Room Elevenquote:Op zondag 21 maart 2010 14:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat een weerweer ff een map maken op m'n ipod met relaxe muziek
Jaya the Cat
Pepper
Smash Mouth
Jack Johnson
Jason Mraz
Jullie nog meer tips ? :
Tears in a glorious skyquote:Op zondag 21 maart 2010 14:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat een weerweer ff een map maken op m'n ipod met relaxe muziek
Jaya the Cat
Pepper
Smash Mouth
Jack Johnson
Jason Mraz
Jullie nog meer tips ? :
kijk dat is nou wel herriequote:Op zondag 21 maart 2010 14:31 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Immortal.
[ afbeelding ]
die achterste eet een onzichtbaar broodje
dat is dan weer wel koelquote:Op zondag 21 maart 2010 12:14 schreef KaMo het volgende:
[..]
Wij waren niet dermate goed dat we zulke wedstrijden wonnen nee. Maar we hebben daarna wel nog battle of the bands gewonnen, was was echt geweldige ervaring!
Me 2quote:Op zondag 21 maart 2010 14:57 schreef genakt het volgende:
[..]
ben zelf meer een bedroomrocker
want als ik alleen al bijv voor een vriend ga spelen ben ik al zenuwachtig
Zondequote:Op zondag 21 maart 2010 16:36 schreef The_Dean het volgende:
Gisteren ook niet door. Ook niet verwacht trouwens. Zaalgeluid was ook vrij kut, bijna geen gitaar te horen. Verdiend verloren met het juryrapport, maar we hadden toch maar even 5 van 160 publieksstemmen
Mijn gitaar. Wat een geluid. Klinkt als een malle nu Tele, die pickups krijg je niet terug
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:53 schreef blckbb het volgende:
[..]
Hmm da's een goede
Heb zelf dus zo'n startersgitaar die ik eigenlijk niet direct wil afschrijven... Noem me eigenwijs
Heb zelf dus nog 3 single coils dus ik denk dat ik dan alleen een nieuwe slagplaat en een humbucker nodig heb?
Dat was inderdaad de Kleine Prijsquote:
je kunt er wel een humbucker in willen zetten, maar dan moet je wel kijken of er wel ruimte voor is in de body..! anders kun je ook altijd nog een singlecoil formaat humbucker erin zetten. ik zelf heb een little 59 in de brug van me strat zitten, en ben daar heel tevreden over!quote:Op zondag 21 maart 2010 17:18 schreef blckbb het volgende:
[..]
ZondeToffe picca trouwens
Om nog maar even terug te komen op:
[..]
Ja, in principe wel. Die complete pre-wired kan ook, en dikke kans dat dat beter klinkt dan die startersgitaarelementen, maar ook een losse humbucker halen [wel even de routing in de body checken of er ruimte voor is] en een andere slagplaat is een goede optie.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:53 schreef blckbb het volgende:
[..]
Hmm da's een goede
Heb zelf dus zo'n startersgitaar die ik eigenlijk niet direct wil afschrijven... Noem me eigenwijs
Heb zelf dus nog 3 single coils dus ik denk dat ik dan alleen een nieuwe slagplaat en een humbucker nodig heb?
Och, we doen nooit mee om te winnen, die illusie hebben we echt nietquote:
Dat aansluiten zou ik zelf graag willen proberen, maar als er inderdaad meerdere mensen zijn die willen kopen van guitarfetish dan kunnen de kosten gedeeld wordenquote:Op zondag 21 maart 2010 17:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, in principe wel. Die complete pre-wired kan ook, en dikke kans dat dat beter klinkt dan die startersgitaarelementen, maar ook een losse humbucker halen [wel even de routing in de body checken of er ruimte voor is] en een andere slagplaat is een goede optie.
Hangt net van je budget af wat je er aan wil besteden
Ik bestel zelf voorlopig nog even niet bij Guitarfetish, maar als er meerdere mensen zijn, of zelfs alleen jij, dan wil ik best tussenpersoon spelen of je er even mee helpen. Ook met het aansluiten/solderen enzo wel.
Ja dat snap ik wel, maar nog steeds is 't wel leuk als je doorgaat natuurlijkquote:Op zondag 21 maart 2010 17:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Och, we doen nooit mee om te winnen, die illusie hebben we echt niet
Gewoon lekker spelen, gezellig, en misschien een of twee fans erbij winnen.
Slagplaat even losschroeven en er even onder kijken. En anders kan er altijd extra ruimte bij gedremeld wordenquote:Op zondag 21 maart 2010 17:28 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat aansluiten zou ik zelf graag willen proberen, maar als er inderdaad meerdere mensen zijn die willen kopen van guitarfetish dan kunnen de kosten gedeeld worden
En hoe ku nje zien of er ruimte voor is of niet?
slagplaat eraf halen, of tikken voor je brug pickup, en dan kun je wel beetje horen of er ruimte onderzitquote:Op zondag 21 maart 2010 17:28 schreef blckbb het volgende:
[..]
En hoe ku nje zien of er ruimte voor is of niet?
Nee, helaas niet. Zo goed als zeker een optreden in september in diezelfde zaal, maar verder nog niks.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:29 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, maar nog steeds is 't wel leuk als je doorgaat natuurlijk
Verder nog optredens op de agenda daar?
Andere drummer regelen of wachten jullie netjes af?quote:Op zondag 21 maart 2010 17:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Zo goed als zeker een optreden in september in diezelfde zaal, maar verder nog niks.
Dat is nadeel dat op het moment dat het iets begint te lopen dat de drummer een half jaar naar Duitsland gaat. Nu moeten we in principe weer helemaal opnieuw beginnen. Opzich ook niet erg, want onze stijl is wel wat veranderd... we zijn van flauwe punkrommel naar wat de stevige hardrock gegaan.
Oh, hij is alweer terugquote:Op zondag 21 maart 2010 17:40 schreef blckbb het volgende:
[..]
Andere drummer regelen of wachten jullie netjes af?
Zangeres & ik hebben op 't moment wel serieuze plannen om een vaste band te beginnen. We moeten het alleen nog wel over de invulling hebben
Op de onderste foto zie je een draad lopen... Hij komt van de brug vandaan inderdaadquote:Op zondag 21 maart 2010 17:41 schreef The_Dean het volgende:
Badkuip! Daar past wel een humbucker in ja.
En welke zwarte draad is los? Kan het niet goed zien
Gewoonlijk zit er een aardedraad vast aan de brug, en dan loopt hij via de potmeters naar de output.
Idd, ik heb er ook echt zin in. Was ook echt een bitter randje na dat eerste optredentje, heb je urenlang zitten oefenen en na 5 minuten op het podium is het alweer afgelopen. Denk dat de basgitarist en de toetsenist dezelfde blijven, hopelijk gaat zij ook gitaar spelen (slag). Drummer is weer iets anders, de gast waar we mee gespeeld hebben is een goede drummer maar ontzettend vervelend qua karakter en al helemaal tijdens repetitiesquote:Op zondag 21 maart 2010 17:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oh, hij is alweer terug
We zijn nu weer druk bezig om weer wat bekend te worden en gigs te regelen
En we regelen niet een tijdelijk iemand, alleen als er iemand echt opstapt. Samen uit, samen thuis.
Binnenkort demo opnemen
En vaste band is het leukste wat er is! Lekker met je vrienden jammen en gigs spelen
heb ik ook gehad met de zanger en nu hebben we een veel fanatiekere zanger we gaan 10x zo snel vooruit als met de vorigequote:Op zondag 21 maart 2010 17:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Zo goed als zeker een optreden in september in diezelfde zaal, maar verder nog niks.
Dat is nadeel dat op het moment dat het iets begint te lopen dat de drummer een half jaar naar Duitsland gaat. Nu moeten we in principe weer helemaal opnieuw beginnen. Opzich ook niet erg, want onze stijl is wel wat veranderd... we zijn van flauwe punkrommel naar wat de stevige hardrock gegaan.
Nee, dat maakt voor het geluid helemaal niks uit. Daarom schuren gitaarbouwers dat ooit nooit zo strak.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:43 schreef blckbb het volgende:
[..]
Op de onderste foto zie je een draad lopen... Hij komt van de brug vandaan inderdaad
Kan het geluid trouwens beter worden of is er uberhaupt een voordeel als ik in die ''badkuip'' de boel een beetje schuur zodat het vlakker loopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |