Euh nee kan toch pas half 6 weg.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben net pas thuis
Zojuist met de pas-sessie begonnen
Ik tut niet zo lang heur
quote:
De V.I.M.quote:
Mja kan als je de rest wat netter houdt..moet een beetje een casual kantoorlook zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij weet 't ook.
Kan ik mn All Stars aan, of moet het netter?
Nee, dat moet je ergens tegaandrukken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ken je daar ijsklontjes mee maken?
Ik heb gewoon overhemd met nette spijkerbroek en dan All Starsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja kan als je de rest wat netter houdt..moet een beetje een casual kantoorlook zijn.
Spijkerbroek met blouse of jasje kan altijd
vast welquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ken je daar ijsklontjes mee maken?
Taxi was een serie vroeger... en daarin is Andy Kaufman Latkaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat laatste klopt wel, "I don't now what I'm talking about"
Kan primaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon overhemd met nette spijkerbroek en dan All Stars
je moet jezelf opgeven....quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mooi, ik was eerlijk gezegd ook niet van plan mn nette schoenen nog te gaan poetsen![]()
Van voor mijn tijd dan denk ik, zegt me niets.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Taxi was een serie vroeger... en daarin is Andy Kaufman Latka
Da's vijf minuutjes werk man!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mooi, ik was eerlijk gezegd ook niet van plan mn nette schoenen nog te gaan poetsen![]()
quote:
Ik heb ook alleen de herhalingen gezien hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Van voor mijn tijd dan denk ik, zegt me niets.
Ik zit nu thuis in recordtempo nasi naar binnen te werken. Ik moet over 2 minuten op een andere borrel zijn, en dan om 1900 op die borrel met Ml en Greys.quote:
Whaaat? JJH ga je schamen! Jij als taxichauffeur zal dan op zijn minst de DVD boxen in bezit moeten hebben van die serie. En je collega's horen iedere dag met elkaar te praten over deze serie.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Van voor mijn tijd dan denk ik, zegt me niets.
Te laat.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zit nu thuis in recordtempo nasi naar binnen te werken. Ik moet over 2 minuten op een andere borrel zijn, en dan om 1900 op die borrel met Ml en Greys.
Oh en ik moet nog minstens 20 - 30 minuten reizen met OV naar het centrum.
En zo nog ff tandenpoetsen, haar doen etc. etc.
Als ik het niet ken dan kan ik dat toch niet weten!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Whaaat? JJH ga je schamen! Jij als taxichauffeur zal dan op zijn minst de DVD boxen in bezit moeten hebben van die serie. En je collega's horen iedere dag met elkaar te praten over deze serie.
Vlotje!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zit nu thuis in recordtempo nasi naar binnen te werken. Ik moet over 2 minuten op een andere borrel zijn, en dan om 1900 op die borrel met Ml en Greys.
Oh en ik moet nog minstens 20 - 30 minuten reizen met OV naar het centrum.
En zo nog ff tandenpoetsen, haar doen etc. etc.
Het is ZO'N leuke seriequote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Whaaat? JJH ga je schamen! Jij als taxichauffeur zal dan op zijn minst de DVD boxen in bezit moeten hebben van die serie. En je collega's horen iedere dag met elkaar te praten over deze serie.
Toch schande!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik het niet ken dan kan ik dat toch niet weten!
dat topje zonder achterkant joh!quote:
1 nagel gaat overlakken en douchen gaatquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Vlotje!
Het is ook alllllllllltijd wachten op dezelfde!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |