Game onquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
O ja raspen is ook een idee....
O nee ik heb geen rasp...en om het nou als babyprutje erdoor te mikken is vast niet zo lekker.
Dan maar in kleine stukjes.
En nu mijn kleine vriendje eens uit bed plukken, die heeft al weer 2 uur slaap erop zitten!
Ja, graag!! Dankje!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:21 schreef Basboussa het volgende:
Vanavond eten wij spaghetti bechamel uit de oven...
Beterschap Diaan! Gisteren echte lemonade gemaakt (zelluf met honing), want de man was ook verkouden. Wil je een glaasje?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:38 schreef Basboussa het volgende:
[ afbeelding ]
voor Diaan! (En wie ook behoefte heeft aan zomer in een glaasje!)
Ik zeg niets, hier is het vandaag 18 C en ZONNIG
Nee, zeker niet, want de middelste wordt volgend jaar tien bedenk ik me.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:28 schreef Sonnetje85 het volgende:
das nogal een groot verschil zeg buuf, van 19 naar 10!
das niet leuk meer met drie kinderen
Het wordt pizzaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:29 schreef Orea het volgende:
Wij doen een of andere broccoli schotel met kaas...
cake en spin in een ?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:39 schreef lily het volgende:
Belachelijk, van 19 naar 10.
Oke, 19 vind ik wat oud voor het kindertarief maar dan meteen zakken naar 10?
oh; ontopic
http://www.coloma.be/modules/brilliant_gallery/image.php?imgp=L2FsYnVtcy9zcGlubmVud2Vlay9TcGlubmVud2VlayAoMTMpLkpQRw==&imgw=500&imgh=336
Ja, Aquazoo, Verschrikkelijk!! Echt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:43 schreef Rewimo het volgende:
Buuv, heb je Zodiac Zoos in de buurt? Die zijn ook leuk en niet zo duur. Wij hebben daar nu al 3 jaar een abonnement op. O.a. kasteeltuinen in Arcen en Overloon horen daarbij, maar er zijn er een heel stel.
http://www.zodiaczoos.nl/
Gisteren keek ik verbaasd naar de afleveing van maandagavond... dacht ff dat mijn dvd speler ineens ging draaien maar dat was dus niet zo.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:03 schreef Kleurdoos het volgende:
jeuzes, blijven ze greys anatomy herhalen..afl. 1 weer
iig zorgen dat de grootte en de dpi tzelfde is.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:33 schreef _Bar_ het volgende:
hmmm iemand die dat misschien weet.
Als ik van 2 foto's 1 gezamelijke foto van wil laten maken, waar moet je dan op letten?
het aantal pixels of iets anders?
Wil namelijk m'n opa en oma en voor mezelf en m'n pa een foto aanbieden waar beide jongens op staan.
dat is idd een aardige veranderingquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Jemig!! wat een afzetters zeg, daar bij de dierentuin in Emmen. Ik kreeg een verzoek tot verlengen van mijn abonnement. Hebben ze de leeftijd van het kinderabonnement verlaagd van 19 naar 10dus nu moet ik voor mijn 10 jarige ineens de volle mep betalen, (48,75) in plaats van de 21 van vorig jaar.
En sowieso zijn alle prijzen met 6 euro verhoogd dus een kinderabo kost nu 28 euro. Dat is nog wel te doen op zich. Ook niet goedkoop, maar met regenachtige vakanties kon ik wel naar Speelexpeditie Yucatán.
Nu niet meer dus.ik heb het maar opgezegd.
nou eigenlijk schrok ik niet zo, Seb is een wildebras en heeft vaak of een tand door zijn lip of bloedneus. ik heb het niet gezien. Ik keek pas toen hij begon te huilen en ik dacht dat hij was gevallen of zo. M stond achter die hond maar die had het ook niet goed gezien. Ik blijf bij dat soort dingen altijd heel kalm, wat moet je anders?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:35 schreef huuphuup het volgende:
Ahw Seb menneke tochdat zal een schrik geweest zijn Estrys!
Oei kleurdoosfijn zulke dingen.
Dan moet je helemaal uitkijken, want dan had je blijkbaar ergens anders nog 700 euro van tegoed. Dus kost het je werkelijk 950 euro.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:58 schreef Kleurdoos het volgende:
mja snap er geen hol van..er staat iets dat 700 nog wat al verrekend is en we dus nog maar 250 moeten betalen
Ik lees ze niet elke dag van iedereen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:05 schreef E.T. het volgende:
Die sig heb ik al een tijdje hoor cattie![]()
KD, idd ff alles uitzoeken enzo. en maandag ff de belastingtelefoon bellen
Ik zie/lees hem nu ook voor het eerstquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:07 schreef cattie het volgende:
[..]
Ik lees ze niet elke dag van iedereen.Viel me nu pas op.
Soms valt je oog ineens op iemands sig.. altijd leuk als je wat verrassends tegenkomtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:07 schreef cattie het volgende:
[..]
Ik lees ze niet elke dag van iedereen.Viel me nu pas op.
Je hebt wel eens leukere gehadquote:
Oh die ken ik, en dan als je hem uit wilt zetten zeggen: ik kijk wel hoor!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:32 schreef huuphuup het volgende:
We hebben net een dvdspeler gekocht, zo eentje van 2 tientjes bij blokker en nu ligt lief op de bank naar de matrix te snurken
Dat is me dus nooit duidelijk, waarom niet. Ik verwacht 'te allochtoon' ofzo. Ik solliciteer soms wel op banen op mijn niveau (ik heb immers een universitaire studie gedaan, en met een mooie lijst afgestudeerd), maar ik ben de afgelopen 2,5 jaar nooit uitgenodigd voor een gesprek of reactie ontvangen, dus ik heb geen idee waarom ze me niet 'moeten'quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:35 schreef trui het volgende:
basboussa, wat ellendig zeg. hebben ze geen mensen nodig of heb je de indruk dat ze specifiek jou niet willen? ik hoop van harte dat je snel iets vindt. en liefst toch wel iets leuks!
ik ben ook aan 't solliciteren, maar ik vind 't echt een rotklus. innepin, herkenbaar dat 'te hoog opgeleid'. 't is óf dat, óf niet voldoende expertise/ervaring(/publicaties) op het gevraagde gebied. bleghk.
Ja dat zit ik nu wel te overwegenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:41 schreef oeke het volgende:
Jeetje, Innepin, kun je er niet gewoon wat opleiding af liegen?![]()
Dat laatste met name, en alle ervaring buiten canada is eigenlijk irrelevant. Mijn fantastische stage bij de VN in Geneve bijvoorbeeld. Was ik heel trots op, vinden ze hier eigenlijk minder belangrijk dan dat ik gewerkt zou hebben bij de Mac hier om de hoek.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:41 schreef trui het volgende:
zelfs niet voor een gesprek uitgenodigd, tjee zeg. en is jouw naam alleen al zo exotisch of denk je dat alleen het feit dat je niet uit canada komt al genoeg is om je niet uit te nodigen? ik vind 't maar stom.![]()
Als ik moet komen afwassen weet je mn nummer he?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:45 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben meer buiten adem bij de gedachte dat we het hele weekend visite hebben (aangezien ik zelf een dag later jarig ben. )
ja, daar denk ik nu ook aan... En misschien maar een strak onderzoeksplan schrijven en leuren voor een phd. En ik solliciteer ook nog internationaal, als het voldoende is voor ons drietjes, dan zijn we hier zo wegquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:51 schreef trui het volgende:
basboussa, echt joh? bizar!! en zou je misschien iets voor jezelf kunnen beginnen, of is dat ook totaal geen optie... of hoe zit 't met gastouderschap bijvoorbeeld, is daar geen vraag naar misschien??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |