Hm dan moet ik misschien beter zoekenquote:Op zondag 21 maart 2010 21:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Haha, Volgens mij hebben alle Douglas winkels ze wel, ik heb ze tot nu toe overal gezien
Heeeerlijk kleurtjequote:Op zondag 21 maart 2010 21:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hm dan moet ik misschien beter zoekenZal ik m'n joggingsbroek aandoen? Dan kijken ze me vast de winkel uit lol
picspam:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Guess who?
mooi! Mss en daph ook mooi!quote:Op zondag 21 maart 2010 21:38 schreef Esje-lief het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een nieuw kleurtje...seduce me...
Voor structureel kan ik verder niks aanbevelen denk ik.. Ja misschien een nagelverharder, maar ze zegt dat haar nagels al hard zijn..quote:Op zondag 21 maart 2010 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij zoekt BE een structurele oplossing... Niet dat ik die weet helaas
Oh, dus dat doen ze overal?? Vind het altijd zo´n verschrikkelijke winkel hier!! Als ik er netjes bijloop, keurig in de make-up, mooie kleren enz enz enz lachen ze altijd vriendelijk naar me en komen ze direct op je af om te helpen, maar als ik eens in mijn joggingbroek, uggs, hooded sweater, make-up loos de winkel in kom, word ik echt weggekeken.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:40 schreef Daph_ het volgende:
Hm dan moet ik misschien beter zoekenZal ik m'n joggingsbroek aandoen? Dan kijken ze me vast de winkel uit lol
bestaan er ook nagelverzachters?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Voor structureel kan ik verder niks aanbevelen denk ik.. Ja misschien een nagelverharder, maar ze zegt dat haar nagels al hard zijn..
Haha misschien nagelolie die je nagels wat versoepeld?quote:
ja, dat draag je toch ook niet buitenshuis?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:44 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh, dus dat doen ze overal?? Vind het altijd zo´n verschrikkelijke winkel hier!! Als ik er netjes bijloop, keurig in de make-up, mooie kleren enz enz enz lachen ze altijd vriendelijk naar me en komen ze direct op je af om te helpen, maar als ik eens in mijn joggingbroek, uggs, hooded sweater, make-up loos de winkel in kom, word ik echt weggekeken.
ja aan zoiets zat ik ook te denkenquote:Op zondag 21 maart 2010 21:48 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Haha misschien nagelolie die je nagels wat versoepeld?
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat draag je toch ook niet buitenshuis?
Laat ons meestarenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:03 schreef Nune het volgende:
Vandaag toen ik op stage was kwamen Snkr en Romika langs, want die waren in de buurt, om lakjes af te geven. En nu zit ik lekker heel gelukzalig te staren ernaar.
Ja thuis op de bank ja!quote:Op zondag 21 maart 2010 21:53 schreef mirannie het volgende:
[..]
haha, niet dagelijks, maar soms is het best lekker
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja thuis op de bank ja!![]()
Nee gek, moet iedereen zelf weten, ik zou het alleen zelf niet kunnen... zou echt het gevoel hebben dat ik in m'n pyjama liep
Glamwaardigquote:
Wat is dat tof gemaakt zeg!quote:Op maandag 22 maart 2010 08:27 schreef Stormqueen het volgende:
Goedemorgen lakoholica's!
Look what we've made!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het heeft m'n lief bijna zijn duim gekost, maar het resultaat mag er wezen
Er zullen er nog twee volgen en die worden als lades straks in onze ensuite geklikt. Voor werkinstructies mag u pm-men
Gaaaf! Dat wil ik ook wel xD, mijn vriend maakt alleen een kralenkastje voor mijquote:Op maandag 22 maart 2010 08:27 schreef Stormqueen het volgende:
Look what we've made!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zullen er nog twee volgen en die worden als lades straks in onze ensuite geklikt. Voor werkinstructies mag u pm-men
Pwettyquote:Op maandag 22 maart 2010 08:27 schreef Stormqueen het volgende:
Look what we've made!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
perfect!quote:Op maandag 22 maart 2010 08:27 schreef Stormqueen het volgende:
Look what we've made!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op maandag 22 maart 2010 08:27 schreef Stormqueen het volgende:
Look what we've made!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaaaaaaf!!quote:Op maandag 22 maart 2010 08:27 schreef Stormqueen het volgende:
Look what we've made!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In my back pocket!quote:Op maandag 22 maart 2010 10:07 schreef zoeperzazke het volgende:
Gaaaaaf SQ! Welke oranje OPI heb je?
Zou bijna willen zeggen dat dat wel een stukje duim waard wasquote:Op maandag 22 maart 2010 08:27 schreef Stormqueen het volgende:
Look what we've made!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er echt geweldig uit queeny!quote:Op maandag 22 maart 2010 08:27 schreef Stormqueen het volgende:
Look what we've made!
[ plaatje ]
[ plaatje ]
Wanneer gaat ze vragen om hoge hakken?quote:Op maandag 22 maart 2010 10:49 schreef Sjeen het volgende:
SQ, doe mij dat vriendjeWel naast die van mij, want die koopt nagellak voor me
En Isa was heel blij met de complimentjes over haar Hello Kitty nagellakZe is nu met gelakte nagels en lipgloss op naar school, want ze zit natuurlijk al in groep 2
hahaquote:Op maandag 22 maart 2010 10:49 schreef Sjeen het volgende:
SQ, doe mij dat vriendjeWel naast die van mij, want die koopt nagellak voor me
En Isa was heel blij met de complimentjes over haar Hello Kitty nagellakZe is nu met gelakte nagels en lipgloss op naar school, want ze zit natuurlijk al in groep 2
er passen tussen de 48 en 60 lakjes per lade in. Dus dat haal ik welquote:Op maandag 22 maart 2010 11:06 schreef samsuus het volgende:
SQ wat ontzettend gaaf! Echt super mooi gemaakt.
Maar heb je wel genoeg aan 3 laatjes?
Ken je het schoenenmerk Lelli Kelly, zo niet google maar eens, daar wordt wat om gezeurd hierquote:Op maandag 22 maart 2010 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wanneer gaat ze vragen om hoge hakken?
Ah, die had mijn dochter ook toen ze 6 wasquote:Op maandag 22 maart 2010 11:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ken je het schoenenmerk Lelli Kelly, zo niet google maar eens, daar wordt wat om gezeurd hier
oh ja ik ken het, de gruwel ende horrorquote:Op maandag 22 maart 2010 11:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ken je het schoenenmerk Lelli Kelly, zo niet google maar eens, daar wordt wat om gezeurd hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |