Datquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:55 schreef Trannellius het volgende:
En tóch vermoed ik dat er verdomd weinig mensen zijn die dat meisje hun bed uit zouden trappen.
Wauw, was ik maar zo cool als jijquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:56 schreef WillFerrell het volgende:
Paar minuten en ik heb episode één binnen.
Dan ook nog met je hand proberen je spieren naar buiten te duwen zodat het lijkt alsof je meer spieren hebtquote:
sn00kiquote:
Pauly D en The Situationquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:03 schreef seto het volgende:
Het mooiste aan dat stukje is nog daarna, iedereen is overstuur en boos, maar zo'n andere gozer probeert serieus nog een wijf mee naar huis te nemen.
Inderdaad, zij waren het beste uit de showquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:04 schreef dubidub het volgende:
[..]
Pauly D en The Situation
Pauly D die er-één-voor-het-team-neemt, zodat The Situation een lekker wijf kan naaien
zij is geil man, kan niet wachten tot Miami Shore begintquote:[
sn00ki
Ik vind 't een briljante serie, ik probeer dan ook het Guido Fistpumpen te introduceren in da clubs, maar 't wil nog niet echt vlotten...
Lees jij de OP?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:08 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dus je opent een topic, zonder dat je überhaupt de serie hebt gezien?
Daar hebben ze de VS voor uitgevondenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:12 schreef ebke het volgende:
Dit las ik vanmorgen ook in de krant, echt kansloos die mensen![]()
daar moeten ze een appart land voor inrichten, hebben wij er geen last van.
Ja, dat heet de VS.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:12 schreef ebke het volgende:
Dit las ik vanmorgen ook in de krant, echt kansloos die mensen![]()
daar moeten ze een appart land voor inrichten, hebben wij er geen last van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |