quote:Op woensdag 14 april 2010 20:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, 26 april is de volgende.Al iets bekend over een eventuele seizoen 4?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Twee weken...quote:Op zondag 25 april 2010 13:16 schreef pberends het volgende:
Zo eindelijk... was het 2 maanden ofzo?
Alsjeblieft niet zeg, dat hebben we nu wel genoeg gehad.quote:Op zondag 25 april 2010 17:10 schreef Sasman het volgende:
Hopelijk kotm er een seizoen 4...Maar dan hoop ik eigenlijk dat Chuck een lief vind die voor meerdere afleveringen kan dienen en dat Sarah Chuck moet proberen terug te winnen...Ofzoiets
Mee eens. Ben er nou klaar mee met dat hele achtervolging..quote:Op zondag 25 april 2010 17:54 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg, dat hebben we nu wel genoeg gehad.
De Generaalquote:Op zondag 25 april 2010 22:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik zou het leuk vinden als Chuck en Sarah nu gewoon een item blijven een tijdje. TIjd voor Casey om aan de vrouw te gaan.
Dat gevoel heb ik jammer genoeg ook...quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is wel een beetje klaar ja, het waren drie mooie seizoenen en het is hopen op een leuk einde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want in comedy-series kan niemand doodgaan? Heb jij Emmet nog gezien de laatste tijd?quote:Op woensdag 28 april 2010 08:20 schreef Jivis het volgende:
Ze gaan volgende week uiteraard weer verder met het Ring verhaal. Dit was een filler om de relatie van Sarah en Chuck even vast te pinnen.
Opzich is er wel een manier om het verhaal te vervolgen: een van de hoofdpersonages laten sterven. Maar dan is het comedy element een beetje weg natuurlijk.
Als ze bijvoorbeeld Sarah of Ellie zouden afmaken blijft er voor Chuck/Casey/Morgan weinig te lachen over lijkt me. Emmet was slechts een bijpersonage.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Want in comedy-series kan niemand doodgaan? Heb jij Emmet nog gezien de laatste tijd?
Ja, ik dacht een paar keer ook van: "Hallo, dit is echt niet in Europa."quote:Op woensdag 28 april 2010 13:08 schreef epicbeardman het volgende:
Wat vielen die scene's op zeg die met de computer waren gemaakt op zeg
Beter kan het niet ivm budget lijkt me.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:08 schreef epicbeardman het volgende:
Dat zal ik allemaal wel gemist hebben, welke scenes gaat het om?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:08 schreef epicbeardman het volgende:
Verbazingwekkend.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:26 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, ik dacht een paar keer ook van: "Hallo, dit is echt niet in Europa."
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:12 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Dat zal ik allemaal wel gemist hebben, welke scenes gaat het om?
die op de trein vallen nog wel mee, maar kijk eens vanaf 26:00 mins, iig de 720p versie dan en ook het stukje op 27:02 maar achja.. sarah in lingerie maakt dat allemaal goedquote:Op woensdag 28 april 2010 14:34 schreef Professional het volgende:
De scene`s in de trein zeker? Op het moment dat Sarah de telefoon weggooit ziet het er nep uit.
Jack Bauer heeft net zo'n rugzak in de nieuwe 24quote:Op donderdag 29 april 2010 08:25 schreef dapluiz het volgende:
Morgan die de trein in wil stappen met die mega rugzak
quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vampire Weekend - Holiday
En Captain Awesome en Ellie subtiel uit de serie geschreven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |