Woensdagquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:08 schreef Bol_Wan het volgende:
@TT: duurt niet lang meer nee.. ik gok op dinsdag16:00 uur
edit: ets te enthousiast![]()
lekker optimistich, jij gaat alles persoonlijk volspammen?quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:08 schreef Bol_Wan het volgende:
@TT: duurt niet lang meer nee.. ik gok op dinsdag16:00 uur
edit: ets te enthousiast![]()
Ach ja, wie zal het zeggen?quote:
quote:
Hans Hogendoorn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:59 schreef Pino112 het volgende:
Die 'Met het oog op morgen' voice-over
Hoe heet ie ook al weer?
Briljantquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:15 schreef Bol_Wan het volgende:
Who Says dat John Mayer is
de flauwe grappen zijn eideloos
Net zoals Go back to the zoo jaquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:19 schreef Bol_Wan het volgende:
Two Door Cinema Club![]()
![]()
In de categorie bizarre namen voor een band...
Bril-fucking-jante plaat, nog steedsquote:
Niet verkeerd neequote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:39 schreef -Hans- het volgende:
Ge-wel-dige plaat dit!!! Zo, deze draai ik nog best vaak thuis. 't swingt en het zingt lekker mee
Klinkt best wel OK iddquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Bril-fucking-jante plaat, nog steeds![]()
Over heerlijke relaxte muziek gesproken. Deze is wel heel erg lekker, zo`n typische plaat wat inClub Sunrise
voorbij zou kunnen komen
komt op 5 april uit, nu al een grote hit bij de dj`s van BBC Radio 1. Hopen dat NL volgt![]()
uiteraardquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:47 schreef -Hans- het volgende:
Mumford & Sons – The Cave!!!!!!!!
Wat Bol_Wan zegt!
Oh yeah !quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:49 schreef wolfrolf het volgende:
In a few days we're gonna party like it's 1999
Ge-wel-dige opname ditquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:52 schreef Bol_Wan het volgende:
Elbow![]()
![]()
toch fijn zo'n radio scrobbeler.. je weet et net iets eerder
en dat woohooo door iedereen, fantastichquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ge-wel-dige opname dit. Kippenvel werk! Hoor ze eens klappen
.
Heel tof inderdaadquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:55 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
en dat woohooo door iedereen, fantastich
jaquote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:32 schreef alors het volgende:
[..]
ja
ik heb trouwens geen idee welk nummer ze bedoeld
Ah Das Pop met het nummer met de sitcom outro
Er zijn meerdere sites die dat hebben, maar die kans is wel aanwezig ja.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:31 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf dit gaat over jou site man ! Timur: "er is toch zo'n 3FM fan die een site heeft waar precies staat welke platen zijn gedraaid? "
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zijn meerdere sites die dat hebben, maar die kans is wel aanwezig ja.
[edit]
Sterker nog, Ramon zat tegelijkertijd op 3FMFan te kijken!
Ik denk dat Moss of de nieuwe MH of Mumford & Sons bedoeld wordt. Maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:39 schreef alors het volgende:
Was dat liedje niet gewoon Hurricane van Bob Dylan? Of werd die op een andere dag gedraaid? Wel van de week iig.
Had ik met 1993 ja, mn geboortjaarquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Denken jullie de laatste tijd bij het zien van de topicnummers ook steeds aan het bijbehorende jaar?
1997, *zucht*
Haha prachtig. Duidelijk! Helaas noemde hij niet het adres, maar met een beetje inspanning heb je de site natuurlijk zo gevondenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zijn meerdere sites die dat hebben, maar die kans is wel aanwezig ja.
[edit]
Sterker nog, Ramon zat tegelijkertijd op 3FMFan te kijken!
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:27 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Het was idd genietenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:54 schreef -Hans- het volgende:
Whehehe geweldige radio dit. Jammer van de laatste plaat, maar morgen een nieuwe ronde
Dat blijft een prettige plaat om te horen.quote:
Dat is helemaal chillquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:31 schreef alors het volgende:
[..]
op 11 nog wel![]()
ik luisterde onder de douche even.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:48 schreef -Hans- het volgende:
David Guetta - Memories!!!!!!!! Nog altijd op P2...
quote:
Vaak wel jaquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:26 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
![]()
Ook zaterdag = vaste frietdag?![]()
Zou That's Live trouwens opgenomen kunnen zijn?Het is bijna niet te horen
Veeeeeeeeeeeeeel plezierquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:32 schreef Captain_Slow het volgende:
Maar ik moet gaan mensen, ga naar een Japanse percussie-groep voor CKV
Ik heb het zo langzamerhand alweer gehad met dat nummerquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:16 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa Memories van David Guetta !!
Knalluuh
Kun je je niet een beetje inhouden?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:51 schreef alors het volgende:
....en als daar het kankergezwel van 3fm niet weer eens voorbij komt
Ik hoopt ook!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:01 schreef -Hans- het volgende:
SOD TimeHoop dat Yeah_Yeah_Yeahs_-_Heads_Will_Roll__A-Trak_Remix_ op de lijst staat
Mogen zulke posts a.u.b. verwijderd worden.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:51 schreef alors het volgende:
Relax. Heb je vandaag de verkeerde pillen ingenomen?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:51 schreef alors het volgende:
Tot hoelaat moet die Ajouad eigenlijk ?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Audio BulliesWat een plaat. Gruwelijk !
Helaas al afgelopen, maar rond 02:00 is hij weer terugquote:Op zondag 21 maart 2010 00:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tot hoelaat moet die Ajouad eigenlijk ?
aah hij is al klaar zo te zien ? Hoorde hem iets zeggen van graveyard-shift ?![]()
Voor de rest mutede je de hele tijd?quote:Op zondag 21 maart 2010 01:35 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik heb deze week alleen maar naar The Resistance van Muse en Licht Uit van The Opposites geluisterd![]()
En ik denk dat dat zo ook deze week wel blijft
Kijk gewoon op mijn Last.fm profiel en je ziet hetquote:Op zondag 21 maart 2010 01:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor de rest mutede je de hele tijd?
Of wat bedoel je
quote:Op zondag 21 maart 2010 01:41 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Kijk gewoon op mijn Last.fm profiel en je ziet het
quote:Op zondag 21 maart 2010 07:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goedemorgen! Bijna weer tijd voor Sjampanje zo te zien!
quote:Op zondag 21 maart 2010 11:51 schreef TIM-846 het volgende:
Smogges!
Vannacht ging het licht even echt goed uit hier
Ook dat jaquote:
Da's duidelijk zo'n groep waar je liever niet bij wilt horen.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:05 schreef -Hans- het volgende:
Whahaha Ramon"Iedereen mag bellen, behalve.... als je wordt gezocht door de politie want dan vergroot je de pakkans "
Nou idd zegquote:Op zondag 21 maart 2010 12:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's duidelijk zo'n groep waar je liever niet bij wilt horen.
Op zich wel, maar werd wakker gesmstquote:Op zondag 21 maart 2010 12:19 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Overleef jij met maar 6 uur slaap?![]()
Ik niet namelijk![]()
LOLquote:Op zondag 21 maart 2010 12:32 schreef Captain_Slow het volgende:
Hoorde ik nou ook "Pick op mijn hoofd"?
quote:Op zondag 21 maart 2010 12:32 schreef Captain_Slow het volgende:
Hoorde ik nou ook "Pick op mijn hoofd"?
Hoor het er eigenlijk niet echt inquote:
Lijkt me gewoon live toch?quote:Op zondag 21 maart 2010 12:50 schreef Sirolf het volgende:
Om 12.50 uur nog in bed liggen.... alhoewel dit natuurlijk eerder is opgenomen, waarbij we natuurlijk geen idee hebben hoe laat.
Ohh ja, het is al 12:00 uur geweestquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 12:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je de webcam bekijkt lijkt het net alsof Timur heel goed kan buikspreken.
Klopt, ik vond dit een logischere plek, aangezien dat lijstje best veel wordt gebruikt.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:55 schreef -Hans- het volgende:
Kijk ik op 3fmfan en staat het 'gedraaid op..' ineens op een ander plek!!! das wennen
Kwestie van even wennen, maar de nieuwe plek is ook niet verkeerd hoorquote:Op zondag 21 maart 2010 12:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, ik vond dit een logischere plek, aangezien dat lijstje best veel wordt gebruikt.
En ik verwachtte ook al dat jij zo zou reageren.
Ik zie je persoonlijke startpagina extreem veel in de referrers voorbij komen, dus blijkbaar kijk je zo vaak ja.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kwestie van even wennen, maar de nieuwe plek is ook niet verkeerd hoorHad je dat verwacht? uuhhm, kijk ik er dan zo vaak op?!
Haha okayquote:Op zondag 21 maart 2010 13:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zie je persoonlijke startpagina extreem veel in de referrers voorbij komen, dus blijkbaar kijk je zo vaak ja.
Maar dat kan toch helemaal niet Timoer!quote:Op zondag 21 maart 2010 13:29 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Timoer neemt alles op![]()
Net als Coen & Sander overigens
Duidelijk toch welquote:Op zondag 21 maart 2010 13:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar dat kan toch helemaal niet Timoer!
Hoe kun jij dat nou weten, jij luistert toch nooit?quote:Op zondag 21 maart 2010 13:29 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Timoer neemt alles op![]()
Net als Coen & Sander overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |