quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:59 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond!!![]()
Ballonnen zijn opgeblazen en hangen net als de slingers.... cadeautjes zijn ingepakt... wij zijn klaar voor de verjaardag van Twan.
Daarvoor moet je uit Zaltbommel komenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:44 schreef DeParo het volgende:
De familie Philips is familie van Karl Marx.
Nooit geweten![]()
![]()
![]()
.
Nope... ik lig op de bank een beetje bij te komen. Lennon slaapt nog en Twan is bij mn ouders...en gaat zo weer naar schoolquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Beterschap Diaan. Ik hoop dat je lekker in het zonnetje achterthuis zit.
Friezen zijn altijd veel te vroegquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:38 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, het was erg druk en chaotisch... vooral ook omdat mn schoonouders een uur te vroeg waren en Peace en ik nog druk waren met de voorbereidingen.
En daar ging het om, je wordt maar één keer acht jaar.quote:Maar Twan heeft het naar zn zin gehad en gruwelijk verwend.
Dan is het lekker slapen (als je geen bijholte-ontsteking hebt)quote:Wij waren 's avonds kapot trouwens.
Nou, zij zijn geen echte Friezen hoor en normaal altijd aan de late kant. We hadden er dus ook niet echt op gerekend.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Friezen zijn altijd veel te vroeg
[..]
quote:En daar ging het om, je wordt maar één keer acht jaar.
[..]
Die nacht heb ik inderdaad niet goed geslapen, vannacht eigenlijk voor het eerst wat beter geslapen. Geen last van hoestbuien en piepende longen gehad.quote:Dan is het lekker slapen (als je geen bijholte-ontsteking hebt)
ja, dat is waar. Hij is ook zo slim, hij een boekje met IQ-testjes voor kinderen van 8 tot 10 jaar gekrgen en dat doet hij zo goed.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel een leuke leeftijd, geniet er nog maar even van.
Vanaf een jaar of 10 worden ze zich veel bewuster van zichzelf en hun omgeving, daarmee wil nog wel eens wat spontaniteit verdwijnen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ja, dat is waar. Hij is ook zo slim, hij een boekje met IQ-testjes voor kinderen van 8 tot 10 jaar gekrgen en dat doet hij zo goed.Maar je kunt nu ook dingen met hem bespreken...
Misschien is hij wel een beetje voor. Hoewel ik vind dat jullie het fantastisch geregeld hebben met en voor hem, heeft hij natuurlijk wel te maken met heel volwassen problematiek en is hij zich daarom misschien al eerder bewust van zichzelf en zijn sociale omgeving.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:30 schreef Diaan73 het volgende:
Nog minder spontaan? Twan is nooit zo heel spontaan geweest eigenlijk, doet heel veel dingen weloverdenkend. Van mij had hij wel wat meer kind mogen zijn, maar ja dat zit niet in hem.
Dat denk ik ook hoor. Hij is ook gewoon erg slim en heeft veel door. Is ook een stukje karakter wat hij heeft meegekregen, denk ik. Ik hoop ook gewoon dat hij geniet van het kindzijn en dat hij "de leed van de wereld" niet hoeft te dragen. Hij is wel heel sociaal bewogen en heeft vaak interesse in mensen als er iets is. Dat is erg lief.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien is hij wel een beetje voor. Hoewel ik vind dat jullie het fantastisch geregeld hebben met en voor hem, heeft hij natuurlijk wel te maken met heel volwassen problematiek en is hij zich daarom misschien al eerder bewust van zichzelf en zijn sociale omgeving.
Daar heb je als ouder geen invloed op denk ik. Ik had ooit eens een discussie met iemand die zich zorgen maakte om het bedachtzame, stille karakter van zijn zoon terwijl hijzelf heel optimistisch en vrij dominant luidruchtig was. Dan kun je als ouder denken dat het misschien voor de jongen allemaal veel gemakkelijker zou zijn als hij meer als z'n vader was maar zo werkt het niet. Een stille genieter uit zich op een hele andere manier en je kunt ook niet zeggen dat iemand die veel minder over zaken nadenkt, of minder zwaar aan dingen tilt, gelukkiger is. Dat soort gelukkig zijn, daar kan die stille bedachtzame persoon niets mee. Dat is een kwestie van persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook hoor. Hij is ook gewoon erg slim en heeft veel door. Is ook een stukje karakter wat hij heeft meegekregen, denk ik. Ik hoop ook gewoon dat hij geniet van het kindzijn en dat hij "de leed van de wereld" niet hoeft te dragen. Hij is wel heel sociaal bewogen en heeft vaak interesse in mensen als er iets is. Dat is erg lief.
Denk ik ook.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:07 schreef Diaan73 het volgende:
Daar heb je wel gelijk hoor. Ik maak me er trouwens niet druk om, zo is Twan nou eenmaal. Ik kan niets veranderen aan zijn karakter. En ik denk dat hij ook wel op zijn manier geniet hoor.
Yeps heb je me al laten horen...:Y we hebben het er nog over gehad dat ik dacht dat het live nog mooier zou zijn en dat bevestigde je mij..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Denk ik ook.
Had ik deze al eens aan je laten horen? Ben ik vorige week heen geweest![]()
Oh jaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps heb je me al laten horen...:Y we hebben het er nog over gehad dat ik dacht dat het live nog mooier zou zijn en dat bevestigde je mij..
Nesta is voor alle leeftijdenquote:Twan vindt Bob Marley ook erg leuk, vooral three little birds, die "zingt" hij dan ook mee.
Bij die leraar van wie je die filmpjes liet zien?quote:Hij staat trouwens op de wachtlijst voor gitaarles.
Ja, had gezien dat hij in het land is.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:20 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan trouwens a.s. donderdag naar Tom McRae in Utrecht,
Vast welquote:als ik me dan weer een stuk beter voel tenminste.
Ik blijf morgen in ieder geval nog een dagje thuis, moest van de huisarts uitzieken... ik luister dan maar goed naar hem. Donderdag ben ik zoiezo al vrij... dus 's morgens ook nog even bijkomen, 's middags met Twan palmpasentak versieren en lopen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, had gezien dat hij in het land is.
[..]
Vast wel
Deze is ook leuk, dancehallquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:20 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens mij had ik die al een keer gezien/gehoord. Heb hem er nu weer even op, Lennon is ook aan het meedeinen onder het genot van een boterhamKlinkt lekker
![]()
Het klasje moet nog compleet, zeker?quote:Ja, bij die leraar van de filmpjes... het is nog niet bekend wanneer Twan ongeveer geplaatst kan worden, maar Twan heeft er wel veel zin in. Vind ik erg leuk.
O, dan ben je vast op tijd fit genoegquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik blijf morgen in ieder geval nog een dagje thuis, moest van de huisarts uitzieken... ik luister dan maar goed naar hem. Donderdag ben ik zoiezo al vrij... dus 's morgens ook nog even bijkomen, 's middags met Twan palmpasentak versieren en lopen.
Luister ik morgen even... Peace komt net thuis... etenstijdquote:
Nou hij zit vol en er is geen ruimte voor nog een klasje, voor zover ik het begrepen heb.quote:Deze is ook leuk, dancehall
[..]
Het klasje moet nog compleet, zeker?
[..]
Hope so.quote:O, dan ben je vast op tijd fit genoeg
Dat mocht nog niet van de dokter.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
Je zou toch denken dat Diaan de hele dag de tijd heeft gehad voor een nieuw plaatje...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |