quote:NIJMEGEN - Een gemaskerde man jaagt sinds kort in Nijmegen kinderen de stuipen op het lijf. Hij springt ineens tevoorschijn en laat ze behoorlijk schrikken. Er zijn zeker twaalf gevallen bekend.
De geheimzinnige man heeft het vooral gemunt op fietsende scholieren. Volgens de politie kwam de eerste melding op 22 februari binnen. De man gebruikt geen geweld, maar veroorzaakt wel onrust.
Als de 'Maskerman' opnieuw toeslaat dan moet je gewoon doorrijden, adviseert de Nijmeegse politie. Die hoopt de man op heterdaad te kunnen betrappen. Hij zou verschillende maskers gebruiken.
© ANP
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:04 schreef BasEnAad het volgende:
Leuk als iedereen nu de trend oppakt en voor de grap met een masker zou rondlopen
Er zal vast wel een of ander regeltje zijn tegen mensen bang maken. In NL is voor ieder ongewoon gedrag wel een regeltje.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:54 schreef mirved het volgende:
Is het strafbaar om mensen te laten schrikken?
Dacht ik ook al even aan, iets met Uri Gellerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:16 schreef J0ttem het volgende:
Zal wel een publiciteitsstunt van SBS zijn
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:20 schreef Amos_ het volgende:
Volgens andere berichten is het in Lindenholt-West en richting Beuningen. Zal wel bij dat tunneltje onder de snelweg door zijn, daar fiets(t)en altijd veel scholieren.
Bedankt voor het advies! Had ik zelf niet beter kunnen bedenken.quote:Als de 'Maskerman' opnieuw toeslaat dan moet je gewoon doorrijden, adviseert de Nijmeegse politie.
puddingbuks?quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:30 schreef Frollo het volgende:
Ik hoorde gister via-via-via dat hij ook met een wapen heeft lopen zwaaien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |