Glamwaardigquote:
Wat is dat tof gemaakt zeg!quote:Op maandag 22 maart 2010 08:27 schreef Stormqueen het volgende:
Goedemorgen lakoholica's!
Look what we've made!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het heeft m'n lief bijna zijn duim gekost, maar het resultaat mag er wezen
Er zullen er nog twee volgen en die worden als lades straks in onze ensuite geklikt. Voor werkinstructies mag u pm-men
Gaaaf! Dat wil ik ook wel xD, mijn vriend maakt alleen een kralenkastje voor mijquote:Op maandag 22 maart 2010 08:27 schreef Stormqueen het volgende:
Look what we've made!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zullen er nog twee volgen en die worden als lades straks in onze ensuite geklikt. Voor werkinstructies mag u pm-men
Pwettyquote:Op maandag 22 maart 2010 08:27 schreef Stormqueen het volgende:
Look what we've made!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
perfect!quote:Op maandag 22 maart 2010 08:27 schreef Stormqueen het volgende:
Look what we've made!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op maandag 22 maart 2010 08:27 schreef Stormqueen het volgende:
Look what we've made!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaaaaaaf!!quote:Op maandag 22 maart 2010 08:27 schreef Stormqueen het volgende:
Look what we've made!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In my back pocket!quote:Op maandag 22 maart 2010 10:07 schreef zoeperzazke het volgende:
Gaaaaaf SQ! Welke oranje OPI heb je?
Zou bijna willen zeggen dat dat wel een stukje duim waard wasquote:Op maandag 22 maart 2010 08:27 schreef Stormqueen het volgende:
Look what we've made!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er echt geweldig uit queeny!quote:Op maandag 22 maart 2010 08:27 schreef Stormqueen het volgende:
Look what we've made!
[ plaatje ]
[ plaatje ]
Wanneer gaat ze vragen om hoge hakken?quote:Op maandag 22 maart 2010 10:49 schreef Sjeen het volgende:
SQ, doe mij dat vriendjeWel naast die van mij, want die koopt nagellak voor me
En Isa was heel blij met de complimentjes over haar Hello Kitty nagellakZe is nu met gelakte nagels en lipgloss op naar school, want ze zit natuurlijk al in groep 2
hahaquote:Op maandag 22 maart 2010 10:49 schreef Sjeen het volgende:
SQ, doe mij dat vriendjeWel naast die van mij, want die koopt nagellak voor me
En Isa was heel blij met de complimentjes over haar Hello Kitty nagellakZe is nu met gelakte nagels en lipgloss op naar school, want ze zit natuurlijk al in groep 2
er passen tussen de 48 en 60 lakjes per lade in. Dus dat haal ik welquote:Op maandag 22 maart 2010 11:06 schreef samsuus het volgende:
SQ wat ontzettend gaaf! Echt super mooi gemaakt.
Maar heb je wel genoeg aan 3 laatjes?
Ken je het schoenenmerk Lelli Kelly, zo niet google maar eens, daar wordt wat om gezeurd hierquote:Op maandag 22 maart 2010 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wanneer gaat ze vragen om hoge hakken?
Ah, die had mijn dochter ook toen ze 6 wasquote:Op maandag 22 maart 2010 11:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ken je het schoenenmerk Lelli Kelly, zo niet google maar eens, daar wordt wat om gezeurd hier
oh ja ik ken het, de gruwel ende horrorquote:Op maandag 22 maart 2010 11:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ken je het schoenenmerk Lelli Kelly, zo niet google maar eens, daar wordt wat om gezeurd hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |