ja dat kan, alleen ziet m'n achterkant er toch wat anders uitquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zie de eerst foto dan, het kan net zo goed de achterkant zijn toch
Pics?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
ja dat kan, alleen ziet m'n achterkant er toch wat anders uit
Ja ik moest ook even 2 keer naar de foto kijken voor ik snapte hoe het zat. Wel leuk bont gilet heb hem ook!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je armen lijken andersom te zitten, het lijkt alsof ik naar je rug kijk
Dat is denk ik doordat het suede is? en daar het licht op schijnt.. dan lijkt het alsof dat truitje in een soort rok gestopt isquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:05 schreef seto het volgende:
Het lijkt net alsof je een hele dikke bobbel onder je rokje hebt, maar misschien komt dat door hoe je staat.
Ik zie het ook hoor.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je armen lijken andersom te zitten, het lijkt alsof ik naar je rug kijk
Nu overschat je me toch echt 'n beetje.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:33 schreef TC03 het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Ik geloof dat je Gordon Ramsay wel gewoon uit de vergelijking had kunnen schrappen hoor.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:33 schreef TC03 het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik vind je petje je leuk staan![]()
Mijn outfit ziet er stom uit op de foto's, maar geen zin om een goede foto te maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat geval op de 2e foto vind ik echt niks.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik vind je petje je leuk staan![]()
Mijn outfit ziet er stom uit op de foto's, maar geen zin om een goede foto te maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Normaal ben ik het wel met je eens , maar deze keer niet.quote:
ben zo benieuwd wat voor gezicht hier achter schuilgaatquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:50 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
Snertfoto. Spijkeroverhemd Mango, rok H&M, schoenen dr. Adams.
hoezo...? Wat denk je zelf? (just curious, vraag me af wat voor gezicht mensen zich voorstellen bij bepaalde kledingstijlen)quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:53 schreef appelsjap het volgende:
[..]
ben zo benieuwd wat voor gezicht hier achter schuilgaat
wederom dat leuke jurkje en schoenen. Tof zo met dat spijkerbloesjequote:Op woensdag 31 maart 2010 20:50 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
Snertfoto. Spijkeroverhemd Mango, rok H&M, schoenen dr. Adams.
merciquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:30 schreef don-diablo het volgende:
[..]
wederom dat leuke jurkjerokje en schoenen. Tof zo met dat spijkerbloesje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |