quote:29 April 2010,
While “Chuck” hasn’t been given the official thumbs-up for season four yet, producer Chris Fedak is operating under the optimistic assumption that there will be more spy-work in the future for Team Bartowski.
Fedak tells Zap2It that he’s currently working on stories for a fourth season should NBC give the series a green light. He adds that he’s optimistic about the series’ chances of survival. “We’re still waiting on NBC to make a decision,” he said. “I’m not a person who walks around with a great deal of confidence – I have a great deal of neuroses and anxieties, sure. But we feel good – we have a great relationship with NBC and Warner Bros.”
NBC may not reveal its plans for “Chuck” until the NBC upfronts in May, but until then fans can revel in the last few episodes of season three–or as the team is calling them “season 3.1″
Interessant idee! Dat lijkt me inderdaad een goede manier om het verhaal een toffe wending te geven.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:26 schreef Dizer het volgende:
Toffe aflevering
Zijn Elly & Awesome nou weg? Of doen ze misschien een flash foreward jaar later of zo?
Was een hoop wikken en wegen en uiteindelijk werd het toch maar Afrika met wat I love you's.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:23 schreef Sasman het volgende:
Ben ik trouwens de enige of waar is er ooit verteld dat ze weg gingen?
Devon liet Ellie toch die job aanvaardde in da ziekenhuis? dus?
Waarom is een HDTV niet boeiend?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat we veel dingen in HD-kwaliteit kunnen kijken is pas sinds enkele jaren zo. Sterker nog: veel media (zoals uitzendingen op de Nederlandse tv) zijn niet eens in HD-kwaliteit. Er is nog een lange weg te gaan. Een full HD tv is idd niet boeiend, maar wel dat uitzendingen in HD zijn.
Een full HD-tv is niet boeiend meer in de zin dat dat toch de minimale standaard is tegenwoordig. UITERAARD moet je een full HD-tv kopen als je een nieuwe koopt, en het liefst met ingebouwde CI+module, zodat je met een smartcard van Ziggo/Caiway direct digitaal HDtv kan kijken.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:40 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Waarom is een HDTV niet boeiend?
Pure interesse, ben namelijk op zoek naar een nieuwe tv!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:04 schreef Johnny Blaze het volgende:
Het gaat wel weer los hoor, nu the Ring iets met Ellie en Awesome wil.Dacht ik al wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
Leuk; moet je dat perse verkondigen? mij en zeker ook andere in dit topic boeit het niet.quote:
ik ben het met je eens, altijd van die gare zeiver shit. De intro blijft uiteraard wel relax, daarvoor zit ik t geluid altijd even wat harderquote:
Ik vind het ook stukken minder worden.. Hopen dat de schrijvers wat meer inspiratie krijgen voor een eventueel seizoen 4.quote:
hij heeft het over de soundtrackquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:00 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Ik vind het ook stukken minder worden.. Hopen dat de schrijvers wat meer inspiratie krijgen voor een eventueel seizoen 4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |