Seksueel misbruik was ooit een taboe ja, ook het melden er van wanneer dat gebeurde door iemand.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:13 schreef matthijst het volgende:
WTF is dat voor gek joh.
Doorbreking van het taboe van deze seksualiteit....
Huh?
Welk taboe? Misbruik?
Damn.
Misschien kun je beter luisteren als je op m'n schoot komt zitten ...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:25 schreef Ambrosius het volgende:
Ik heb echt moeite om hiernaar te luisteren.
Knapte er iets?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:31 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Misschien kun je beter luisteren als je op m'n schoot komt zitten ...
Nein er hat es nicht gewusstquote:
True daarom verbaasde me het dat hij kardinaal was. Religie is rechtlullen wat krom is dus dan zou je verwachten dat hij dat wel kan. Integendeel dus. Een echtscheiding van een dominee is veel erger dan kindermisbruikquote:
P&W en sport...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:33 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat is dit nou voor domme vraag van Pauw?
Je snapt toch wel hoe dat ging als je dat keek?
Wilfried de Jong blijft meester in dit soort interviews.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Jeroen & Paul en sport vind ik altijd tenenkrommend, wat een sport nono's
Maar gaat het wat uitmaken?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:37 schreef Sloggi het volgende:
Ik hoorde Simonis weinig 'recht lullen'. Hij was overduidelijk in zijn oordeel.
Nu op Nederland 3 met Van Poppel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:37 schreef henkde_j het volgende:
Wilfried de Jong blijft meester in dit soort interviews.
Ik bedoelde voor de toekomst.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:39 schreef Sloggi het volgende:
Niets, want het leed is al geschied.
Maar wat natuurlijk zo lastig blijft: Vanuit Simonis’ optiek kan de organisatie van de Katholieke moederkerk kerk, universeel als ze is, in principe niet fout zijn. Er kunnen wel rotte appels inzitten, uiteraard, maar zo’n Goddelijk instituut, dat kan niet inherent fout zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:37 schreef Sloggi het volgende:
Ik hoorde Simonis weinig 'recht lullen'. Hij was overduidelijk in zijn oordeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |