Jij denkt dat een top-CIA'er niet kan liegen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:05 schreef Tazmaniac het volgende:
hoe kan Beckman nou niet weten dat Sarah die vrouw ombracht?
Oh kom op, Lester en Jeff dragen juist bij aan de variatie in de serie, als ik alleen maar spy gebeuren wil zien ga ik wel Bourne/Bond bekijkenquote:Op zondag 4 april 2010 21:50 schreef Ritmo het volgende:
Kan Lester niet een keer heel veel pijn gaan hebben? Ik wil hem gemarteld zien worden en daarna uit de serie zien verdwijnen met nog meer pijn.
Wat? Lester is echt megavetquote:Op zondag 4 april 2010 21:50 schreef Ritmo het volgende:
Kan Lester niet een keer heel veel pijn gaan hebben? Ik wil hem gemarteld zien worden en daarna uit de serie zien verdwijnen met nog meer pijn.
Geniaal stukje inderdaad!quote:[b]Op dinsdag 6 april 2010 13:05 schreef
Cancel air support, cancel tactical. And the tank, cancel the tank!
Dankje!quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:19 schreef Symer het volgende:
Nee, nu eerst 3 weken pauze. Daarna de laatste 6 afleveringen.
Ik heb daar inderdaad ook zo mijn bedenkingen bij... Dat zou het karakter Morgan niet ten goede komen volgens mij.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:44 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het maar stom dat Morgan nu bij het team hoort.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:38 schreef Etcetera het volgende:Toffe aflevering
Ben benieuwd wat ze verder nog gaan doen dit seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooralsnog vaart het personage van Morgan er anders prima bij. Bovendien is er nu Chuck meer 'pro' wordt best plaats voor wat 'klungeligheid´ in team Bartowski.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:27 schreef Ludootje het volgende:
Yay voor Chuck en Sarah!About time he got lucky.
[..]
Ik heb daar inderdaad ook zo mijn bedenkingen bij... Dat zou het karakter Morgan niet ten goede komen volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |