Ja hè? Het was een stevige tante, maar een mooie vrouw.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
Mooie foto.
Uiteraardquote:Zangeres?
Je kent waarschijnlijk een andere foto uit dezelfde tijd, daarop kijkt ze de andere kant op. Zal ik wel laten zien als je haar geraden hebt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zou moeten weten wie het is. Foto heb ik wel eens gezien.
Of pylquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
Onrust in Nijmegen door 'Maskerman'
broer, natuurlijk
Dat kan ook nog want wyccie heeft naar eigen zeggen geen tieten. Maar zouden ze dan niet op zoek zijn naar een mannetje?quote:
Eén generatie later. Ze hebben elkaar nog wel gekend ondanks dat Bessie niet oud is geworden.quote:Bessie Smith? (Ik roep maar wat.)
Of ze loopt op stelten, of ze staat op de schouders van pyl of broerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat kan ook nog want wyccie heeft naar eigen zeggen geen tieten. Maar zouden ze dan niet op zoek zijn naar een mannetje?
Ben bang dat ik daar verder een hint bij nodig heb.quote:Eén generatie later. Ze hebben elkaar nog wel gekend ondanks dat Bessie niet oud is geworden.
Ze is véél bekender dan Bessie.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
Ben bang dat ik daar verder een hint bij nodig heb.
Je had de grote drie: Billie Holiday, Sarah Vaughan en ...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
Jaha, ik zeg toch dat ik het mens ken. Er komt alleen geen naam boven borrelen.
Niet!quote:
Met zo'n Dame Edna bril in de reclame: Is het Maxell of is het Ella?quote:Maar ik heb haar ooit alleen als frêle oud dametje (met bril?) gezien. Niet als een gezonde vrouw met vlees aan haar botten.
Echt waar!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Niet!
Geen idee, er gaat vaag een belletje rinkelen maar ik kijk zelden naar reclame.quote:Met zo'n Dame Edna bril in de reclame: Is het Maxell of is het Ella?
Is er één uit een grijs verleden waarin de cassettebandjes van Maxell zo goed zouden zijn dat ze net als Ella een glas konden laten springen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
Geen idee, er gaat vaag een belletje rinkelen maar ik kijk zelden naar reclame.
Nu je het zegtquote:Op woensdag 24 maart 2010 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Is er één uit een grijs verleden waarin de cassettebandjes van Maxell zo goed zouden zijn dat ze net als Ella een glas konden laten springen.
Nu je het zegt denk ik dat drummers meestal wat rechterop zitten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
Jij vindt hem een typische drumhouding hebben?
Nou, dan ga ik ook maar slapenquote:Op woensdag 24 maart 2010 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
Denk maar even verder, ik ga pitten
Ouwe rocker. Enigzins middle of the road, daar lopen de meningen over uiteen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het een ouwe rockert of een bossa nova?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
Je zou toch denken dat Diaan de hele dag de tijd heeft gehad voor een nieuw plaatje...![]()
BETERSCHAP!
J.J. Cale is écht oud. En lijkt voor geen meter op deze man.quote:
Het zou wel apart zijn als die band wel al vernoemd was naar hem voordat hij tot de band toetrad.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
Betere hint: meneer is bekend geworden met een band die al bestond toen hij erbij kwam.
Was de band dan vernoemd naar iemand anders?quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
De band had ook kunnen besluiten zijn naam aan te nemen op het moment dat hij toetrad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |