Op de chroomstraat? En daar gaat het al zo lekker op de zaterdag,pfffquote:Op maandag 22 maart 2010 21:14 schreef TokenW het volgende:
[..]
Op onze vestiging krijgen zaterdagbestellers vanaf 1-1-2010 geen contracten voor onbepaalde tijd meer.
Raar verhaal hoor.. Ik weet niet of een tc aan de deur mag komen, op zich wel lijkt me.. Wat was je aan t doen dan toen ie kwam?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:13 schreef weasel85 het volgende:
Op non-actief gesteld....
Omdat meneer de TC wel vond dat ik kon werken... lol
Even informeren: mag een TC spontaan aan de deur komen?
Hij mag vast wel aan de deur komen, maar het vaststellen dat je ziek bent lijkt me wat anders. Ik heb het idee dat dit geheel buiten de bevoegdheid valt van de TC, lijkt me meer iets voor een arbo arts? Sowieso kan je TC natuurlijk niet vaststellen dat je ziek bent of niet, hij is immers geen arts. Ik ben ook wel eens ziek geweest (ja echtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:13 schreef weasel85 het volgende:
Op non-actief gesteld....
Omdat meneer de TC wel vond dat ik kon werken... lol
Even informeren: mag een TC spontaan aan de deur komen?
Ok, dit is het sowieso.. bedankt!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:13 schreef Ohrpolster. het volgende:
[..]
Ik vind het klinken als pure intimidatie, misschien kan je eens wat juridisch advies inwinnen...
Volgens mij mag ie alleen langskomen om te bespreken wat je aan je ziekte gaat doen en wanneer je ongeveer weer kan werken. En niet om te bepalen of je wel of niet ziek bent.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:45 schreef Troeta het volgende:
De TC mag wel langskomen, maar hoe laat kwam die langs? En welke dag?
Dat ook ja.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:17 schreef xxiessiexx het volgende:
Een beetje TC heeft t te druk om langs te komen
Mwah, kwam er iets na 11 uur binnen wandelen en normaliter loop ik rond 10 uur al buiten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:25 schreef Viper86 het volgende:
Was je nog wel op tijd voor die ochtendwijk dan?
Och hemel sta ik er bekend om?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:25 schreef Viper86 het volgende:
Was je nog wel op tijd voor die ochtendwijk dan?
@issie: Weer onbekende wijken?
Ik dacht dat het juist de bedoeling was om alle vaste mensen ook op zaterdag te laten werken zodoende de zaterdagbestellers overbodig zijn...quote:Op maandag 22 maart 2010 22:57 schreef Troeta het volgende:
[..]
Op de chroomstraat? En daar gaat het al zo lekker op de zaterdag,pfff
Ik denk ook dat het komt omdat er toch aardig wat zaterdagbestellers blijven plakken, en dat sommige ook gaan claimen als zij elke week meer uren maken.
Hoe ze het zonder al die mensen willen doen is mij ook een grote vraag..
Ja, maar die max. bereikt een zaterdagbesteller pas na iets van 15 jaar. En ik ken bijna niemand die dat werk zo lang blijft doen..........quote:Op maandag 22 maart 2010 22:42 schreef TokenW het volgende:
[..]
Gedeeltelijk waar, maar de max van een postbezorger ligt ergens in de 8 euro en van een zaterdagbesteller op 11,41. Bij ons hebben ze genoeg zaterdagbestellers met een contract voor onbepaalde tijd voor de binnendiensten dus verlengen ze geen enkel contract.
Ah, de Veronica's, die lagen half in de bus bij de wijk die ik vandaag liep, nu liggen ze dus voor de deur.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik las op www.reddepostbode.nl dat we m.i.v. week 15 de Veronicagids weer terugkrijgen. Is er iemand die dat kan bevestigen?
E-mail? Daar hebben ze hier nog nooit van gehoord hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:41 schreef Dionysiou het volgende:
Ik word hier zo ziek van.. ik mail mijn TC en ik krijg NOOIT reactie. En ze blijft mij wel mailen met verzoeken of ik extra kan werken op vrijdag bijv. vervolgens zeg ik dat ik school heb tot 4 uur en een verzoek om op mijn voorgaande mail te reageren en doet ze dat gewoon weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |