quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:50 schreef Knipoogje het volgende:
Vandaag kwam Dion bijna uit de kast, maar hij wilde toch nog even niet zeggen op wie hij verliefd was
Komop Dion, iedereen weet al dat je niet echt hetero bent, dus je hoeft het echt niet voor je te houden...
Dat is ook de bedoeling, voor het einde van het vorige topic een nieuwe openen, is altijd al zo in XFA en schijnt elke keer opnieuw verteld te moeten wordenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Die ander was toen nog neit eens dicht
Dion is gewoon te jongquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:51 schreef livelink het volgende:
Ik vond Dion toch wel een beetje tegenvallen met dit nummer. Ben ik trouwens zo oud dat ik " I wanna know what love is?" alleen maar van Foreigner ken![]()
Was het een Carey cover dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:51 schreef livelink het volgende:
Ik vond Dion toch wel een beetje tegenvallen met dit nummer. Ben ik trouwens zo oud dat ik " I wanna know what love is?" alleen maar van Foreigner ken![]()
Die Mariah Carey heeft ook alles gecoverd![]()
Jaap vond ik toch wel weer erg goed.
klopt, vandaar de voorrondes, om ze zoveel mogelijk eruit te filteren.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:51 schreef Karina het volgende:
Altijd veel kasthomo's in Popstars, Idols en X-Factor, heel apart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |