quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Alsof het voor het gemiddelde Nederlandse publiek wat boeit, het is een populair programma, het gaat om de kern. Is het relevant dat ze Armeens is voor de essentie van het verhaal?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:53 schreef Bortecinem het volgende:
WTF. De wereld draait door nu, een man vertelt over zo'n lelijk manwijf in Armenie en zegt erbij dat het in Turkije is en om een Turks meisje gaat.
Het maakt heel veel uit.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Alsof het voor het gemiddelde Nederlandse publiek wat boeit, het is een populair programma, het gaat om de kern. Is het relevant dat ze Armeens is voor de essentie van het verhaal?
Hij vertelde over dat programma, metropolis TV. Maar hij vertelde dus opeens 'In Turkije was er zo'n gewichtsheffer waarvan we dachten dat het een man was, totdat haar vader opeens zei 'ik ben heel trots op mijn dochter'. Waarna ze van die enge foto's en een filmpje van haar lieten zien. Heel de studio lag in dubbel. En nu denken ze dat het een Turk was.quote:
En alleen in Armenië komen zulke families voor en in Turkije niet?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij vertelde over dat programma, metropolis TV. Maar hij vertelde dus opeens 'In Turkije was er zo'n gewichtsheffer waarvan we dachten dat het een man was, totdat haar vader opeens zei 'ik ben heel trots op mijn dochter'. Waarna ze van die enge foto's en een filmpje van haar lieten zien. Heel de studio lag in dubbel. En nu denken ze dat het een Turk was..
Nee, zeg ik dat? En als het niet boeit waar ze vandaan komt, waarom vertelt die gast dan dat ze uit Turkije komt?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
En alleen in Armenië komen zulke families voor en in Turkije niet?
Stuur hem een mailtje en vraag om een verklaring.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, zeg ik dat? En als het niet boeit waar ze vandaan komt, waarom vertelt die gast dan dat ze uit Turkije komt?
Dat is toch normaalquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, zeg ik dat? En als het niet boeit waar ze vandaan komt, waarom vertelt die gast dan dat ze uit Turkije komt?
Sorry, ik bedoel het niet zo hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:13 schreef Bortecinem het volgende:
Echt Thomas, je reacties de laatste tijd irriteren mij echt. Net ook al met je 'tapas rip-off'.
Wel als je Turkije en Armenië door elkaar haalt. Dat doe je gewoon niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat is toch normaalHet is relevant dat ze uit het buitenland komt, dus niet in de Nederlandse maatschappij leeft en het dus ook niet hier op het nieuws enzo was. Turkije of Mexico boeit dan minder
Vals alarm. Hij doet het weer.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Laat haar dan een nieuwe kopen.Of doet ze alsof het niet haar schuld is.
Volgens mij heeft elke digitale camera wel een intern geheugen waar hij foto's op opslaat als er geen geheugenkaart inzit.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:20 schreef Bortecinem het volgende:
Oh btw, ik had vandaag een vet leuke foto van mezelf gemaakt, maar ik was vergeten de geheugenkaart in de camera te doen.Weg foto.
De mijne niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft elke digitale camera wel een intern geheugen waar hij foto's op opslaat als er geen geheugenkaart inzit.
Dan komt ik er weer op terug dat het maar DWDD is en dat je ze dat niet kwalijk kan nemenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wel als je Turkije en Armenië door elkaar haalt. Dat doe je gewoon niet.
Welke heb je? En hoe weet je dat de foto leuk was als je hem niet op hebt kunnen slaanquote:
*huilt diep in zijn hart*quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:20 schreef Bortecinem het volgende:
Oh btw, ik had vandaag een vet leuke foto van mezelf gemaakt, maar ik was vergeten de geheugenkaart in de camera te doen.Weg foto.
Ik kon hem een paar seconden bewonderen, daarna wiste de camera hem vanzelf.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Welke heb je? En hoe weet je dat de foto leuk was als je hem niet op hebt kunnen slaan?
Dat is dan wel heel debiel van die cameraquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kon hem een paar seconden bewonderen, daarna wiste de camera hem vanzelf.![]()
Ik heb een canon.
Niet als je niet fotogeniek bent.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar een foto kun je toch altijd opnieuw maken?
99% van de mensen op aarde zijn of vinden zichzelf niet fotogeniek. Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet als je niet fotogeniek bent.
Aanrader.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:28 schreef IHVK het volgende:
Trouwens, heeft iemand Akira gezien? Leuke film?
GELOOF ME. Ik ben echt NIET fotogeniek. Daarom rouw ik zoveel om die ene foto.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
99% van de mensen op aarde zijn of vinden zichzelf niet fotogeniek. Je bent niet de enige.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:28 schreef IHVK het volgende:
Trouwens, heeft iemand Akira gezien? Leuke film?
Klinkt interessantquote:secret military project endangers Neo-Tokyo when it turns a biker gang member into a rampaging psionic psychopath that only two kids and a group of psionics can stop
Wedden dat andere mensen het niet eens opmerken? Maar gecondoleerd dan maarquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
GELOOF ME. Ik ben echt NIET fotogeniek. Daarom rouw ik zoveel om die ene foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |