SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The time you enjoy wasting is not wasted time.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 03:30 schreef Greetings het volgende:
Youssef El-Bassity was er met een vraag. Dat is een personage uit ONM![]()
Wel zijn voornaam op de Nederlandse manier geschrevenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 03:36 schreef Greetings het volgende:
Iemand moet eens Erik Spoelstra uit Miami doen. Dat is een NBA-coach die helemaal geen Nederlander is en geen woord Nederlands kan. Komt er zeker doorheen en zullen de basketbal liefhebbers raar opkijken
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 03:32 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Nice.
//
"En dan hebben we hier een vraag van Dexter Morgan uit Miama helemaal."
F. Castro uit Havana. Papalamepiemelos uit Athene.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 03:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga echt een keer zorgen dat ik met een gekke naam een vraag stel die in het programma komt.
"En dan hier nog een vraag voor Hans van Riet Aerts uit Lienden"quote:Op zaterdag 20 maart 2010 03:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
F. Castro uit Havana. Papalamepiemelos uit Athene.
Dat is niet alleen Nederlands hoor. Ook Scandinavisch bijv. Maar Erik met een "k" kom je in de US best vaak tegen hoor.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 03:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wel zijn voornaam op de Nederlandse manier geschreven
Uitzondering voor Anouk Hoogendijkquote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:17 schreef heiden6 het volgende:
Zolang ze maar geen vrouwen uit gaan nodigen.
quote:
Ik vond er ook niet zoveel aan. Het begin was wel aardig, maar later zakte het steeds verder weg.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:16 schreef Veerboot het volgende:
Ik vond het een van de minst boeiende afleveringen van dit seizoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |