Ten eerste is dat volgens mij nu nog helemaal bekend wie er te gast zal zijn en verder denk ik dat het een vrij flauw geintje is omdat zijn collega Frank Lammers er gister was. (Ze verzorgden samen ook het "commentaar" tijdens Ajax - Psv).quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:59 schreef bascross het volgende:
[..]
Die was er paar weken geleden ook al?
Johan kennende trekt hij zich daar echt niets van aan hoor. Ze hebben ook de rechten van de Jupiler League en daar is Johan toch ook niet altijd bijster lovend over.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:16 schreef Loohcs het volgende:
misschien omdat RTL de rechten heeft van de EL??
Genoeg mensen die voetbal louter als vermaak zien voor met 20 bier achter je kiezen en die zeker niet zitten te wachten op serieuze journalistiek/analyses. Johan bedoelt volgens mij ook meer dat hij dáár niet op zit te wachten.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:06 schreef DrDentz het volgende:
Johan vindt dat je de kijker serieus moet nemen. Die zit niet te wachten op twee schreeuwende lolbroeken.
Net zoals hij dat doet met zijn kutscheten?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:06 schreef DrDentz het volgende:
Johan vindt dat je de kijker serieus moet nemen. Die zit niet te wachten op twee schreeuwende lolbroeken.
Johan kan gewoon niet hebben dat Frankje Lammers 2 keer zoveel zendtijd @ EL krijgt in een middagje, dan Johan in een hele maand.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:06 schreef DrDentz het volgende:
bedoel feitjes en achtergrond informatie.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:32 schreef Sj0rs het volgende:
Neu, zet hem voor een voetbalelftal en hij faalt net zo hard als iedere andere boer.
Dat was een slip of the tongue.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:14 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Net zoals hij dat doet met zijn kutscheten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |