volgens mij is ie nog niet zo lang geleden opnieuw uitgebracht door mariahquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:52 schreef Karina het volgende:
Ik wist niet eens dat Mariah Carey dat had gezongen! Het is dat livelink dat net zegt.
quote:
quote:
Klopt.. het zou me overigens niet verbazen als X-factor het ook gewoon als Mariah Carey op de lijst heeft gezet omdat dat de jonge kandidaten wat meer aan zou spreken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
volgens mij is ie nog niet zo lang geleden opnieuw uitgebracht door mariah
ik ken dat hele kind niet (is dat erg?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:53 schreef Karina het volgende:
Pixie zit alleen maar een beetje mooi te wezen. Bij die naam moet ik altijd aan een elfje denken uit een boek (Artemis Fowl).
Moet ze beter haar best doenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:53 schreef Karina het volgende:
Pixie zit alleen maar een beetje mooi te wezen.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ken dat hele kind niet (is dat erg?)
mama doquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
Tot vorige week kende ik haar ook niet. Het liedje wel, maar ik ben nu alweer vergeten welk liedje het ook alweer wasquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
Mij wel. Maar ik trek me zoiets altijd aanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:54 schreef Maartel het volgende:
[..]
Klopt.. het zou me overigens niet verbazen als X-factor het ook gewoon als Mariah Carey op de lijst heeft gezet omdat dat de jonge kandidaten wat meer aan zou spreken.
Dat een 15-jarige het alleen van Mariah kent verbaast me opzich niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |