En terecht.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:36 schreef Breekfast het volgende:
Peter wil het weer over Wilders hebben
En weer zo lekker kort en bondigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:43 schreef Xenomaniac het volgende:
Goh, wat een fijn en duidelijk verhaal van Marc-Marie.
Peter is ook een baasquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:46 schreef Adelante het volgende:
Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik
Peter Ik de Vries
Hooguit omdat ie Susan Smit neuktquote:
Hij is wel geraadpleegdquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:49 schreef cobain1994 het volgende:
Peter is gefrustreerd dat hij geen live verslag mocht doen..
Ze hebben Peter als eerste gebeld over wat ze moesten doen.quote:
Dertien in een dozijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:00 schreef Paul het volgende:
Er zit echt zoeeeeeeen lekker blondje rechts achter Matthijs ik zou haar wel geven
En een anders legitimatie gaat brengen en je eigen ook nog vergeetquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:02 schreef Ambrosius het volgende:
Hoe dom ben je dan als je weet dat je naar de wouten gaat en dan zonder licht gaan rijden.
wat een stakkerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:02 schreef Ambrosius het volgende:
Hoe dom ben je dan als je weet dat je naar de wouten gaat en dan zonder licht gaan rijden.
Het zijn de hoogtepunten van de maand, niet raar dus.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:06 schreef UncleSam het volgende:
Wat raar die fragmenten van DTVDD zijn allemaal herhalingen?
Dit is ook een maand overzichtquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:06 schreef UncleSam het volgende:
Wat raar die fragmenten van DTVDD zijn allemaal herhalingen?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:02 schreef Ambrosius het volgende:
Dit trekt wat duizenden SBS kijkers, slim van de varaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:13 schreef Dichtpiet. het volgende:
jemig wat kan ons de inbraak van Gerard Joling schelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |