Ik vond het allemaal nog meevallen, ik had erger verwacht. Maar die voorstukjes voor de rest van het seizoen beloven een hoop goeds (of fouts, net hoe je het bekijkt).quote:Op zondag 21 maart 2010 21:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb het al helemaal gezien en man man man wat een stelletje debielen haha
Het programma viel mee ja alleen die mensen niet hahaquote:Op zondag 21 maart 2010 21:55 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik vond het allemaal nog meevallen, ik had erger verwacht. Maar die voorstukjes voor de rest van het seizoen beloven een hoop goeds (of fouts, net hoe je het bekijkt).
Torrent of mtv.com. (wel met proxy, je kan niet meer de full episodes kijken als je niet uit de US komtquote:Op zondag 21 maart 2010 21:52 schreef Ethanolic het volgende:
Kan ik ergens de volgende afleveringen zien op Inet?
Ik zag het, heb m'n post aangepast. Een paar maanden terug kon het nog wel.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Op MTV.com staat dat het niet kan voor mensen in Nederland.
De jaloezie.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:37 schreef griekjeee het volgende:
Waarom draagt die rechtse vent in de OP een bikini?
Ik moet mijn mening bijstellen, het is bijzonder geniaal nu ik alle afleveringen heb gezien.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:33 schreef John_Q het volgende:
Haten op deze serie
Briljante televisie man
Nigga wut. Tofste bijnaam evah.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:50 schreef DoubleHawk het volgende:
iemand die zich 'the situation' noemt moet sowieso dood.
DoubleHawk.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:55 schreef DoubleHawk het volgende:
[..]
nee, eerder een van de achterlijkste.
wtf zijn PI'squote:Op maandag 22 maart 2010 12:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Gebrek aan vermogen om PI's te gebruiken.
Now that's a situation right therequote:Op maandag 22 maart 2010 11:50 schreef DoubleHawk het volgende:
iemand die zich 'the situation' noemt moet sowieso dood.
Ik zat al op fok toen jij nog een luier droeg, kneus.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Newbies.Als je even uitlogt, de gehele FAQ doorleest, dan mag je weer inloggen.
Jammer dat ik geen Mac heb, hier duurt het een kwartier op m'n Windows PC.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:56 schreef WillFerrell het volgende:
Paar minuten en ik heb episode één binnen.
W2000 draait mijn serverbakkie.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:16 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen Mac heb, hier duurt het een kwartier op m'n Windows PC.
quote:
quote:
QFTquote:Op maandag 22 maart 2010 12:57 schreef SteveBudin het volgende:
Een dag zonder GTL is een dag niet geleefd
Echt niet. Vinny. Die disst The Situation gewoon en gaat gewoon zijn zusje hosselen.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:17 schreef Tim86 het volgende:
Pauly D is overigens de meest toffe gast die er bij zit, maar ook degene die er het meest belachelijk uit ziet :d
[ afbeelding ]
De M staat sinds lange tijd al voor 'Mongolen'quote:Op maandag 22 maart 2010 16:16 schreef wise het volgende:
tering wie kijkt deze crap?¡¡
Sowieso MTV. De M van Music mag er onderhand wel uit.
Vinny komt op 2, maar Pauly D zou ik eerder een Smirnoff Ice mee nuttigen.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:18 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Echt niet. Vinny. Die disst The Situation gewoon en gaat gewoon zijn zusje hosselen.
quote:Op maandag 22 maart 2010 12:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Now that's a situation right there![]()
[ afbeelding ]
Wat waar.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:39 schreef Erwtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga ze zeker bestellen! Tevens als t-shirt verkrijgbaar.
The Situation![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:40 schreef WillFerrell het volgende:
Oh nvm. Wat een kutsite is dat. Geen eens tanktops of V-halzen voor mannen.
Nee. Soort van 1 tegen 100, maar dan anders.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:44 schreef Monolith het volgende:
Soort van Down met Johnny en dan wat lekker wijven erin?
Ja. Snickers.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:49 schreef Erwtje het volgende:
Noemden ze die lelijke aandachtsgeile trollende tuinkabouter in het begin nou steeds Snickers?
Zelfde niveau ongeveer toch?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee. Soort van 1 tegen 100, maar dan anders.
situ-ationquote:Op maandag 22 maart 2010 16:39 schreef Erwtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga ze zeker bestellen! Tevens als t-shirt verkrijgbaar.
The Situation![]()
![]()
![]()
Damn.quote:
Ronnie klapt hem goed. Tevens haar schuld inderdaad.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:15 schreef Mylene het volgende:
Pas geleden nog deze vechtpartij: 'Jersey Shore' Boardwalk Brawl -- Whose Fault?
Ze komt er nieteens inquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:55 schreef Trannellius het volgende:
En tóch vermoed ik dat er verdomd weinig mensen zijn die dat meisje hun bed uit zouden trappen.
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:50 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Niet. Of je moet een proxy hebben.
Ik denk dat het heul niet geacteerd is. Gasten zijn oprecht zo.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:38 schreef ClaudeKelly het volgende:
Hahaha dit zag ik laatst even.
Zo geacteerd, zo slecht![]()
Leverde toch een goede lachkick op
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:11 schreef Erwtje het volgende:
Check Remsjo hier Guido Fist Pumpen op Ultrabeat!![]()
En Lee Hotti was zijn tijd vooruit.
Guidettes zijn juist niet hot, het zijn de grootste anita's die je kan bedenken, en die zichzelf heel knap vinden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:48 schreef NotYou het volgende:
Op 3/4e van de 1e episode nu, arme snickerz.![]()
Overigens had ik verwacht dat de 'guidettes' hotter zouden zijn.
'the situation'quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:53 schreef dubidub het volgende:
The Situation die nog effe een onenightstand probeert te scoren terwijl snooki op de grond ligt te janken omdat ze zojuist gefalconpunched is:'(
Held
quote:
Als je je vooroordelen even opzij zet moet je inzien dat het eigenlijk een steengoede real world is, en dat sommige stereotypen mensen zoals de uberguido paulie , stereotype slet Jeeewooow, en krachtpatser ronnie eigenlijk niet zulke onmensen zijn als hun lifestyle doet vermoeden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:30 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik word echt oud. Wat een kansloos programma is dit zeg
Ik ga het ook doen inderdaad, samen met wat matties in een kringetje staan en dik een potje fistpumpenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:12 schreef DuvelDuvel het volgende:
Dat fist pumping is fokking geniaal. Zeker proberen in da club dit weekend.
Laat even weten hoe het andere publiek en eventueel de portiers reagerenquote:Op donderdag 25 maart 2010 03:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga het ook doen inderdaad, samen met wat matties in een kringetje staan en dik een potje fistpumpen
\quote:Op donderdag 25 maart 2010 03:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Laat even weten hoe het andere publiek en eventueel de portiers reageren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |