Yep en dat kan zo te zien een lange zit worden...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Nu is het dus afwachten wat Slaveloos goed keurt.
quote:
cowboy +1quote:
Wat isquote:doet in juni toch niet mee aan de Tweede Kamerverkiezingen. Omroep BNN wilde de jongerenpartij oprichten en op tv volgen. Het Commissariaat voor de Media verbood dat. BNN wilde toch door.
Stand #1919quote:
Er is volgens mij alleen een daklozen voetbalteam....quote:
Dat vermoeden had ik al.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Er is volgens mij alleen een daklozen voetbalteam....
Die zou misschien wel mee kunnen doen.... De man achter de Rotterdamse straatkrant is ook de bondscoach....quote:
correcter O +1quote:
Stand #1919quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:48 schreef slaveloos het volgende:
[..]
correcter O +1
Ik moet ook niet meedoen als ik aan t werk ben, sorry...
Jammer dat er dus niet gekeken wordt naar het feit dat ik het spel weer op gang bracht.... doe ik dus ook niet meer....quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:48 schreef slaveloos het volgende:
[..]
correcter O +1
Ik moet ook niet meedoen als ik aan t werk ben, sorry...
Ik ga off.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Sander de Kramer...
Wie bedacht de Smurfen en Johan en Pirrewiet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
Burnett +1quote:
Worden die voornamen vanuit tijdperspektief "vergeten"?quote:
Ook een beetje, maar er is maar een Davis die schaatst toch?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:22 schreef Burnett het volgende:
[..]
Worden die voornamen vanuit tijdperspektief "vergeten"?
+1quote:
Stand #1919quote:
Lijkt me goedquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:09 schreef Terpentin07 het volgende:
being john malkovich
+1quote:
had dan gezegt dat ze tentoonstellingen gavenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:39 schreef Terpentin07 het volgende:
Eigenlijk zocht ik Khoikhoi/HottenTotten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |