dat is normaal voor niet-BN'ers daar aan tafel, dat ze niet meekletsen over dat soort onderwerpenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:19 schreef Yankee het volgende:
dus die vrouw zit nu al een minuutje of 19 aan tafel zonder iets te zeggen
Zie twee posts boven je.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:20 schreef sunmoonstar het volgende:
Wat bedoelde Dolf met die opmerking over de initialen van Cohen??
Hij had het over dat Job Cohen gezien werd als de Verlosser en dat hij z'n initialen mee had.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:20 schreef sunmoonstar het volgende:
smakeloosquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:25 schreef Louis22 het volgende:
Ben ik emotioneel erg in de war als dat mijn eerste reactie was?
je bent eerder een zielige aandachtstrekkerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:25 schreef Louis22 het volgende:
Ben ik emotioneel erg in de war als dat mijn eerste reactie was?
Ach kijk, dus dat komt eruit als je moeder uit de abortuskliniek wegloopt.quote:
Hij praat ook zonder interpunctie.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:27 schreef TNA het volgende:
De Vries moest in zijn eerste zin alweer melden hoe lang zijn carrière wel niet is hè
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:27 schreef Yankee het volgende:
[..]
je bent eerder een zielige aandachtstrekker
Johan Cruijffquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:20 schreef sunmoonstar het volgende:
Kutmarokanen ook weer.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:31 schreef Dichtpiet. het volgende:
wat een domme jongen die Ramsey Nasr
snapt hij niet dat niet jan en allemaal een DNA sample af kunnen nemen?
Palestijn, hansworst. De te Antwerpen woonzame Palestijnse dichter des vaderlands van Nederland.quote:
Tering jantje inderdaad. Normaliter is Peter R. altijd overal heel kritisch over, maar DNA-onderzoek, "inleveren maar!!!" Wat een dombo die Peter R.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |