ClaudeKelly het volgende:
[..]
En ze maakt je zomaar uit voor TS ?![]()
Het gore lef !
Reporten die hap
ik sluit me alleen maar aan bij de mensen die zo denken als ikquote:Op zondag 21 maart 2010 19:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Oh. Ik zie het. Je eigen topic liep niet, dus ga je hier maar verder.
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:04 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
ik sluit me alleen maar aan bij de mensen die zo denken als ik
Mensen die Gaga verdedigen tot en metquote:
Wat ben ik blij dat ik jou niet irl ken, mijn god.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:07 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
mooi gesproken.
hier heb je nog een vis.
[ afbeelding ]
liever een cavia dan? heb er nog eentje hier en wil er graag vanafquote:Op zondag 21 maart 2010 19:37 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik jou niet irl ken, mijn god.
Lady gaga en gaaf in een zin.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:54 schreef Marouska het volgende:
Ben ik de enige die deze clip wel gaaf vindt?![]()
Ik bedoel, het is een soort van natural born killers meets oz meets tarantino meets balenciaga meets chanel meets een shitload lsd.
Nee, ik ben verliefd op de clip.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:54 schreef Marouska het volgende:
Ben ik de enige die deze clip wel gaaf vindt?![]()
Ik bedoel, het is een soort van natural born killers meets oz meets tarantino meets balenciaga meets chanel meets een shitload lsd.
Linux.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:33 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
zeg niet dat je een linux user bent
http://www.marvelousmanboobs.com/b/linux
Pff, volgens mij heb jij geen idee wat de dingen waren die ik net opnoemde.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:57 schreef ClaudeKelly het volgende:
[..]
Lady gaga en gaaf in een zin.
Wat klopt hier niet
Ik vind alleen het liedje zo storend... Klopt echt niet met de beelden. Dik jammer.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, ik ben verliefd op de clip.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |