abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79619530
AH zit al weken in het folderpakket van VSP hier...
pi_79619842
Hier ook, maar blijkbaar is het nu weer terug. Of misschien is het iets eenmaligs of zo.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 26 maart 2010 @ 19:22:19 #203
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79620303
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 18:34 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Dacht AH en C1000
Dan heb ik er dus 3
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_79620928
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 19:08 schreef gelestipjes het volgende:
Hier ook, maar blijkbaar is het nu weer terug. Of misschien is het iets eenmaligs of zo.
Heb jij em morgen wel dan?
  vrijdag 26 maart 2010 @ 19:39:31 #205
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_79621084
Wij hebben elke zaterdag minimaal 2. Da's echt kut.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_79621273
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 19:35 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Heb jij em morgen wel dan?
Ja, helaas wel. Ze wisten bij ons op de vestiging alleen nog niet of hij er nu wekelijks weer bij zou zitten of dat het gewoon voor 1 keer is.
pi_79622799
ik heb iig geen c1000, maar miss. AH dan ah die bundeltjes zijn iig wel mee te nemen... Geen Makro morgen gelukkig
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  vrijdag 26 maart 2010 @ 20:23:57 #208
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_79623215
Wij hebben poiesz tegenwoordig.
Nothing is what it seems
pi_79623238
Alleen C1000 hier.
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
pi_79623773
Ik heb echt in weken geen HAH meer gehad. Ik was 'de handigheid' waarlijk bijna verleerd, toen ik vandaag een of ander krantje als HAH had.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  vrijdag 26 maart 2010 @ 22:09:26 #211
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_79628283
Wat regent het hier zo lekker.. morgen.. het zal toch niet zo zijn
Net als vorige week zaterdag.
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_79630999
Hmm geen idee hoeveel HAH we hier morgen hebben. Weet wel dat er volgende week alleen op dinsdag 3x HAH is en op zaterdag c1000. Vet chill
pi_79636439
Gelukkig geen regen vandaag, wel AH HAH
Out for my own, to live my own way...
pi_79636592
'Morning
Heerlijk zonnetje hier
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  zaterdag 27 maart 2010 @ 10:12:05 #215
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_79637736
Hier moet de zon nog doorkomen, zo maar richting de markt om een deel van de boodschappen te halen.
pi_79638026
Begin ik wat vroeger, zijn de rode bakken te laat.. En het waterschap zit er ook bij, dus het is erg veel rode post. Plus die AH huis aan huis.. Lange dag vrees ik..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_79641905
Hier waren de bakken ook laat en AH HAH.

Even lunchen hoor, nog een halve wijk te gaan.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 13:27:16 #218
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_79641992
AH, Deen, C1000

pi_79642028
Knuffel?
pi_79642895
Ik had vandaag brieven van Waterschap Brabantse Delta die letterlijk ieder huis in mijn wijk kreeg. Dus de HAH maakte niet veel uit vandaag.
pi_79643584
Niet zo veel post, wel veel HAH.

En ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgen, maar elke keer als er weinig post is, staat alles verkeerd op volgorde gesorteerd.... moest ik dus nog elke keer teruglopen. Dus normale tijd er over gedaan vandaag. Je zou denken hoe minder post er is hoe minder snel je fouten kunt maken met sorteren...
  zaterdag 27 maart 2010 @ 14:38:14 #222
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_79643722
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:28 schreef MissSpooky het volgende:
Knuffel?
Nou.. van een Limburgse schone altijd
pi_79644227
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 14:38 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Nou.. van een Limburgse schone altijd
pi_79644417
Het was idd best rustig ondanks de 2 folders, was ook net iets na 12-en alweer klaar, en dat kwam eigenlijk alleen doordat de vrachtwagen met de blauwe en rode bakken van de middagtransjes een half uur te laat was, anders was ook voro 12-en klaar geweest
Maar vond het niet zo erg, iedereen stond wel gezellig met elkaar op zaal te praten en de chauffeur van de vrachtwagen staan uitlachen, omdat ie een paar rondjes om het kantoor heen gereden heeft
Hij weigerde namelijk achteruit te rijden met z'n wagen, terwijl dat de enige mogelijkheid is om bij ons te kunnen laden en lossen
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
pi_79645252
Wat een klotedag zeg, vandaag. Dubbele hah en behoorlijk veel post (oa van de Belastingdienst en het Waterschap), en ook redelijk wat plaatwerk. Ik vind dat Optivo trouwens een waardeloze methode. Ik zit de hele ochtend als een idioot te straten en te zetten, en nog loop ik anderhalf uur uit. Moest vanmorgen 6 wijken voorbereiden, en in totaal waren dat 17 blauwe bakken en 15 rode.

Ik heb nog pijn in mijn schouder van het zetten. Dit is toch geen werken meer? We lijken wel menselijke sorteermachines geworden, ipv postbodes. We zitten nog in de aanloopfase, dus ik hoop dat er nog wat aan te doen is, anders overweeg ik serieus om ander werk te gaan zoeken.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_79645603
Wat een vervelende formaat C1000 was het deze keer. Vind de vierkante versie veel handiger.
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 27 maart 2010 @ 16:47:02 #227
Maffe Fries
pi_79646668
Ik ben ook wel redelijk gesloopt nu na die 3 folders HAH. Had 3 tassen reclame en 4 met post. Heb 1 reclametas over de rest verdeeld, omdat ik anders een keer extra naar het depot moest. Deed er nu 20 minuten langer over dan vorige week
pi_79647913
Ik vond de HAH helemaal niet onhandig, AH en C1000 hier en het pakte prima vast. Verder héél weinig post hier, dus ik was bijna anderhalf uur eerder klaar dan de tijd die voor m'n wijken staat

Wat me wel opvalt is, hoe minder post er is, hoe meer fouten er zitten in de rode bakken.
pi_79649299
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 15:50 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Wat een klotedag zeg, vandaag. Dubbele hah en behoorlijk veel post (oa van de Belastingdienst en het Waterschap), en ook redelijk wat plaatwerk. Ik vind dat Optivo trouwens een waardeloze methode. Ik zit de hele ochtend als een idioot te straten en te zetten, en nog loop ik anderhalf uur uit. Moest vanmorgen 6 wijken voorbereiden, en in totaal waren dat 17 blauwe bakken en 15 rode.

Ik heb nog pijn in mijn schouder van het zetten. Dit is toch geen werken meer? We lijken wel menselijke sorteermachines geworden, ipv postbodes. We zitten nog in de aanloopfase, dus ik hoop dat er nog wat aan te doen is, anders overweeg ik serieus om ander werk te gaan zoeken.
Dit is inderdaad niet te doen, slechts 10 minuten buiten tijd met de voorbereiding, maar ik ben dan ook bek af, op onze vestiging lukt het alleen bij wijken met standaard weinig post (Moerwijk, Zuiderpark, Bouwlust/Vrederust), maar zodra je in DVG-en met veel post komt zijn de tijden ondoenlijk. Waarschijnlijk staat de basistijd wel goed (verhuiskaarten aantal adressen enz.), maar staat voor het zetten van poststukken te weinig tijd.
pi_79649808
quote:
Wat me wel opvalt is, hoe minder post er is, hoe meer fouten er zitten in de rode bakken.
Nou, ik had vandaag erg veel rode bakken (waterschap en vaccinatie), maar ook ontzettend veel HSM fouten. Ik kwam terug met een stapel van 20 brieven die verkeerd gesorteerd waren en ik dus niet meer kon bestellen.
Maar je hebt wel gelijk dat zoiets vaker gebeurd als er weinig post is. Hoe dat kan is me een raadsel, maar goed.
pi_79656114
Had vandaag veelste weinig HAH mee gekregen. Denk 46 stuks te kort. En een andere collega had weer 50 stuks over. Dat invullen van die groene briefjes helpt echt niet.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 23:14:06 #232
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_79657464
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 22:20 schreef Zipportal het volgende:
Had vandaag veelste weinig HAH mee gekregen. Denk 46 stuks te kort. En een andere collega had weer 50 stuks over. Dat invullen van die groene briefjes helpt echt niet.
Daarom doen we dat hier ook niet.

Iedereen eet en drinkt ook gewoon tijdens het sorteren
Wat niet meer mag
pi_79660249
Er is hier deze week een zaterdagwerker ontslagen omdat hij al een jaar de HAH niet bezorgt.

Controles worden hier nu superstreng, postbode plus en teamcoach gaan het dorp in en aanbellen bij mensen of de HAH is bezorgd. Zo niet, dan volgt ontslag op staande voet tenzij er een goede verklaring is. Daarom moeten wij altijd de briefjes nauwkeurig invullen.
pi_79660797
quote:
Op zondag 28 maart 2010 01:00 schreef xxiessiexx het volgende:
Er is hier deze week een zaterdagwerker ontslagen omdat hij al een jaar de HAH niet bezorgt.

Controles worden hier nu superstreng, postbode plus en teamcoach gaan het dorp in en aanbellen bij mensen of de HAH is bezorgd. Zo niet, dan volgt ontslag op staande voet tenzij er een goede verklaring is. Daarom moeten wij altijd de briefjes nauwkeurig invullen.
wat een actie, gewoon niet bezorgen

Hier hameren ze ook op die briefjes, dus ik lever ze altijd netjes in. Heb meestal 20-25 over, zo ook vandaag.

Wat een drukke dag, die stommme brieven van het waterschap waren idd bijna huis aan huis, maar kost wel weer veel meer tijd met zetten. Ik had uiteindelijk mijn 2 fietstassen vol, en dan nog 3 zakken nabreng. Vond de AH folder wel prima van formaat trouwens, was wel te doen. Was uiteindleijk om 4 uur klaar, 40 min. langer dan mijn normale uren maar ik heb ook nog wat andere wijken geholpen dus valt wel mee. Kan weer bij mijn minuren
  zondag 28 maart 2010 @ 10:41:04 #235
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_79664083
quote:
Op zondag 28 maart 2010 01:00 schreef xxiessiexx het volgende:

Bij ons zijn ze juist tamelijk laks. Bij ieder werkoverleg wordt er op gehamerd hoe belangrijk hah is, maar in de praktijk merk ik er weinig van. Als je hah tekort komt en je zet het op het briefje wordt er niets mee gedaan. Je zou verwachten dat het er dan de volgende dag bij zit, maar nee hoor. Ik ben dan nog zo plichtsgetrouw dat ik ook voor mezelf noteer wie er niet gehad heeft en ga het dan de volgende dag uit de oud-papier bak op het depot vissen (want er zijn ook mensen die altijd over houden), maar in feite is dat niet mijn taak.

De controles op hah-bezorging worden door Intomart gedaan (de TC en plus gaan bij ons althans niet zelf de wijk in), en omdat wij niet mogen weten wie de panelleden zijn, zeggen ze nooit precies waar er niet is bezorgd, alleen in welk postcodegebied.

Iemand ontslaan voor 1 niet bezorgde folder zou hier echt niet kunnen. Tenzij de bezorger in kwestie toegeeft niet bezorgd te hebben. Een enkele klacht van een klant, daar kun je geen ontslag op baseren. Hij/zij kan zoveel beweren, zeker toen er kortingsstickers in die folder zaten kwamen er zelfs klachten binnen van mensen die een nee/nee sticker hadden, of waarvan de postbode 100% zeker wist wel een folder bezorgd te hebben.

Als er nu heel veel klachten uit 1 specifieke wijk komen, dan gaan ze het wel onderzoeken en gaat de TC straatcontroles houden, en dan zou wel tot een ontslag kunnen leiden, en anders niet. En dat is maar goed ook.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  zondag 28 maart 2010 @ 11:38:23 #236
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_79664953
Belachelijk. Ik kon misschien 4-6 huizen van mijn redelijk grote wijk niet HAH bezorgen omdat ik te weinig mee kreeg. Het zou effe lekker zijn dat ik daarop word ontslagen.
pi_79666196
quote:
Op zondag 28 maart 2010 11:38 schreef Dionysiou het volgende:
Belachelijk. Ik kon misschien 4-6 huizen van mijn redelijk grote wijk niet HAH bezorgen omdat ik te weinig mee kreeg. Het zou effe lekker zijn dat ik daarop word ontslagen.
Nee dat maakt niet uit, als je maar opschrijft dat je daar HAH tekort had
pi_79666275
quote:
Op zondag 28 maart 2010 10:41 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Bij ons zijn ze juist tamelijk laks. Bij ieder werkoverleg wordt er op gehamerd hoe belangrijk hah is, maar in de praktijk merk ik er weinig van. Als je hah tekort komt en je zet het op het briefje wordt er niets mee gedaan. Je zou verwachten dat het er dan de volgende dag bij zit, maar nee hoor. Ik ben dan nog zo plichtsgetrouw dat ik ook voor mezelf noteer wie er niet gehad heeft en ga het dan de volgende dag uit de oud-papier bak op het depot vissen (want er zijn ook mensen die altijd over houden), maar in feite is dat niet mijn taak.

De controles op hah-bezorging worden door Intomart gedaan (de TC en plus gaan bij ons althans niet zelf de wijk in), en omdat wij niet mogen weten wie de panelleden zijn, zeggen ze nooit precies waar er niet is bezorgd, alleen in welk postcodegebied.

Iemand ontslaan voor 1 niet bezorgde folder zou hier echt niet kunnen. Tenzij de bezorger in kwestie toegeeft niet bezorgd te hebben. Een enkele klacht van een klant, daar kun je geen ontslag op baseren. Hij/zij kan zoveel beweren, zeker toen er kortingsstickers in die folder zaten kwamen er zelfs klachten binnen van mensen die een nee/nee sticker hadden, of waarvan de postbode 100% zeker wist wel een folder bezorgd te hebben.

Als er nu heel veel klachten uit 1 specifieke wijk komen, dan gaan ze het wel onderzoeken en gaat de TC straatcontroles houden, en dan zou wel tot een ontslag kunnen leiden, en anders niet. En dat is maar goed ook.
Bij ons worden ook zulke controles gedaan en is het bij de TC niet eens bekend wie de "panelleden" zijn.
Bij het ontslag van de jongen waar ik het over heb, is de TC door zijn wijken heen gaan lopen en heeft bij een aantal mensen aangebeld en allemaal hadden ze al tijden geen C1000 blaadje meer gehad. Ja, dan kun je het als zaterdagwerker wel vergeten
pi_79689982
Vrijdag geen postbezorging toch? Of wel?
pi_79690317
Alleen maandag 2e paasdag niet...
  Redactie Frontpage / Sport zondag 28 maart 2010 @ 22:50:32 #241
Maffe Fries
pi_79690422
quote:
Op zondag 28 maart 2010 22:41 schreef xxiessiexx het volgende:
Vrijdag geen postbezorging toch? Of wel?
Ik moet vrijdag gewoon werken
pi_79690526
quote:
Op zondag 28 maart 2010 22:50 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ik moet vrijdag gewoon werken
Oh oke dan zal ik ook wel gewoon moeten werken
pi_79690571
Die HAH-aantallen die bij de wijken vermeld staan kloppen vaak gewoon niet en je kan wel doorgeven hoeveel de wijk er zou moeten hebben, maar dan zeggen de TC's en VBG-informatiemedewerker gewoon dat dat niet veranderd kan worden, zo belangrijk is HAH dus.
pi_79691454
Geven ze nog een beetje mooi weer aan deze week? *wil lentegevoel behouden*

[ Bericht 38% gewijzigd door xxiessiexx op 28-03-2010 23:34:44 ]
pi_79697252
Hier in Breda niet, er wordt redelijk wat regen voorspeld
pi_79698103
quote:
Op maandag 29 maart 2010 09:09 schreef gelebeer het volgende:
Hier in Breda niet, er wordt redelijk wat regen voorspeld
Hier ook natte straattegels weer
  maandag 29 maart 2010 @ 11:36:20 #247
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_79700290
Hier is het droog.
Hoop niet dat het hier ook gaat regenen.
Nothing is what it seems
pi_79701671
Hoef niet te werken vandaag Nou, dan maar een boek lezen
  maandag 29 maart 2010 @ 12:24:09 #249
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_79702021
quote:
Op maandag 29 maart 2010 12:14 schreef xxiessiexx het volgende:
Hoef niet te werken vandaag Nou, dan maar een boek lezen
Ow, dat is wel kut!
Lezen is gelukkig ook leuk.
Ik heb vorige week de nieuwste ( en laatste ) Wallander van Henning Mankel gekocht. Daar ga ik straks na school maar eens in lezen.
Nothing is what it seems
pi_79702146
quote:
Op maandag 29 maart 2010 12:24 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Ow, dat is wel kut!
Lezen is gelukkig ook leuk.
Ik heb vorige week de nieuwste ( en laatste ) Wallander van Henning Mankel gekocht. Daar ga ik straks na school maar eens in lezen.
Die reeks ken ik niet
Ik heb de vier boeken van Twilight gekocht en ze zijn zo verslavend.
Morgen hoef ik ook al niet te werken want dan heb ik een meeloopdag, dus ik ontwijk wel mooi de HAH deze week
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')