quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:05 schreef Marouska het volgende:
Deze frikkin kick ass legging:
[ afbeelding ]
legging vd WE. Schaar vd Hema.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:32 schreef Beautiful__Disaster het volgende:
[..]
![]()
Waar heb je die vandaan??
quote:
Een vriend van mij heeft 'm beknipt, terwijl ik 'm aanhad. Denk dat je anders scheef kan gaan. Maar misschien dat 't wel kan.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:11 schreef don-diablo het volgende:
[..]! Heb je zeker pas in lopen knippen toen je het aan had gedaan lijkt me.
Dat en denk dat ie dan kan doorscheuren als je em aantrekt als je er van te voren in hebt lopen knippen. Vind het origineelquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:16 schreef Marouska het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft 'm beknipt, terwijl ik 'm aanhad. Denk dat je anders scheef kan gaan. Maar misschien dat 't wel kan.
doorscheuren doet het niet, het is best pittig materiaal, was een goed scherpe schaar voor nodig.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:22 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat en denk dat ie dan kan doorscheuren als je em aantrekt als je er van te voren in hebt lopen knippen. Vind het origineel
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:18 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jasje, top, jeans & petje - allemaal H&M
Sneakers - Reebok Pro Legacy Mid
Ik vind zo'n petje te ver gaan, zo onvrouwelijk. Word zo overdreven, al helemaal met oorringen. Die Reeboks vind ik wel echt heerlijk.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:18 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het regent buiten en mn paraplu past niet bij mn outfitquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:28 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ik vind zo'n petje te ver gaan, zo onvrouwelijk. Word zo overdreven, al helemaal met oorringen. Die Reeboks vind ik wel echt heerlijk.
Ik heb pastelkleurige sneakers aan en sjaal in dezelfde kleuren, maar een rood/groen/blauw geruite parapluquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:48 schreef MilanILF het volgende:
Je paraplu matchen bij je outfit? Sorry
Je moet juist niet alles matchen Leoquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:50 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik heb pastelkleurige sneakers aan en sjaal in dezelfde kleuren, maar een rood/groen/blauw geruite paraplu![]()
No way, daarmee ga ik de straat echt niet op
en horlogequote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je moet juist niet alles matchen LeoVoor de rest toffe sneakers en jasje!
'Onvrouwelijk' betekent niet perse 'mannelijk' hoor.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:43 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Het regent buiten en mn paraplu past niet bij mn outfit
Sowieso, petjes en mutsjes zijn chill en ik zie er vrouwelijk genoeg uit om niet voor een dude door te gaan lijkt me
Woman! Dat is juist mn signature style, ik heb nooit iets aan wat niet matchedquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je moet juist niet alles matchen Leo![]()
Ohja hoe kan ik dat vergeten, ik heb hetzelfde horloge, alleen Leo staat het beter!quote:
Mens, grow up.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:18 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:23 schreef Beauregard het volgende:
Mens, grow up.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:05 schreef Marouska het volgende:
Deze frikkin kick ass legging:
[ afbeelding ]
precies, jij hebt erg duidelijk aanwezig vrouwelijke rondingen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:43 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Sowieso, petjes en mutsjes zijn chill en ik zie er vrouwelijk genoeg uit om niet voor een dude door te gaan lijkt me
Ik vind je petje je leuk staanquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:43 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Je armen lijken andersom te zitten, het lijkt alsof ik naar je rug kijkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik vind je petje je leuk staan![]()
Mijn outfit ziet er stom uit op de foto's, maar geen zin om een goede foto te maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat lul jij nou weerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je armen lijken andersom te zitten, het lijkt alsof ik naar je rug kijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |