Guidettes zijn juist niet hot, het zijn de grootste anita's die je kan bedenken, en die zichzelf heel knap vinden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:48 schreef NotYou het volgende:
Op 3/4e van de 1e episode nu, arme snickerz.![]()
Overigens had ik verwacht dat de 'guidettes' hotter zouden zijn.
'the situation'quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:53 schreef dubidub het volgende:
The Situation die nog effe een onenightstand probeert te scoren terwijl snooki op de grond ligt te janken omdat ze zojuist gefalconpunched is:'(
Held
quote:
Als je je vooroordelen even opzij zet moet je inzien dat het eigenlijk een steengoede real world is, en dat sommige stereotypen mensen zoals de uberguido paulie , stereotype slet Jeeewooow, en krachtpatser ronnie eigenlijk niet zulke onmensen zijn als hun lifestyle doet vermoeden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:30 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik word echt oud. Wat een kansloos programma is dit zeg
Ik ga het ook doen inderdaad, samen met wat matties in een kringetje staan en dik een potje fistpumpenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:12 schreef DuvelDuvel het volgende:
Dat fist pumping is fokking geniaal. Zeker proberen in da club dit weekend.
Laat even weten hoe het andere publiek en eventueel de portiers reagerenquote:Op donderdag 25 maart 2010 03:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga het ook doen inderdaad, samen met wat matties in een kringetje staan en dik een potje fistpumpen
\quote:Op donderdag 25 maart 2010 03:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Laat even weten hoe het andere publiek en eventueel de portiers reageren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |