Euh nee kan toch pas half 6 weg.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben net pas thuis
Zojuist met de pas-sessie begonnen
Ik tut niet zo lang heur
quote:
De V.I.M.quote:
Mja kan als je de rest wat netter houdt..moet een beetje een casual kantoorlook zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij weet 't ook.
Kan ik mn All Stars aan, of moet het netter?
Nee, dat moet je ergens tegaandrukken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ken je daar ijsklontjes mee maken?
Ik heb gewoon overhemd met nette spijkerbroek en dan All Starsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja kan als je de rest wat netter houdt..moet een beetje een casual kantoorlook zijn.
Spijkerbroek met blouse of jasje kan altijd
vast welquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ken je daar ijsklontjes mee maken?
Taxi was een serie vroeger... en daarin is Andy Kaufman Latkaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat laatste klopt wel, "I don't now what I'm talking about"
Kan primaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon overhemd met nette spijkerbroek en dan All Stars
je moet jezelf opgeven....quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mooi, ik was eerlijk gezegd ook niet van plan mn nette schoenen nog te gaan poetsen![]()
Van voor mijn tijd dan denk ik, zegt me niets.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Taxi was een serie vroeger... en daarin is Andy Kaufman Latka
Da's vijf minuutjes werk man!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mooi, ik was eerlijk gezegd ook niet van plan mn nette schoenen nog te gaan poetsen![]()
quote:
Ik heb ook alleen de herhalingen gezien hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Van voor mijn tijd dan denk ik, zegt me niets.
Ik zit nu thuis in recordtempo nasi naar binnen te werken. Ik moet over 2 minuten op een andere borrel zijn, en dan om 1900 op die borrel met Ml en Greys.quote:
Whaaat? JJH ga je schamen! Jij als taxichauffeur zal dan op zijn minst de DVD boxen in bezit moeten hebben van die serie. En je collega's horen iedere dag met elkaar te praten over deze serie.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Van voor mijn tijd dan denk ik, zegt me niets.
Te laat.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zit nu thuis in recordtempo nasi naar binnen te werken. Ik moet over 2 minuten op een andere borrel zijn, en dan om 1900 op die borrel met Ml en Greys.
Oh en ik moet nog minstens 20 - 30 minuten reizen met OV naar het centrum.
En zo nog ff tandenpoetsen, haar doen etc. etc.
Als ik het niet ken dan kan ik dat toch niet weten!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Whaaat? JJH ga je schamen! Jij als taxichauffeur zal dan op zijn minst de DVD boxen in bezit moeten hebben van die serie. En je collega's horen iedere dag met elkaar te praten over deze serie.
Vlotje!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zit nu thuis in recordtempo nasi naar binnen te werken. Ik moet over 2 minuten op een andere borrel zijn, en dan om 1900 op die borrel met Ml en Greys.
Oh en ik moet nog minstens 20 - 30 minuten reizen met OV naar het centrum.
En zo nog ff tandenpoetsen, haar doen etc. etc.
Het is ZO'N leuke seriequote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Whaaat? JJH ga je schamen! Jij als taxichauffeur zal dan op zijn minst de DVD boxen in bezit moeten hebben van die serie. En je collega's horen iedere dag met elkaar te praten over deze serie.
Toch schande!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik het niet ken dan kan ik dat toch niet weten!
dat topje zonder achterkant joh!quote:
1 nagel gaat overlakken en douchen gaatquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Vlotje!
Het is ook alllllllllltijd wachten op dezelfde!
Ja maar met wát danquote:
Hihi calm down het staat je allemaal primaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:13 schreef Greys het volgende:
En ik voel een soort lichte paniek opkomen![]()
![]()
Spijkerrokje, legging, paar mooie laarzen, klaar.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar met wát dan
Wat er onder?
Spijkerrokje? Dat ziet er zo kleuterig uit
En ik heb ergens een zwart net rokje, maar dat kan ik niet vinden.
Arghhhhhhhh.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi calm down het staat je allemaal prima
rilquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Spijkerrokje, legging, paar mooie laarzen, klaar.
Je loopt toch ook in je bikini?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:15 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
En aan de achterkant loop ik dus gewoon in mijn bh.
Dat doet Carrie in S&TC ook wel, maar ik voel me er toch niet helemaal bij op mijn gemak
Goffer.
Dan worden het lompe laarzen ipv mooie laarzen, mag dat ook?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Spijkerrokje, legging, paar mooie laarzen, klaar.
Dan je zwarte jurkje, als je je er niet bij op je gemak voeltquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:15 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
En aan de achterkant loop ik dus gewoon in mijn bh.
Dat doet Carrie in S&TC ook wel, maar ik voel me er toch niet helemaal bij op mijn gemak
Goffer.
mja, als je alleen een rokje en laarzen aandoet kijken ze alleen naar de bovenkant jaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:17 schreef Greys het volgende:
Ik doe wel het andere zwarte rokje dat ik nog wel kon vinden.
Maar dan wel met de lompe laarzen. Ze kijken toch wel naar de bovenkant
Daar heb ik hetzelfde laarzen/schoenenprobleem bijquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan je zwarte jurkje, als je je er niet bij op je gemak voelt
Ik wilde net zeggen...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:18 schreef JJH het volgende:
En nu ga ik erover ophouden, voordat straks weer iemand met die mantyhose op de proppen komt.
Iddquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:17 schreef Greys het volgende:
Ik doe wel het andere zwarte rokje dat ik nog wel kon vinden.
Maar dan wel met de lompe laarzen. Ze kijken toch wel naar de bovenkant
met zo'n topje is niks simpelquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb ik hetzelfde laarzen/schoenenprobleem bij
Dus als ik dat topje nou gewoon op mijn spijkerbroek aan doe. Die komt tot ver op de grond.
Dan kan ik daar onder aantrekken qua schoenen wat ik wil, die ziet toch amper iemand dan
Maar da's wel weer erg simpel he?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mja, als je alleen een rokje en laarzen aandoet kijken ze alleen naar de bovenkant ja
Wat Tombola zegtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb ik hetzelfde laarzen/schoenenprobleem bij
Dus als ik dat topje nou gewoon op mijn spijkerbroek aan doe. Die komt tot ver op de grond.
Dan kan ik daar onder aantrekken qua schoenen wat ik wil, die ziet toch amper iemand dan
Maar da's wel weer erg simpel he?
Mazzel! Hou ze een beetje in bedwang he.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
ok doei. ik ben naar de pre-borrel borrel. even treintje naar Blaak pakken, dan sta ik daar meteen voor de deur
Mijn baas denkt daar vast anders over.quote:
Brook Shields?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:58 schreef Ml-etje het volgende:
Aangekleednu nog toonbaar maken (lees zie eruit als net uit zee
)
Doei MI-etjequote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:14 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi eetse Dirkh! Ik ga me klaar maken om weg te gaan
mopperpotquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:24 schreef Dirkh het volgende:
Ja ja, en dan zeggen dat ze niet van afscheid nemen. Daar zijn ze nu al de hele dag mee bezig anders.
Hup, opdonderen nou.
Ja, ik zag het... Dat is de emotie hequote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vond je de zin ook zo mooi lopen? Ik miste zelfs een woord.
Ik ben ook zo'n gevoelige jongenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik zag het... Dat is de emotie he
QFTquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben ook zo'n gevoelige jongen
Mijn vader heeft dat vroeger ooit eens gezegd, de rest van de familie heeft dat onthouden en zeggen met grote regelmaat: Die Dirk, dat is zo'n gevoelige jongen.
Kutverjaardagfeestjes bij familie.
Nou, ik heb wel wilde plannen, maar ik durf te wedden dat het wilde plannen blijven.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
QFT
Dat we dat even onthouden dus... Dat je eigenlijk heel gevoelig bent
Geen wilde plannen vanavond?
Ik heb altijd wilde plannenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel wilde plannen, maar ik durf te wedden dat het wilde plannen blijven.
Jij?
Bad is toch heerlijk? Relaxen, warm, lekker ruikend spul erin...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:23 schreef Dirkh het volgende:
Wat hebben ze hier toch allemaal met bad? Zijn jullie zo vies, of gewoon badderig (is dat een woord?)
Mits streamjets, dan kan ik er nog wel wat bij bedenken. Anders niet echt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bad is toch heerlijk? Relaxen, warm, lekker ruikend spul erin...
En weet je wel wat er allemaal in het bad kan drijven?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bad is toch heerlijk? Relaxen, warm, lekker ruikend spul erin...
goed gezelschap is ook leuk somsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mits streamjets, dan kan ik er nog wel wat bij bedenken. Anders niet echt.
nee, vertel eens?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En weet je wel wat er allemaal in het bad kan drijven?
Wit spul en het is geen kwal! Dat! Daar hebben we het vandeweek nog over gehad... en nog veel meer. En daar zit je dan tot aan je kin in.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
goed gezelschap is ook leuk soms
[..]
nee, vertel eens?
A. heb ik nooit wit spul in mn badquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wit spul en het is geen kwal! Dat! Daar hebben we het vandeweek nog over gehad... en nog veel meer. En daar zit je dan tot aan je kin in.
A.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
A. heb ik nooit wit spul in mn bad![]()
B. weet ik ook wel dat we het er van de week over hebben gehad, ik ben je wiki![]()
C. zit ik niet tot aan mn kin in het water
A.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
A.![]()
B. Je vroeg dus naar de bekende weg
C. Maar dan is het toch koud?
D. irkh
He, je trekt te snel conclusies. Ik heb jou altijd nodig, zie sig.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
A.
B. ja, om te kijken of je me wel nodig hebt... niet dus
C. nee, heel heet bad, stoomt lekker
D.us
Dat wilde ik even horenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, je trekt te snel conclusies. Ik heb jou altijd nodig, zie sig.
Toch wel raar dat je dat niet weet. Ik zie een hiaat in mijn stelling.quote:
Ik WEET (als jou wiki zijnde) wat jij niet weet wat ik nodig heb...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Toch wel raar dat je dat niet weet. Ik zie een hiaat in mijn stelling.
En bedankt voor het blootleggen hiervan. Er is dus een puntje wat ik overgeslagen heb, jij bent mijn wiki.Dus, WIKI! Wat heb ik gemist waardoor ik niet weet wat jij nodig hebt.
De WIKI is altijd te gebruiken, anders is het censuur!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik WEET (als jou wiki zijnde) wat jij niet weet wat ik nodig heb...
maar of ik dat vertel, dat is en tweede
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
De WIKI is altijd te gebruiken, anders is het censuur!
zoiets:quote:
Dat moet je wel vertellen natuurlijk... anders kan ik mijn beroep als wiki niet uitvoerenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, dan verzin ik zelf wel wat. Nou, ik kan je verzekeren, dat wil je niet weten! HA!
Ik moet dat dan zelf in de wiki invoerenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat moet je wel vertellen natuurlijk... anders kan ik mijn beroep als wiki niet uitvoeren![]()
en ik kan veel hebben hoor...
kom maar opquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik moet dat dan zelf in de wiki invoeren
Er leest bijna niemand terug hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]Dit gaan anderen terug lezen (de viespeuken)
Whehehe daar zal je je nog in vergissen, er lezen meer mensen mee dan er posten.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er leest bijna niemand terug hoor
Dus je kan ALLES bij me kwijt
niet kwijt RAKEN... je kan alles bij me kwijtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Whehehe daar zal je je nog in vergissen, er lezen meer mensen mee dan er posten.
Maar ik zal het noteren: Alles bij tombolafan kwijt raken.
Handen boven water houden he.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
niet kwijt RAKEN... je kan alles bij me kwijt
Ik ga in bad
tot later
duh, anders wordt mn boek natquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Whehehe daar zal je je nog in vergissen, er lezen meer mensen mee dan er posten.
quote:
quote:
Nee, De nieuwe Jill Mansellquote:
Ik kom net binnenvallen, wees gerust.quote:
Had jij ook niet iets van een borrel?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kom net binnenvallen, wees gerust.
Ik dacht dat je het meer had over mensen die meelezen maar nooit posten
Oh het was ook maar een geintje.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kom net binnenvallen, wees gerust.
Jaaaa, je weet het maar nooit in dit topic hè. Voor je het weet hebben we weer een discussie aan onze broek hangenquote:
Goed zo!!!!!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaaa, je weet het maar nooit in dit topic hè. Voor je het weet hebben we weer een discussie aan onze broek hangen![]()
Geen borrel hier. Ik moest iets afronden voor mijn studie en dat is eindelijk klaar.![]()
Iets wat soms ook wel lekker kan zijn, gewoon eindeloos zuigen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaaa, je weet het maar nooit in dit topic hè. Voor je het weet hebben we weer een discussie aan onze broek hangen![]()
Dus nu wel tijd voor een borrel?quote:Geen borrel hier. Ik moest iets afronden voor mijn studie en dat is eindelijk klaar.![]()
Jij kan nooit zo snel terug zijn. Ben je wel schoon?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goed zo!!!!!!
Nu kun je het gaan vieren!
Nah, ik voel me sinds gister al niet zo lekker, dus ik ga vroeg naar bed vanavond denk ikquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goed zo!!!!!!
Nu kun je het gaan vieren!
Wees blij dat Ll er niet is met bovenstaande opmerking.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Iets wat soms ook wel lekker kan zijn, gewoon eindeloos zuigen.
[..]
Dus nu wel tijd voor een borrel?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij kan nooit zo snel terug zijn. Ben je wel schoon?
oh...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nah, ik voel me sinds gister al niet zo lekker, dus ik ga vroeg naar bed vanavond denk ikStraks nog eventjes Lost kijken.
Badderze jij!
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat om foto's vragen not done is. Dus... foto's graag
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mn moeder wil graag een foto maken van mij in bad
Het bad gaat namelijk over 2 weken weg, dus "voor de herinneringen, leuk toch?"
en vragen mag van mij altijd hoor, of ik antwoord is een tweede
ah, xfactor kijkerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:05 schreef Pisces29 het volgende:Ik zit nog niet met de pootjes omhoog, maar wel op de bank, X-factor aan en een zakje M&M's
Jahquote:
Ja dat was een opzetje, zeggen dat ie te grijs was, maar ze wilde wel met hem door.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jah
Die jongen die U2 zong, was dat nou wat? Ik heb het maar een klein stukje gezien, op een te zacht volume, en de jury keek niet zo happy...
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja dat was een opzetje, zeggen dat ie te grijs was, maar ze wilde wel met hem door.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:24 schreef Dirkh het volgende:
Ik ga niet zeggen dat ik griep heb, iedereen heeft wel wat.
Ze loopt door de deur "Ja ik heb griep"
Dramaqueen!
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:30 schreef Dirkh het volgende:
Die Dean... daar is iets mee.
Hij is stoer, maar iets teveel fan van Robbie Williams en te onzeker. " Is er wel iemand voor me komen kijken, maar er is wel voor me geklapt"quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij is wel leuk, omdat X-factor nooit zo'n type heeft gehad volgens mij. Maar t'is wel een aparte...
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:36 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Is iedereen in de juiste kleren?![]()
* trekt msn-jasje glad
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij is stoer, maar iets teveel fan van Robbie Williams en te onzeker. " Is er wel iemand voor me komen kijken, maar er is wel voor me geklapt"
Raar
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:36 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Is iedereen in de juiste kleren?![]()
* trekt msn-jasje glad
Mereltjequote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:36 schreef Dirkh het volgende:
Brrr, deze is slecht. Die vriendin van Angela
Is ze al zo ver heen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:40 schreef Goodbye het volgende:
Ik kreeg net een mmsje van Greys met de tekst: I herd you liek mudkipz
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:41 schreef Dirkh het volgende:
Wij zaten net te overleggen of we Donny gingen adopteren.
Leuk om te laten zien aan de visite en een knaller op feestjes.
Met pic dus. Als zij nu ook die meuk gaat posten, dan kies ik de kant van Erik.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:40 schreef Goodbye het volgende:
Ik kreeg net een mmsje van Greys met de tekst: I herd you liek mudkipz
Donny krijgt gewoon iedere dag een bakje witte rijst en een glas sakequote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan mag je wel 2 bordjes extra per dag koken Dirk.
Ja, maar die foto was van de locatie van de borrel. Dus dat scheeltquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Met pic dus. Als zij nu ook die meuk gaat posten, dan kies ik de kant van Erik.
Ik verdenk Ll toch een beetjequote:
Pfiew, anders moest ik de kant van Erik kiezen, en we weten allemaal wel welke kant dat is!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar die foto was van de locatie van de borrel. Dus dat scheelt
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Pfiew, anders moest ik de kant van Erik kiezen, en we weten allemaal wel welke kant dat is!
De achterkant?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Pfiew, anders moest ik de kant van Erik kiezen, en we weten allemaal wel welke kant dat is!
Nog even oefenen, Dirkquote:
Die bong had van mij ook weg gemogen, maar zolang ze zingt en verder niks doet is het oke.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:59 schreef Dirkh het volgende:
Gelukkig, weg dan mens. Wat een verwend kutkind.
Maar die heeft wel prima knallers.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die bong had van mij ook weg gemogen, maar zolang ze zingt en verder niks doet is het oke.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Met pic dus. Als zij nu ook die meuk gaat posten, dan kies ik de kant van Erik.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:07 schreef Dirkh het volgende:
Herman van Veen bekoord zeker niemand
Dan mist ze dit maar mooi! HvV bij Niehe, kijk nooit naar Niehe, maar HvV heeft wel wat te vertellen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als Greys bij de tv had gezeten denk ik van wel
Helemaal niks, alleen prei mosterd soep. Dat komt omdat ik soep eet als ik zwaar of laat heb geluncht.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
Hey Dirk, die prei-mosterd soep, wat eet jij daarbij, gewoon het cliché stokbroodje met kaas, of nog iets anders lekkers?
Volgens mij heb ik een maand geleden nog ergens geschreven dat ik NOOIT in een SC had gepost en dat ook nooit zou doen. En kijk eens wat er is gebeurd? Ik zit soms zelfs in mijn eentje te lullen.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Helemaal niks, alleen prei mosterd soep. Dat komt omdat ik soep eet als ik zwaar of laat heb geluncht.
Je kan het prima eten voor een lekker stuk vlees. Maar verder niks spectaculairs.
Gewoon stappen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Morgen op stap.
Oeh, na drie keer lezen blijkt ie best wel diep te zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Blijven stappen Erik blijven stappen, uiteindelijk bereik je je doel.
Ja. Nou, met die dude van dat drinken. Hij introduceert me in de homokroegquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Nou, met die dude van dat drinken. Hij introduceert me in de homokroeg![]()
.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ziet Babette van Veen er oud uit zeg.
Ze is van 1968, dan zie je er niet oud uit, maar karakteristiekquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ziet Babette van Veen er oud uit zeg.
Spannendquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
En nu niet meteen in je YMCA pak aankomen daar, dat kan tegenwoordig niet meer hoor.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Nou ik ben wel vaker in zo'n kroeg geweest. Maar dan in gezelschap van mensen die ik goed kende.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eerste keer in zo'n soort kroeg? Misschien wel heel tof, nieuwe mensen ontmoeten.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ik ben wel vaker in zo'n kroeg geweest. Maar dan in gezelschap van mensen die ik goed kende.
Maak je wel ff foto's?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ik ben wel vaker in zo'n kroeg geweest. Maar dan in gezelschap van mensen die ik goed kende.
Ja, nou ik zie wel.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar je hebt wel ja gezegd, spannend
Er vloog hier net een koolmees tegen het raam.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:45 schreef Cat22 het volgende:
Hullooo!![]()
Het is lente.![]()
De bloemetjes bloeien.![]()
De vogeltjes fluiten....
floten....want bij thuiskomst werd ik verrast door een hoop veren en een koolmeeshoofd. *rilll*![]()
En, hoest het hier?
We zitten bijna allemaal in een relaksaatijion outfitquote:
Stuur maar door naar hier nu die nog verdoofd is.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Er vloog hier net een koolmees tegen het raam.
Is pyjama en ochtendjas relaxed genoeg?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We zitten bijna allemaal in een relaksaatijion outfit
Wordt het een beetje lente-weer dit weekend?
Dat wil ik wel doen, maar hij is er met zijn hoofd niet helemaal bij.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stuur maar door naar hier nu die nog verdoofd is.![]()
[..]
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:51 schreef Cat22 het volgende:
Is pyjama en ochtendjas relaxed genoeg?![]()
Geen idee wat het weer doet, volgens mij wordt het weer wat kouder. Het was net nog heerlijk zacht buiten, haast warmer dan het overdag was.
Ieuuwquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:45 schreef Cat22 het volgende:
Hullooo!![]()
Het is lente.![]()
De bloemetjes bloeien.![]()
De vogeltjes fluiten....
floten....want bij thuiskomst werd ik verrast door een hoop veren en een koolmeeshoofd. *rilll*![]()
En, hoest het hier?
Zeg hup hup, jij bent vrouw. Ga eens opruimen en poetsen zodat morgenochtend alles netjes glimt en lekker ruikt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
En een teeeeeringbende in huis, maaaaar morgen is er weeeeer een dag
Is bij jou het huis wel een beetje op orde?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit voor pampus, komt ook niks meer uitNet Peter van der Vorst gekeken en nu nog even hangen en dan lekker knorren
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is bij jou het huis wel een beetje op orde?
Wat lief dat je haar de gelegenheid geeft zichzelf te verwennen met een bad en een srub en een maskertje.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zeg hup hup, jij bent vrouw. Ga eens opruimen en poetsen zodat morgenochtend alles netjes glimt en lekker ruikt.
Droomvrouw jijquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
YesHuis gaat altijd aan de kant voor ik op de bank plof 's avonds
Maar natuurlijk, vrouwen dienen beloond te worden. Dat hoeft niet perse met geld, maar mag best in natura. Als dat een masage is... soi, kan ik mee leven.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat lief dat je haar de gelegenheid geeft zichzelf te verwennen met een bad en een srub en een maskertje.En neem jij de massage voor je rekening?
En waar zet je je huis dan neer?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
YesHuis gaat altijd aan de kant voor ik op de bank plof 's avonds
Even op het zijspoor, zodat ik m'n tent in kan om te slapenquote:
quote:
Romige uiensoep, dat heb ik ik nog wel.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke. Schenk jij nog een kopje mosterdsoep in dan, ik heb nog trek!
Ja....ik ga direct aan de gangquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zeg hup hup, jij bent vrouw. Ga eens opruimen en poetsen zodat morgenochtend alles netjes glimt en lekker ruikt.
Lekker, stukje stokbrood er ook bij?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Romige uiensoep, dat heb ik ik nog wel.
Maoam erbij?quote:
Uiensoepquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker, stukje stokbrood er ook bij?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja....ik ga direct aan de gang![]()
![]()
![]()
VanderVorst was leuk![]()
I
Nance
Lekker op je luchtbedje in je slaapzakkie.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Even op het zijspoor, zodat ik m'n tent in kan om te slapen
quote:
quote:
You know me so well....quote:
Zal ik een zakje halen de 9e? Dan weet je iig zeker dat Hitsy Titsy Tombo je met rust laatquote:
Plan!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zal ik een zakje halen de 9e? Dan weet je iig zeker dat Hitsy Titsy Tombo je met rust laat
Jullie praten echt raadselsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zal ik een zakje halen de 9e? Dan weet je iig zeker dat Hitsy Titsy Tombo je met rust laat
Ik zeg meestal pffffrrrrt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:36 schreef Pisces29 het volgende:
Die Maoam, hoe spreek je dat nou uit?Als (yes) M'am?
Ja. Dat cheap spul wat je bij de Aldi kunt halen. Zwaar aanbevolen door iemand in de F&F SC, door mij gekocht, ik heb mij één keer laten ontvallen dat ik er winderig van word en dat achtervolgt me nu al tijden.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Is de maoam waar we het over hebben van die snoep? Ik snap er niks meer van.
En Tombo en ik gaan dus bij Ing logeren. HT Tombo hoef ik je niet uit te leggen, toch?quote:
HT Tombo... ff denken. HeTe, HuppelTrutje... zoiets?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja. Dat cheap spul wat je bij de Aldi kunt halen. Zwaar aanbevolen door iemand in de F&F SC, door mij gekocht, ik heb mij één keer laten ontvallen dat ik er winderig van word en dat achtervolgt me nu al tijden.![]()
[..]
En Tombo en ik gaan dus bij Ing logeren. HT Tombo hoef ik je niet uit te leggen, toch?![]()
Teruglezen Dirk...terugle-zenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
HT Tombo... ff denken. HeTe, HuppelTrutje... zoiets?
Dat.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja. Dat cheap spul wat je bij de Aldi kunt halen. Zwaar aanbevolen door iemand in de F&F SC, door mij gekocht, ik heb mij één keer laten ontvallen dat ik er winderig van word en dat achtervolgt me nu al tijden.![]()
[..]
En Tombo en ik gaan dus bij Ing logeren. HT Tombo hoef ik je niet uit te leggen, toch?![]()
Nog enger zoet zelfs. Het heeft zo'n hard suikerig buitenlaagje.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Smaakt dat net zo'n beetje als Fruitella?
Geschokt ben ik. Geschokt en teleurgesteld.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]Dat had ik gemist. Hoe kan ik dat nou missen.
Ik ook!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb een zachte Geeeej![]()
Hilarisch nummer![]()
Ik vraag nergens meer om.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Waaaaar blijven G, L en M toch?
Ik zit met smart te wachten op aardbeiensmurryflurry-foto's![]()
Of mogen we niet meer vragen om foto's?
Trustenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik verlang naar m'n bedje
Fijne avond nog en trusten voor later allemaal![]()
En wil je t nie gelooovuh, je zus die doet da welquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Ow... je bedoelt dat liedje!![]()
![]()
Ik vond hem eerst flauw tot hij zong: als je me nie gelooft, je zussie doet dat wel.
Schokkende vrouwen, wild schokkend.... ik teken er voor.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geschokt ben ik. Geschokt en teleurgesteld.
Dan doe Paddo maar flink vaak teleurstellen. Moet een makkie zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Schokkende vrouwen, wild schokkend.... ik teken er voor.
Ik gooi altijd allerlei ruilmateriaal in de strijd... dan krijg je ladingen foto's terugquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Waaaaar blijven G, L en M toch?
Ik zit met smart te wachten op aardbeiensmurryflurry-foto's![]()
Of mogen we niet meer vragen om foto's?
Ik denk dat het teleurstellen me redelijk goed afgaat. Ik denk dat ik dat wel zeker weet, denk ik.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan doe Paddo maar flink vaak teleurstellen. Moet een makkie zijn.
Hou maar op met denken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat het teleurstellen me redelijk goed afgaat. Ik denk dat ik dat wel zeker weet, denk ik.
Ik vind de carglass reclame erger: 'Na 30 minuten is het resultaat bijna onzichtbaar.'quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:59 schreef Dirkh het volgende:
Serieus, Head en Sholders reclame: Zodat je neus net zo kan genieten als je haar.
Je gelooft het niet.
Ik denk dat ik het ook ga kopen, m'n neus is de laatste tijd een beetje depri heb ik het ideequote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:59 schreef Dirkh het volgende:
Serieus, Head en Sholders reclame: Zodat je neus net zo kan genieten als je haar.
Je gelooft het niet.
Hoe bedoel je?quote:
"U heeft een sterretje?"quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind de carglass reclame erger: 'Na 30 minuten is het resultaat bijna onzichtbaar.'
Na 30 minuten wil ik verdomme juist resultaat zien.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het ook ga kopen, m'n neus is de laatste tijd een beetje depri heb ik het idee
Maar dat kan uitscheuren!quote:
En dan die monteur:quote:En dan die vrouw met die nepsmile en der portemonnee, die ze wel dicht mag houden...en dan ineens lacht ze oprecht
Ik was ook ooit bij Carglass vervangt, Carglass repareeeertquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dat kan uitscheuren!![]()
[..]
En dan die monteur:![]()
![]()
![]()
Take the money and run, fool!
Nagelvijl aangeeft.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik was ook ooit bij Carglass vervangt, Carglass repareeeert![]()
Nou, de koffie was niet te zuipen en de chocolademelk was op
Nee dank je, ik bijt ze er afquote:
Volgende keer dan toch maar weer service aan huis?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik was ook ooit bij Carglass vervangt, Carglass repareeeert![]()
Nou, de koffie was niet te zuipen en de chocolademelk was op
Zo'n man met een partytent die bij de supermarkt staat?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgende keer dan toch maar weer service aan huis?![]()
Ik heb ooit een een reparatie laten doen bij zo'n mobiele eenheid. Leuke man met een leuke hond (die mocht mee op klus) en zijn vriendin bleek Redcats op te vangen.
Ja, die. Deze stond bij de Intratuin. Ik was net op tijd weg voor de truck van RRRRobquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo'n man met een partytent die bij de supermarkt staat?![]()
Ga jij nog weer nestjes opvangen btw?
Laat gauw zitten mens.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:09 schreef Ingetje79 het volgende:
En wat kost zo'n zak grit? Ik heb je rek.nr. nog wel zag ik net
Je hebt geeditquote:
*kijkt*quote:
Truste Dirk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |